Gå til innhold

Vanderpump rules.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt usikker på om hun skal jobbe der, men hun er med i serien, hun har flyttet tilbake til LA med den nye kjæresten sin som hun flytta til New York for. Men hun er skrevet inn på en annen måte. Mulig hun begynner å jobbe der etterhvert, I don`t know :P

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Ok. Da må jeg kanskje begynne å se på igjen tror jeg 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Noen som tror Katie er utro mot typen eller?



Anonymous poster hash: 1e0cf...71c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tror Katie er utro mot typen eller?

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Bra flaut å være så gammel som Kristen og oppføre seg som en 14-åring. Dama har ikke mål og mening i livet.

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kanal går dette på?

Anonymous poster hash: 54399...e7e

Tror det går på tv3 iblant, repriser fra tidligere sesonger. Men det nyeste må du streame fra USA. Nytter ikke følge med på noe på norsk tv, er jo årevis bak :P

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker VR! trashy + drama slaar aldri feil!

Jax maa vaere den dummeste mannen i LA, skulle tro han var en huleboer. Er ikke fan av Scheana-fame whore heller, hun baksnakker, lager drama og later som hun er heeeelt uskyldig. Pleide a hate Stassi, men hun er faktisk den som irriterer meg minst naa, og Peter, digger Peter :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Skjønner ikke alt hatet mot Kristen mens Tom og Jax slipper helt unna.

Kirsten er jo ikke god i hodet, hun stalker jo Tom :P

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsten er jo ikke god i hodet, hun stalker jo Tom :P

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Ja, men tror det har mye med at hun skal bevise at han er like drit som henne. Hun nevner det jo i hver episode. Synes det er ganske sykt hvordan Jax som er verre enn alle til sammen slipper unna hver gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men tror det har mye med at hun skal bevise at han er like drit som henne. Hun nevner det jo i hver episode. Synes det er ganske sykt hvordan Jax som er verre enn alle til sammen slipper unna hver gang.

Helt enig, men ser ut til at sannheten begynner å innhente han nå.

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller drar Stassi denne hat-greia si litt langt? Må være forferdelig å ha så mye hat for folk?



Anonymous poster hash: 1e0cf...71c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Wow.. Kristen må være den sykeste personen jeg har sett på lenge. Måten hun prøver å ødelegge for Tom og Ariana på, hun kan virkelig ikke ha det bra med seg selv altså.. Er helt sjokka etter den siste episoden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow.. Kristen må være den sykeste personen jeg har sett på lenge. Måten hun prøver å ødelegge for Tom og Ariana på, hun kan virkelig ikke ha det bra med seg selv altså.. Er helt sjokka etter den siste episoden

Hun er virkelig på tur! Skulle ikke tro hun var så gammel som hun er! Helt utrolig at hun er 31 år!

Så synes jeg Stassi begynner å dra ting rimelig langt, hun har issues altså!

Anonymous poster hash: deed7...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er virkelig på tur! Skulle ikke tro hun var så gammel som hun er! Helt utrolig at hun er 31 år!

Så synes jeg Stassi begynner å dra ting rimelig langt, hun har issues altså!

Anonymous poster hash: deed7...d6b

Ja det er mye issues ute og går :ler: men Kristen tar kaka altså. Ser ut som hun skal få nervesammenbrudd hvert øyeblikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mye issues ute og går :ler: men Kristen tar kaka altså. Ser ut som hun skal få nervesammenbrudd hvert øyeblikk

Haha! Får bare vondt inni meg hver gang hun åpner munnen.. Skjønner ikke hvordan hun orker å lage så mye kvalme for 2 personer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle virkelig tro Kristen var 14 år og ikke 31! Er helt sjokkert! Håper hun gjør seg litt til, for OMG!



Anonymous poster hash: deed7...d6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelig den siste episoden. Men ser jo ut som det blir mer enn nok drama i neste episode. :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...