Gå til innhold

The Vampire Diaries tråden


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Bonnie kommer tilbake og blir sammen med Damon

Elena da? Nå syns jeg forresten de kan bestemme seg hvem hun skal være sammen med. Syns det blir for mye hopping fra mann til mann.

Anonymous poster hash: 6c12e...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett den nyeste episoden idag. Den beste til nå i denne sesongen syntes jeg.

Anonymous poster hash: b5100...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle i VD har vært kjæreste med "alle"

Caroline med Damon, Matt, Tyler og har følelser for Stefan

Elena med Matt, Stefan og Damon

Så blir ikke overrasket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg er så LEI av Elena!

Det er like før jeg begynner å hoppe over scenene hun er med i, for jeg blir så provosert av furteleppa hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er litt tragisk at Elena skal ha en greie med han Liam. Hun hadde liksom uendelig kjærlighet for Damon og Stefan og de for henne, noe av det som gjorde serien spennende også! Nå er det bare en vanlig ungdomsserie der alle er sammen med alle! irriterende :glare::bond:



Anonymous poster hash: 2f40f...171
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere de åpner en mulighet for en romanse mellom Bonnie og Damon senere i sesongen? Jeg håper de gjør noe totalt uventet og nytt med et nært vennskap framfor å synke til nok en partner swap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig ikke de lager en romanse mellom Damon og Bonnie.. Det blir bare så tåpelig, og hvis da Caroline og Stefan og blir sammen etterhvert.. Blir for dumt. Ser da heller at Damon og Bonnie blir gode venner da ja, med et nært bånd uten noe romantikk i bildet. Det skal være Damon og Elena til slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som henger med på sesong 6 enda? Jeg såg den nyeste episoden nå. Syn TVD har tapt seg velidig.. sikkert fordi de har byttet regissør, men det er bare ikke spennende lengre!



Anonymous poster hash: 2f40f...171
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger med, men savner de originale.. Ble kjedelig da de dro. De eneste som skaper spenning er enzo og Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som har sett dagens episode? Jeg har lenge følt at serien er et blekt minne av hva den en gang var, og har egentlig bare fortsatt å følge med fordi jeg har sett serien siden starten. Har lenge hatt den som bakgrunnsstøy, da jeg synes alt er oppbrukt og kjedelig. MEN siste episode ga meg håp om at de kan finne den gamle gnisten tilbake, slutten av episoden var helt fantastisk og dro meg rett tilbake til de gode gamle sesongene. Fem twister i løpet av de siste minuttene, med nydelig og fengende bakgrunnsmusikk. Høydepunktet for meg var Bonnie og Damon, jeg fniste og hadde et stort glis rundt munnen som et barn, herlighet for et rørende øyeblikk!! Jeg som ikke var noe særlig fan av vennskapet deres en gang, er nå blitt storfan av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett dagens episode? Jeg har lenge følt at serien er et blekt minne av hva den en gang var, og har egentlig bare fortsatt å følge med fordi jeg har sett serien siden starten. Har lenge hatt den som bakgrunnsstøy, da jeg synes alt er oppbrukt og kjedelig. MEN siste episode ga meg håp om at de kan finne den gamle gnisten tilbake, slutten av episoden var helt fantastisk og dro meg rett tilbake til de gode gamle sesongene. Fem twister i løpet av de siste minuttene, med nydelig og fengende bakgrunnsmusikk. Høydepunktet for meg var Bonnie og Damon, jeg fniste og hadde et stort glis rundt munnen som et barn, herlighet for et rørende øyeblikk!! Jeg som ikke var noe særlig fan av vennskapet deres en gang, er nå blitt storfan av dem!

Enig! Høydepunktet av hele episoden var Bonnie og Damon. Men håper virkelig ikke at det blir noe romanse mellom de to. Det blir bare feil.

Men hadde ikke gjort meg noe om Stefan og Caroline hadde blitt et par. :)

Anonymous poster hash: cd262...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den! Jeg elsket episoden jeg også, fikk til og med et par tårer i øynene under begravelsen... Og jeg som egentlig aldri var noe særlig glad i Bonnie, ble faktisk glad da hun kom tilbake igjen og ga Damon en klem. Jeg tror nok ikke det blir en romanse mellom dem, nå har jo han og Elena funnet tilbake til hverandre atter en gang, og det er de to som skal være sammen :) (Ellers ser jeg meg nødt til å hive TVen i veggen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Likte denne episoden veldig godt. Håper ikke de ødelegger Bonnie og Damon med å gjøre de til et par. De passer som venner, slik han er/var med Alaric og moren til Caroline.

Blir spennende å følge Caroline fremover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig. Jeg syns han var så annerledes da han kom på døren til Jo.

Uansett, scenen med Bonnie og Damon var bare herlig. Måtte se den to ganger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet, han var litt hårete og så litt sånn sliten ut... Men han skulle jo være syk da, sikkert derfor! :)

Åh ja, elsket scenen mellom Bonnie og Damon, ble skikkelig glad inni meg. Hadde jeg aldri trodd, jeg kunne ikke fordra Bonnie før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...