Gå til innhold

Idol 2014


Gjest The girl next door

Anbefalte innlegg

Spark stylisten!!

Tone sin stil gjennom Idol har vært forferdelig, og nå håret...Nei, jeg savner "gamle-Tone".



Anonymous poster hash: 9e560...a12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spark stylisten!!

Tone sin stil gjennom Idol har vært forferdelig, og nå håret...Nei, jeg savner "gamle-Tone".

Anonymous poster hash: 9e560...a12

Spark stylisten!!

Tone sin stil gjennom Idol har vært forferdelig, og nå håret...Nei, jeg savner "gamle-Tone".

Anonymous poster hash: 9e560...a12

Jeg syns stile hennes var vært bra, behold stylisten

Anonymous poster hash: 5cfcf...4ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den mest tragiske idolfinalen siden det startet.. :vetikke:

Anonymous poster hash: 14380...f1a

Helt enig.

Anonymous poster hash: a9b57...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spark stylisten!!

Tone sin stil gjennom Idol har vært forferdelig, og nå håret...Nei, jeg savner "gamle-Tone".

Anonymous poster hash: 9e560...a12

De fleste jenter som har fått barn mister mye av håret på et tidspunkt, og da kan det være kjekt å få klippet det litt... Det var da dessuten en veldig normal hårsveis?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg trekker på smilebåndet når jeg ser at enkelte mener Ingvar vant på grunn av utseende. Han er jo absolutt ikke typen ungjenter ser på som kjekk. Hadde pikeidolet vunnet hadde vinneren i kveld vært Jesper. Tror heller det var mange eldre som syns han var skjønn, i tillegg til at han bringer frem en sjanger som er populær blant eldre. Jørn for meg blir en Kjartan Salvesen nr.2, dessverre. Jeg personlig håpet at Chinook skulle vinne, men hun kom seg dessverre ikke til finalen engang.



Anonymous poster hash: 66857...6e7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg trekker på smilebåndet når jeg ser at enkelte mener Ingvar vant på grunn av utseende. Han er jo absolutt ikke typen ungjenter ser på som kjekk. Hadde pikeidolet vunnet hadde vinneren i kveld vært Jesper. Tror heller det var mange eldre som syns han var skjønn, i tillegg til at han bringer frem en sjanger som er populær blant eldre. Jørn for meg blir en Kjartan Salvesen nr.2, dessverre. Jeg personlig håpet at Chinook skulle vinne, men hun kom seg dessverre ikke til finalen engang.

Anonymous poster hash: 66857...6e7

Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 5cfcf...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var veldig bra at Ingvar vant. Syns han er veldig seg selv, på en positiv måte. Ellers synger han utrooolig bra, litt annerledes enn "standarden" nå til dags og jeg syns han er kjekk. Ikke direkte, men når man har sett han på en stund.

Når det gjelder stjernepotensiale tror jeg Tara eller Lise hadde hatt størst sjanser. Kanskje Chinook.
Men, av finalistene er jeg glad det ble Ingvar. Jørn blir for Kjartan for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var veldig bra at Ingvar vant. Syns han er veldig seg selv, på en positiv måte. Ellers synger han utrooolig bra, litt annerledes enn "standarden" nå til dags og jeg syns han er kjekk. Ikke direkte, men når man har sett han på en stund.

Når det gjelder stjernepotensiale tror jeg Tara eller Lise hadde hatt størst sjanser. Kanskje Chinook.

Men, av finalistene er jeg glad det ble Ingvar. Jørn blir for Kjartan for meg.

Signerer denne.

Jørn blir så "Idol", vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre. Tror folk er litt lei det.

Digger at Ingvar bare.. Er. Han gjør seg ikke til. Det er noe befriende ved det.

Anonymous poster hash: ed803...645

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett av vinnernes problem, er at de egentlig må gi ut plate fort som bare f... etter finalen. Da blir det hastverksarbeid. Deltakere i talentkonkurranser er ferskvare, allerede i januar/februar er det vel klart for en ny runde med ett eller annet (usikker på om de kjører Norske talenter eller The Voice nå), og man er bestandig klar for "Norge neste superstjerne".

De som ikke vinner, kan bruke tid på å lage ei bedre plate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne.

Jørn blir så "Idol", vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre. Tror folk er litt lei det.

Digger at Ingvar bare.. Er. Han gjør seg ikke til. Det er noe befriende ved det.

Anonymous poster hash: ed803...645

:5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 5cfcf...4ac

Sammenligner du han med andre ungpike idoler har han ikke trekk som minner om majoriteten av dem. I tillegg kan du jo se på instagram-kontoen hans. Det er ikke akkurat mange unge jenter som kommenterer hvor kjekk han er, spesielt sammenlignet med feks Jespers. I tillegg vil jeg klassifisere meg selv som en av disse ungen jentene og vet at de i min omgangskrets ikke har et slikt syn på ham. Det betyr selvfølgelig ikke at ingen finner ham kjekk. Men poenget mitt er at han ikke vant på grunn av unge jenter som synes han er kjekk, som mange har kommentert.

Anonymous poster hash: 66857...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenligner du han med andre ungpike idoler har han ikke trekk som minner om majoriteten av dem. I tillegg kan du jo se på instagram-kontoen hans. Det er ikke akkurat mange unge jenter som kommenterer hvor kjekk han er, spesielt sammenlignet med feks Jespers. I tillegg vil jeg klassifisere meg selv som en av disse ungen jentene og vet at de i min omgangskrets ikke har et slikt syn på ham. Det betyr selvfølgelig ikke at ingen finner ham kjekk. Men poenget mitt er at han ikke vant på grunn av unge jenter som synes han er kjekk, som mange har kommentert.

Anonymous poster hash: 66857...6e7

Jeg syns han var flink til å synge jeg

Anonymous poster hash: 5cfcf...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han var flink til å synge jeg

Anonymous poster hash: 5cfcf...4ac

Det syns jeg og. Syns han fortjente å vinne av de to som var i finalen :)

Anonymous poster hash: 66857...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa at han hadde fått masse kjærlighets brev fra folk som ville bli sammen med han på god morgen norge noen uker siden så virker som han er en ungpike idol ;)



Anonymous poster hash: 5cfcf...4ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa at han hadde fått masse kjærlighets brev fra folk som ville bli sammen med han på god morgen norge noen uker siden så virker som han er en ungpike idol ;)

Anonymous poster hash: 5cfcf...4ac

Vi vet vell strengt tatt ikke om disse er fra jenter som er typisk under 20 eller kvinner som er eldre. Nå spørs det hva man definerer som unge jenter, men jeg tenker jenter som ikke er ferdig på vgs enda.

Anonymous poster hash: 66857...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa at han hadde fått masse kjærlighets brev fra folk som ville bli sammen med han på god morgen norge noen uker siden så virker som han er en ungpike idol ;)

Anonymous poster hash: 5cfcf...4ac

Det var snakk om litt "eldre" frøkner enn typiske fjortiser :)

Anonymous poster hash: 2b344...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var snakk om litt "eldre" frøkner enn typiske fjortiser :)Anonymous poster hash: 2b344...bc7

Sikkert i hans alder

Anonymous poster hash: 5cfcf...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Den 12/12/2014 at 22.21, AnonymBruker skrev:

Tulle kommentar, visst du har noe greie på musikk så hadde du hørt hvor god dem var til å synge, tror du bare er misunnellig på dem jeg...

 

Anonymous poster hash: 5cfcf...4ac

 

Den 12/12/2014 at 22.38, AnonymBruker skrev:

 

Vi får snakkes igjen om et par år da vet du, så har vi fasiten på hvem som nådde lengst av Kjartan, Glenn, Jørn og Ingvar :)

 

 

Anonymous poster hash: d27d8...ce8

Unnskyld, jeg måtte bare :fnise: Du verden som tiden flyr, og jeg er fortsatt ikke misunnelig på Ingvar. Hvor har han blitt av, tro? Lite som tyder på at det går bedre for årets vinnere, ut fra det jeg har sett til nå.

Anonymkode: d27d8...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...