Gå til innhold

Serietips for samboerpar?


belle_

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære trenger litt tips til hvilke serier vi kan se sammen. Vi har i utgangspunktet noe ulik smak når det gjelder serier/filmer. Jeg liker jo typisk jenteserier og han typisk gutteserier, likevel har vi funnet noen(han funnet noen), og jeg har utrolig nok likt noen av de. De vi har sett er Game of thrones, entourage, vikings, walking dead, sopranos. Jeg elsker game of thrones, de andre var litt så som så. Nå har jeg lyst å finne en skikkelig slager, som vi begge kan se på, i og med at han har funnet alle de andre vi har sett.

Hvilken serier har du og kjæresten sett? Og kan de anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi begynte på Fargo i helgen. Herregud så gøy! Dessverre bare 10 episoder i sesong 1, men definitvit verdt kjærlighetssorgen du får når du er ferdig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orange Is the New Black og Sherlock tror jeg kanskje dere ville likt :) Breaking Bad også, den er jo fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shameless!! (den amerikanske versjonen.) Tidenes mest awesome serie, og både jeg og kjæresten er hekta.

Ellers har vi bla. sett Hell on Wheels, Band of Brothers, Weeds, Banshee, Dexter, osv.

Anbefaler også Sons of Anarchy på det varmeste! Action for gutta og eyecandy for jentene ;-)



Anonymous poster hash: 6238a...b2f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle anbefaler Breaking Bad, og jeg begynte på første sesong og ble så deprimert av det at hjelp! Syns det var så fryktelig trist og jeg hadde så vondt av den stakkars mannen og familien hans.. Noen som er enig?



Anonymous poster hash: 6238a...b2f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Jeg liker også jentefilmer, men Prison Break falt i god smak hos meg! Vi har også sett Orange is the new black og Weeds sammen, men Prison Break falt best i smak hos begge to som par. :)

Edit: Vi har også sett sånn ca. 8-9 episoder av Breaking Bad, men den falt ikke veldig i smak for min del, hehe. Mulig det blir mer spennende utover i serien?

Endret av IvyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle anbefaler Breaking Bad, og jeg begynte på første sesong og ble så deprimert av det at hjelp! Syns det var så fryktelig trist og jeg hadde så vondt av den stakkars mannen og familien hans.. Noen som er enig? Anonymous poster hash: 6238a...b2f

Helt enig! Holdt ut to episoder før jeg måtte skru av. Trist program! Får så vondt av hovedrollen.

Ellers kan jeg anbefale Suits! Action, drama, kjekke menn, og vakre damer. Passer for begge to :)

Ellers er Entourage kanskje et alternativ.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig! Holdt ut to episoder før jeg måtte skru av. Trist program! Får så vondt av hovedrollen.

Ellers kan jeg anbefale Suits! Action, drama, kjekke menn, og vakre damer. Passer for begge to :)

Ellers er Entourage kanskje et alternativ.

Herregud, kanskje smart å se litt lengre enn de første 3 episodene.. Som i alle serier..

Anonymous poster hash: 067e5...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, kanskje smart å se litt lengre enn de første 3 episodene.. Som i alle serier..Anonymous poster hash: 067e5...f7e

Så jeg har ikke lov til å synes synd på hovedfiguren? Ganske tydelig at han skal dø, og det orker jeg ikke å se på. Hyggelig melding, anonym bruker. Skjerpings, mange måter å si ting på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med Chuck? En del action, masse humor og passe mye romantikk. Den var favoritten til meg og samboer ihvertfall =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg har ikke lov til å synes synd på hovedfiguren? Ganske tydelig at han skal dø, og det orker jeg ikke å se på. Hyggelig melding, anonym bruker. Skjerpings, mange måter å si ting på.

Ja, men du skrev det som et svar til en annens klagemelding som gikk: " alle anbefaler... Og jeg skjønne ikke hvorfor, det var så trist" .

Ja alle anbefaler serien fordi den er fantastisk bra! Triste ting kan også være ekstremt bra, dessuten er den ikke direkte trist etter et par epsioder, så dumt å klage på at folk anbefaler en serie man ikke har sett mer enn to epsioder av...

Anonymous poster hash: 067e5...f7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer fargo, som nevnt over her. Den er hysterisk morsom!

På amerikanske netflix er det også kommet en ny serie som heter "the 100". Jeg liker den veldig godt, men mulig den er litt "jentete", siden det er en jente i hovedrollen, og også fordi det er litt sånn tenåringsdrama innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...