Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Jeg savner Jack Holden, Charlie, Ric, Rachel, Dani og Scott, Kane, Kirsty, Noah og dama, Tasha og Robbie, Cassie, Nick, Shauna, gamle, lyse Flynn..

Nå liker jeg Brax, Ricky, Casey og Sasha best. Men synes igrunn ingen gir helt samme stemning som en del av de gode gamle. Ser allikevel da, og håper noen forsvinner, og noen kommer inn..



Anonymous poster hash: 5f187...566
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phoebe er såå irriterende. Hun må da skjønne at Brax vil ha egen leil med Ricky. Hvem eier husene..?



Anonymous poster hash: 5f187...566
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg Brax døde på ordentlig.. (Altså han som spiller Brax) Så de måtte drepe han i serien :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoebe er såå irriterende. Hun må da skjønne at Brax vil ha egen leil med Ricky. Hvem eier husene..?

Anonymous poster hash: 5f187...566

Brax, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå Maddy begynner å bli sånn skikkelig fæl? Nå har hun funnet ut av Josh og Evie, og josh og evie ser ut til å være sammen. Og nå snakker Maddy om å slutte på skolen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det nå Maddy begynner å bli sånn skikkelig fæl? Nå har hun funnet ut av Josh og Evie, og josh og evie ser ut til å være sammen. Og nå snakker Maddy om å slutte på skolen også.

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at maddie ligger med oscar for å hevne seg på josh minner meg ganske mye om når ruby lå med dex for å hevne seg på romeo. Begge to er søsken til den personen som er sammen med den personen de elsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dere som er oppdaterte, hva er greia mellom Nate og Leah?

Har ikke sett ukens episoder men er vell ingenting? Dem har veldig lite å gjøre med hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åååhrhg!! Det er så kjedelig at det bare går en episode om dagen :dry: :dry: :dry: Trodde det kanskje var blitt to siden det ikke står R bak home and away kl 16.00.. Men jammen meg så er det reprise.. :dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhrhg!! Det er så kjedelig at det bare går en episode om dagen :dry: :dry: :dry: Trodde det kanskje var blitt to siden det ikke står R bak home and away kl 16.00.. Men jammen meg så er det reprise.. :dry:

Husker jeg maila tv 2 og fikk svar om hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg maila tv 2 og fikk svar om hvorfor

Ja fordi de ikke kunne komme for nærme Australske sendinger eller noe? Men vi ligger jo et halvt år bak, så kan ikke helt skjønne vi kommer for nærme :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...