Gå til innhold

Vanderpump rules.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja :) men kjenner eg begynner å bli litt lei av det samme utrodramaet.

Fatter ike at det går an å være så mye utro som disse folka er. Så lei hun der Kristin :P

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som følger med? :)

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Sesong 3 har starta :P

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min guilty pleasure! Selv om det er det samme de krangler om hele tiden, og vi som "vanlige" mennesker ikke skjønner hva søren som er problemet, er det veldig morsomt å se hvordan småsaker dramatiseres til det uendelige. Trakk-tannen-dramaet anyone? Det er The Hills i 2014 versjon.

Skal unne meg gårsdagens episode snart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min guilty pleasure! Selv om det er det samme de krangler om hele tiden, og vi som "vanlige" mennesker ikke skjønner hva søren som er problemet, er det veldig morsomt å se hvordan småsaker dramatiseres til det uendelige. Trakk-tannen-dramaet anyone? Det er The Hills i 2014 versjon.

Skal unne meg gårsdagens episode snart!

Jeg ler meg ihjel av dette programmet, det tar jo helt av iblant. Sykeste var jo at jax og kristen faktisk hadde hatt sex - da smalt det! :fnise:

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler meg ihjel av dette programmet, det tar jo helt av iblant. Sykeste var jo at jax og kristen faktisk hadde hatt sex - da smalt det! :fnise:

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Haha, ja det ble nesten for bra tv da! Herregud! Og reunion episoden fra sesong 2. Den er helt grusom å se på :/ Der virker det ikke som alt er så veldig iscenesatt som jeg hele tiden har tenkt. Alt de gjør for å bli kjent. Kristen er 31 år!!! Det er sykt! Tenk å oppføre seg slik... De andre er i det minste "unge og dumme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det ble nesten for bra tv da! Herregud! Og reunion episoden fra sesong 2. Den er helt grusom å se på :/ Der virker det ikke som alt er så veldig iscenesatt som jeg hele tiden har tenkt. Alt de gjør for å bli kjent. Kristen er 31 år!!! Det er sykt! Tenk å oppføre seg slik... De andre er i det minste "unge og dumme".

Ja det er ganske sykt at hun er så gammel, men mentalt er hun ikke mer enn 16. Hun er jo nesten verre i sesong 3 synes jeg :P

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ganske sykt at hun er så gammel, men mentalt er hun ikke mer enn 16. Hun er jo nesten verre i sesong 3 synes jeg :P

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Hehe, er det mulig? Har bare sett første episode, og det va ille nok fra hennes side. Stakkar jente, tror ikke hun har det helt ok med seg selv...

Håper ikke de tenker å ansette Stassi igjen bare for showet. De klarer nok å presse henne inn i storylinen på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiklimaks med episode 2.... Jeg vil ha mer trashyness!! :P Neste episode ser dramatisk ut som alltid med det flotte trekantparet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Stassi med i sesong 3? Mener hun sa på reunionen i sesong 2 at hun hadde sagt opp jobben på restauranten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Stassi med i sesong 3? Mener hun sa på reunionen i sesong 2 at hun hadde sagt opp jobben på restauranten

hun er med ja.. ;)

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok. Så hun jobber på restauranten allikevel ?

Litt usikker på om hun skal jobbe der, men hun er med i serien, hun har flyttet tilbake til LA med den nye kjæresten sin som hun flytta til New York for. Men hun er skrevet inn på en annen måte. Mulig hun begynner å jobbe der etterhvert, I don`t know :P

Anonymous poster hash: 1e0cf...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på det et par ganger når jeg zapper gjennom kanalene. Utrolig kleint program så jeg klarte ikke å se på det! :P Virker som de bare krangler og ligger rundt. Det er vel bare skuespill hele greia, altså ingen vil vel fortelle hele verden hvor utro de er på tv?

Helt greit at folk liker programmet da. :)



Anonymous poster hash: e73de...373
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...