Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jepp folkens, Hotell Cæsar Tråden med stor T lager jeg herved nå!

(Mulig vi hadde en før også, men jeg fant den ikke)

Her er ihvertfall stedet hvis man vil diskutere ett eller annet, få en oppdatering osv. Eller bare slarve om hvem som er kjekkest eller teitest etc. Utenomsnakk er tillatt i denne tråd :)

Jeg trenger å diskutere Hotell Cæsar kjenner jeg :ler:

Sambo er merkelig nok ikke så veldig interessert. :klø:

Først, er det noen som har skjønt hva sammenhengen mellom Rolf og Scott er, sånn utenom at fedrene deres var kollegier eller noe sånt? Fikk bare med meg deler av dagens episode, så mulig det ble litt oppklaring av hva de gutta driver med for no muffens.

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og er ikke hun May litt for voksen til å drive med sånn skillsmissebarn- greie, liksom få foreldrene sammen igjen? Det irriterte meg kraftig. Hadde hun vært 12 så hadde jeg skjønt det, men... Nei og nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger også denne tråden! Jeg kjenner nemlig absolutt ingen som er interessert :sur: !

Jeg synes jeg har fulgt relativt godt med siden starten, men jeg forstår heller ikke det med Rolf og Scott.

May irriterer vettet av meg! Hun burde passe sine egne saker og slutte å sutre som en unge over at foreldrene skiller lag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når Rolf kommer tilbake for fullt, skal han liksom ha den latterlige tatoveringen da? :klø:

Har de sjappe inni fengselet eller? Og har var da dresskledd forretningsmann, er da grenser for hvor "hardbarket gangster" man blir da :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke skjønt det der med Rolf og Scott, men da får vi vel snart svar på det tror jeg.

May og foreldrene er jeg så VANVITTIG lei, så de må bare se å komme seg ut av serien snart! :ler:

men hva kommer til å skje med Oscar mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når Rolf kommer tilbake for fullt, skal han liksom ha den latterlige tatoveringen da? :klø:

Har de sjappe inni fengselet eller? Og har var da dresskledd forretningsmann, er da grenser for hvor "hardbarket gangster" man blir da  :overrasket:

Enig, særlig når han er uskyldig.

Artig å se hvordan de skildrer fengselslivet. Kjenner en del som jobber i fengsel, og ganske mye er annerledes, for å si det slik. Alkohol på perm er eks forbudt. Ei heller kommer de løpende etter deg for å si ifra at du har fått telefon i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en Cæsar-Tråd med stor T!!!! :-)

Marianne skal snart ut av serien vet jeg.... Er egentlig lei av den familien jeg også.... Også er jeg litt lei av den sex-greia med Vilde...

Ellers så er jeg meget spent på hvilken sammenheng det er mellom Scott og Rolf jeg også! Det er nok noe som vil få følger for arven osv. Det er snart slutt på denne sesongen nå, hva blir "cliffhangeren" tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er det mellom Rolf og Scott?? DET lurer jeg på! Hva er det som er så hemmelig med at fedrene deres er på flere bilder sammen??

Også lurer jeg fo fælt på om Oscar snart blir tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men Oscar har jo nettopp kjørt på Kenneth...da tar det nok laaaaaaaaaaaaaaang tid før han blir tatt! :-) Det er jo såpeopera da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dere som er ekstra nyskjerrige så kan man gå inn på tv-programmet uke for uke på tv2 sine hjemmeside. Der står det som regel en linje eller to om hva som skjer hver dag. ;)

Mener å ha hørt at hele familien Halvorsen skal ut av serien. Like greit, syns de er ganske kjedelige hele gjengen.

Har heller ikke skjønt hva greia er mellom Scott og Rolf men det har vel noe med noe arv å gjøre tenker jeg. Tipper det blir cliff-hangeren nå serien tar ferie før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg vært inne p åtv2 sin hjemmeside, og lest. Det skjer MYE fremmover! Å vi får oppklart mye!!

Vil ikke skrive hva her...så folk som vil vite får gå inn å lese ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da Rolf var med før, da hadde han hjemmeside hvor han hadde link til en privat Cæsar-side med masse info! Jeg pleide å gå inn der, det var info for måneder fremover, men det er jo noen år siden da...

"Rolf" hadde hjemmeside på www.kjentfolk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Rolf var med før, da hadde han hjemmeside hvor han hadde link til en privat Cæsar-side med masse info! Jeg pleide å gå inn der, det var info for måneder fremover, men det er jo noen år siden da...

"Rolf" hadde hjemmeside på www.kjentfolk.no

Var bare link til den offisielle der nå...

Men hva er dette med barnet og Juni og Julie og sånn? Hvem er på tjukken? Jeg har ikke sett på på lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...