Gå til innhold

Interstellar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så den igår. Klarer ikke helt å lande. Den var så fantastisk bra!

Hva synes dere?



Anonymous poster hash: e8570...784
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett den to ganger og har lyst til å se den igjen. Jeg er overhodet ikke et filmmenneske, men den er en av de bedre filmene jeg har sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, jeg så også den her om dagen. Fantastisk. Har lyst å ta med alle jeg kjenner på den, sånn en og en, slik at jeg får sett den flere ganger.
(Den kan bli litt langtrukken iblandt, men for meg som er nesten ingeniør og digger verdensrommet så gikk det helt fint :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var ok, men jeg er ikke overbegeistret. Synes ikke slutten var spesielt bra. Men det er min filmsmak, skjønner at mange andre liker den. Kos dere på kino!

Anonymous poster hash: d9a0f...31d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den, skjønte iiiingenting. Rom og tid og greier, gud... Men grein på slutten da, selv om jeg ikke skjønte noe :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes allerede fra før tema om filmen som ble åpnet. Men jeg kopiere hva jeg har skrivet.

Ja denne filmen har jeg sett på kino i helgen. Angrer ikke på eneste krone.!!! Helt fantastisk kjempe film.

Men har litt dumt spørsmål. Når folk tar seg tur oppover til saturn eller andre planeter. Tar det ganske langt tid til dem kommer til målet?

Jeg holdte på å bremse med føtter når jeg var på kino og så på filmen hahaha. Det var at jeg følte at "jeg" var i filmen hahahaha.. Noen tilfeller var det også at jeg holdte igjen pusten.

Bra film. FANTASTISK. Anbefaler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst det er litt dumt spørsmål. Er det også i virkeligheten at det tar ganske langt tid mange år til å komme til ulike planeter.?? Som på filmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men seriøst det er litt dumt spørsmål. Er det også i virkeligheten at det tar ganske langt tid mange år til å komme til ulike planeter.?? Som på filmen

Ja... Det tar ca 3 dager å komme seg til månen, den ligger bare ca 384 400 km unna jorda.

Saturn derimot ligger ca 1,3 milliARDER km unna... Det vil da ta ca 3,5 år å nå ut der med et romfartøy :)

Endret av OppNedPåAlt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Det tar ca 3 dager å komme seg til månen, den ligger bare ca 384 400 km unna jorda.

Saturn derimot ligger ca 1,3 milliARDER km unna... Det vil da ta ca 3,5 år å nå ut der med et romfartøy :)

Men på filmen når dem fikk første beskjed så var det 22 år siden dem fikk. Så godt jeg husker som var på filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært en bra film, hadde de bare unngått dette med å reise tilbake i tid. Hater når ellers seriøse filmer gjør dette, det gir null logisk mening.



Anonymous poster hash: 099de...701
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på filmen når dem fikk første beskjed så var det 22 år siden dem fikk. Så godt jeg husker som var på filmen.

Men det hadde jo med at de dro til en planet der tiden gikk mye saktere enn på jorda (Einsteins relativitetsteori). En time på den planeten var 7 år på jorda, så brukte de litt for mye tid på den planeten og plutselig var det gått 20 år hjemme.

Edit: Det heter forresten tidsdilatasjon, og er faktisk bevist og fakta :)

Endret av OppNedPåAlt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...