Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Vi ser jo at hun ligger bevisstløst på en trillebåre i neste episode

Syns torgeir skulle fått en rolle i usa som en skurk, han er jo helt genial

Bea kommer nok aldri tilbake så det spiller ingen rolle

Han fikk et barn med cathrine i 2011 som han fikk foreldrerett på etterhvert men hun døde i båtulykken sommeren sist år

Interessant side. Hyggelig og se at noen av mine klipp ble linka der :) Noen flere minneverdige klipp er blant annet når kristian biter statsminister i leggen mens han kryper som en hund i fylla :skratte:

Joda, jeg så det, me det kan være at hun våkner igjen på sykehuset.

Eventuelt opererer de ut kula og hun havner i koma, så våkner hun etter et par uker. I mellomtiden blir det masse dramatikk. Men hva skjer med Eva, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, jeg så det, me det kan være at hun våkner igjen på sykehuset.

Eventuelt opererer de ut kula og hun havner i koma, så våkner hun etter et par uker. I mellomtiden blir det masse dramatikk. Men hva skjer med Eva, tro?

For et rot eva har havnet i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser jo at hun ligger bevisstløst på en trillebåre i neste episode

Syns torgeir skulle fått en rolle i usa som en skurk, han er jo helt genial

Bea kommer nok aldri tilbake så det spiller ingen rolle

Han fikk et barn med cathrine i 2011 som han fikk foreldrerett på etterhvert men hun døde i båtulykken sommeren sist år

Interessant side. Hyggelig og se at noen av mine klipp ble linka der :) Noen flere minneverdige klipp er blant annet når kristian biter statsminister i leggen mens han kryper som en hund i fylla :skratte:

Hun ble aldri funnet, så hun kan faktisk være i livet, i god Hotel Cæsar stil så skal man ikke se bort i fra det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble aldri funnet, så hun kan faktisk være i livet, i god Hotel Cæsar stil så skal man ikke se bort i fra det :P

Hvordan kan en 2 åring overleve alene i sjøen? Hadde vært kjekt om hun kom tilbake om noen år som en tenåring. Om noen få år som for eksempel 3 eller 4 kan de få en skuespiller til å spille cecilia som nå er 13 år gammel og hun ble funnet av noen og hun husker ikke faren sin. Hadde blitt et tårevått øyeblikk. Eller hun kan komme tilbake som en 10 åring, hadde vært enklere for dem å skape et nytt forhold visst hun fortsatt var liten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan en 2 åring overleve alene i sjøen? Hadde vært kjekt om hun kom tilbake om noen år som en tenåring. Om noen få år som for eksempel 3 eller 4 kan de få en skuespiller til å spille cecilia som nå er 13 år gammel og hun ble funnet av noen og hun husker ikke faren sin. Hadde blitt et tårevått øyeblikk. Eller hun kan komme tilbake som en 10 åring, hadde vært enklere for dem å skape et nytt forhold visst hun fortsatt var liten :)

Det er jo hotel cæcar, ingenting er jo logisk :P

Anonymous poster hash: 6a056...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun overlever, hun er med på vår traileren :)

Såpass ille? Uffa, lurer på hva hun må ha trodd når hun kom opp og eva pekte en pistol mot henne og skøt. Trodde hun ble skutt i magen jeg

Skal love deg at for Anette Hoff i Junis skikkelse, så var hun helt forberedt på å bli skutt. Hotel Cæsar er skuespill med manus, vet du.

Anonymous poster hash: 57b75...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble aldri funnet, så hun kan faktisk være i livet, i god Hotel Cæsar stil så skal man ikke se bort i fra det :P

Hun lever nok i beste velgående.

Men Ninni, og portier Nygaard, er savnet.

Anonymous poster hash: 57b75...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love deg at for Anette Hoff i Junis skikkelse, så var hun helt forberedt på å bli skutt. Hotel Cæsar er skuespill med manus, vet du.

Anonymous poster hash: 57b75...304

Håper du tuller? Jeg snakker om karakteren ikke skuespilleren så åpenbart...

Hun lever nok i beste velgående.

Men Ninni, og portier Nygaard, er savnet.

Anonymous poster hash: 57b75...304

Nei det er dem ikke, nygaard lever som opera sanger og ninni komme tilbake til vår

Edit: Misforstå kommentaren din :)

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tuller? Jeg snakker om karakteren ikke skuespilleren så åpenbart...

Nei det er dem ikke, nygaard lever som opera sanger og ninni komme tilbake til vår

Jeg tror at AB her mente at hun savner Ninni og Åge i serien :tunge1:

Ikke at de er savnet, som i sporløst forsvunnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at AB her mente at hun savner Ninni og Åge i serien :tunge1:

Ikke at de er savnet, som i sporløst forsvunnet..

Å ninni kommer ihvertfall tilbake så da får han en av delene, åge kom tilbake for nesten 5 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tuller? Jeg snakker om karakteren ikke skuespilleren så åpenbart...

Nei det er dem ikke, nygaard lever som opera sanger og ninni komme tilbake til vår

Syns du sjefer mye her inne, folk må få lov og ha egene meninger, og tolke ting på sine egene måter!

Anonymous poster hash: ebb21...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du sjefer mye her inne, folk må få lov og ha egene meninger, og tolke ting på sine egene måter!

Anonymous poster hash: ebb21...44c

Du har svart på feil kommentar, jeg sjefer ikke på noen og min kommentar hadde så absolutt ingenting å gjøre med ens meninger ;) Isåfall tror jeg du skal ta å lese igjennom kommentaren igjen. Jeg misforsto den ene kommentaren hans ;) Men var fortsatt teit av han å late som jeg trodde at hun ble skutt på ekte, alle vet jo at det er en karakter som blir spilt av skuespilleren...

Tilbake til topic: Skal bli kjekt når goggen og ninni kommer tilbake :)

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at AB her mente at hun savner Ninni og Åge i serien :tunge1:

Ikke at de er savnet, som i sporløst forsvunnet..

Fantastisk godt tolket, kunne ikke skrevet det mer presist selv. Takk skal du ha.

Anonymous poster hash: 57b75...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har svart på feil kommentar, jeg sjefer ikke på noen og min kommentar hadde så absolutt ingenting å gjøre med ens meninger ;) Isåfall tror jeg du skal ta å lese igjennom kommentaren igjen. Jeg misforsto den ene kommentaren hans ;) Men var fortsatt teit av han å late som jeg trodde at hun ble skutt på ekte, alle vet jo at det er en karakter som blir spilt av skuespilleren...

Tilbake til topic: Skal bli kjekt når goggen og ninni kommer tilbake :)

Jeg siterte helt riktig! du sjefer i flere kommentarer her inne, og du overkjører andre sine tolkninger! kan du ikke lage en egen hotel cæsar tråd hvor du kan ha ditt egene syn på serien!

Anonymous poster hash: ebb21...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siterte helt riktig! du sjefer i flere kommentarer her inne, og du overkjører andre sine tolkninger! kan du ikke lage en egen hotel cæsar tråd hvor du kan ha ditt egene syn på serien! Anonymous poster hash: ebb21...44c

Jeg sjefer ikke. Du virker litt sjefete selv nå. Er lei av ab som deg som skal drive og angripe andre...

Uansett, dette er ikke on topic. Sa det i forrige innlegg og prøvde å få tråden tilbake til topic men du fortsetter å angripe meg. Tråden handler om hotel cæsar ikke hvem man vil angripe...

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo du sjefer veldig og kommenterer på alles meninger om alt hvis de ikke mener eksakt det samme som deg. Lagt merke til det i andre tråder. Just saying...

Anonymous poster hash: 7eda3...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst det er sant at jeg har gjort det uten å tenke over det skal jeg prøve å ikke gjøre det mer :)

Men kan diskutere Cæsar igjen nå? Har alle her sett vår traileren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst det er sant at jeg har gjort det uten å tenke over det skal jeg prøve å ikke gjøre det mer :)

Men kan diskutere Cæsar igjen nå? Har alle her sett vår traileren?

Hvor kan man se traileren?

Anonymous poster hash: f0cd5...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst det er sant at jeg har gjort det uten å tenke over det skal jeg prøve å ikke gjøre det mer :)

Men kan diskutere Cæsar igjen nå? Har alle her sett vår traileren?

Jepp, gleder meg til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...