Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Noen som så Jul med Kardashians nå på tv2 sebra? Spesielt at det skulle være så vanskelig å få barna med på julekortet..! Synes btw Kim er finest med sitt mørke hår.

Ja har sett den før, denne er jo gammel, var det julen 2013 dette ble laget for? Hun er definitvt finest med det mørke håret ja. Han fotografen er jo litt rar.

Anonymous poster hash: 7e81a...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I lige måde;)

Anonymous poster hash: 7e81a...9d3

Nei, jeg har ikke skrevet noe frekt til deg, da tror jeg du blander brukere.

Anonymous poster hash: 2a021...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer nok! Jeg er litt på etterskudd

Var ihvertfall etter de hadde fått North, og hun er vel ikke mer enn halvannet år, så vil tro det var før julen 2013. Husker de sendte den i november eller noe. Uansett så er det bra hun farget håret sitt tilbake, akkurat slik han fotografen sa. Hun ble litt blek med det håret når hun ikke hadde sminke på.

Anonymous poster hash: 7e81a...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett dagens episode, hva syns dere?

Merker jeg blir skikkelig irritert på Kris, en mor skal da virkelig ikke oppføre seg som det ho gjør, men det er kanskje bare meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett dagens episode, hva syns dere?

Merker jeg blir skikkelig irritert på Kris, en mor skal da virkelig ikke oppføre seg som det ho gjør, men det er kanskje bare meg :P

Hvor ser du? :) Jeg har pleid å lastet ned fra piratebay, men nå er det nedlagt, så hvor kan jeg se det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvmuse eller watchseries :)

Hvor ser du? :) Jeg har pleid å lastet ned fra piratebay, men nå er det nedlagt, så hvor kan jeg se det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett dagens episode, hva syns dere?

Merker jeg blir skikkelig irritert på Kris, en mor skal da virkelig ikke oppføre seg som det ho gjør, men det er kanskje bare meg :P

Synes hun er morsom jeg:) Hun er jo mor til godt voksne barn nå, og hele familien kødder jo med hverandre. Hun stilelr jo opp til tusen for de alle sammen da. Men tror nok hun er i en litt ungkarskvinne periode nå som hun er skilt og slikt. Hun er jo en flott dame. Hvorfor skal hun ikke få lov å tøyse med familien sin når de tøyser med henne? Hun er jo seriøs, stiller opp og kommer med gode råd når det er dramatiske ting som skjer der.

Anonymous poster hash: 7e81a...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er morsom jeg:) Hun er jo mor til godt voksne barn nå, og hele familien kødder jo med hverandre. Hun stilelr jo opp til tusen for de alle sammen da. Men tror nok hun er i en litt ungkarskvinne periode nå som hun er skilt og slikt. Hun er jo en flott dame. Hvorfor skal hun ikke få lov å tøyse med familien sin når de tøyser med henne? Hun er jo seriøs, stiller opp og kommer med gode råd når det er dramatiske ting som skjer der.

Anonymous poster hash: 7e81a...9d3

Ja, ho er morsom. Men at ho får Kim til å tvile på leiligheten ho likte kjempe godt bare for å ha en sjanse til å kjøpe den selv er ganske shady syns jeg.. Ho er veldig flink til å prøve å overshine barna sine, glad i oppmerksomhet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikker her! :-P

Har gått inn på watch series, men det er jo bare reklame og pop up, krever siste versjon av ditten og datten. Åssen klarer dere å få sett noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ho er morsom. Men at ho får Kim til å tvile på leiligheten ho likte kjempe godt bare for å ha en sjanse til å kjøpe den selv er ganske shady syns jeg.. Ho er veldig flink til å prøve å overshine barna sine, glad i oppmerksomhet :P

Tror nok den episoden er iscenesatt :fnise:

Anonymous poster hash: 7e81a...9d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikker her! :-P

Har gått inn på watch series, men det er jo bare reklame og pop up, krever siste versjon av ditten og datten. Åssen klarer dere å få sett noe der?

Ikke watchseries, watchtvlinks heter det... Aldir hatt noe problemer. Du kan se det på free tv også. http://watchtvlinks.sx/serie/Kourtney_Khlo_Take_the_Hamptons

Anonymous poster hash: 7e81a...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikker her! :-P

Har gått inn på watch series, men det er jo bare reklame og pop up, krever siste versjon av ditten og datten. Åssen klarer dere å få sett noe der?

http://www.free-tv-video-online.me/internet/kourtney_and_khloe_take_the_hamptons/

Jeg bruker gorillavid. Har enda tilgode å komme over en som ikke virker.

Anonymous poster hash: 811c6...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Tror dere fødselen til Kourtney blir filmet? :)

scott har snakka om at han bare vil det skal være de to denne gangen, men det er ikke godt å si :)

Anonymous poster hash: 7e81a...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

scott har snakka om at han bare vil det skal være de to denne gangen, men det er ikke godt å si :)

Anonymous poster hash: 7e81a...9d3

ja det jeg vet, så det blir spennende hvem som får bestemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det jeg vet, så det blir spennende hvem som får bestemme :)

blir vel evt vist i neste sesong, som blir til høsten igjen tenker jeg.

Anonymous poster hash: 7e81a...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...