Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maikana

Mer?

Flynn får kreft og har per i dag tre Home&Away måneder igjen å leve.

Hayley blir etterhvert byttet ut med en mørkhåret utgave og får en baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer?

Flynn får kreft og har per i dag tre Home&Away måneder igjen å leve.

Hayley blir etterhvert byttet ut med en mørkhåret utgave og får en baby.

fortell mer da. sally sin dagbok går jo ikke lenger enn 2004.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer Brodie tilbake til Alex ...

jepp. og hayley dør nesten pga det. brodie og hayley krangler ( begge tror de er sammen med alex, men han har lurt de begge) de krangler i bilen og de kræsjer. lang historie. les i sallys dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maikana
Wow, kommer til å skje masse skjønner jeg! Trist om Noah dør  :cry:

Noah dør ja..

idiotisk når de bytter ut folk sånn. er det fordi hayley er gravid i virkeligheten eller?

Bec Cartwright venter baby i november tror jeg det er, så jeg antar det er grunnen til at hun ble byttet ut. Hun nye ligner ikke i det hele tatt, men hun er ikke så aller verst.

Skal oppdatere mer når jeg har sett litt mer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortell mer da. sally sin dagbok  går jo ikke lenger enn 2004.....

De er mye lenger fremme i australia så det er nok et år eller noe til vi er i " 2004"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er mye lenger fremme i australia så det er nok et år eller noe til vi er i " 2004"

vet det, men ei som har sett etter 2004, står ingenting i Sallys dagbok om at Flynn har kreft. derfor jeg spurte om mer....siden det ikke er oppdatert der. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med slike spoilere!! Jeg har fulgt med på denne serien side ca 1990, klarer ikke å slutte å følge med på den... Ei stund trudde jeg ingen andre fulgte med på den, helt til jeg begynte å være her på KG.

Har også lest litt i Sallys dagbok, men glemmer bestandig hvor langt jeg er kommet, og så må jeg begynne å søke meg frem.. Derfor blir det ikke så ofte. Kom gjerne med flere spoilere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei stund trudde jeg ingen andre fulgte med på den, helt til jeg begynte å være her på KG.

:Nikke: Samme her! Tror vi er mange som trodde vi var alene om å se på "Home and Away". Kanskje det er "Glamour" for oss unge? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maikana

Dere er så morsomme! :ler: Jeg skjønner at serien fenger der hjemme. (Da jeg gikk på ungdomsskolen var jeg avhengig og måtte se den hver ettermiddag.

Nå for tiden får jeg kun fulgt med i perioder, så jeg har nok ikke alle små detaljer, men..

Skal vi se. Jo, Hayleys baby har siden unnfangelsen vært Kim's, men da Kim havner på sykehus etter en ulykke og de tar blodprøver av han oppdager Flynn at Kim og babyen (som forresten heter Noah..) har incompatible blodtyper, og finner ut at babyen er Scott's. Hayley og Scott er sammen igjen, og Scott er glad for at det er han som er faren. Kim er knust.

Ellers er den største bitchen ever inne i serien for tiden. Amanda den blonde, utspekulert, vakker og manipulerende. Skikkelig action. Gled dere til dere kommer til episodene med henne. Det tar skikkelig av i hekseskap! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme scott da? Akkurat nå er det jo to Scott'er i serien, men jeg regner med broren til Kane forsvinner ganske kjapt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme scott da? Akkurat nå er det jo to Scott'er i serien, men jeg regner med broren til Kane forsvinner ganske kjapt..

vil nå tro det, har ikke fått med meg noen annen scott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...