Gå til innhold

Terminklubb september/oktober 09


Gjest imli

Anbefalte innlegg

:vinke:

Tenkte det var på tide å starte opp september/oktober-klubben! :jepp:

Det er jo flere som har blitt gravide med september-bebis nå etter hva jeg har sett, og da er det jo fint å ha noen å skravle med.

Jeg venter nummer to en eller annen gang i september, er litt usikker på termin pga ustabil mens etter fødsel. Dette blir spennende! Håper det snart kommer noen flere jeg kan prate med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Unknown

Jeg er her :vinke:

Termin 10. september!

Svigermor har allerede på følelsen av at det blir en jente, og ho mener det også kan være tvillinger :haar:

Får bare vente og se tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Moro at det kommer flere her!

Hehe, tvillinger hørtes litt voldsomt ut ja, det håper jeg ikke jeg får i alle fall, siden jeg har en fra før av som vil være 17 mnd når nummer to kommer ;) Men tror det blir fint med to tette da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også er. Foreløpig termin er 20 september. Har litt komplikasjoner vi da, skal til legen på torsdag alt og håper å få svar på våre bekymringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også er. Foreløpig termin er 20 september. Har litt komplikasjoner vi da, skal til legen på torsdag alt og håper å få svar på våre bekymringer.

:vinke:

håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

håper alt er bra!

Det vet vi ikke før på torsdag. Jeg gjennomgikk en CT-skanning på torsdag pga pusteproblemer, visste ikke da at jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet vi ikke før på torsdag. Jeg gjennomgikk en CT-skanning på torsdag pga pusteproblemer, visste ikke da at jeg var gravid.

Å ja. Jeg var faktisk til MR da jeg var gravid sist. Det er kanskje ikke helt det samme da. Men noe av samme greine kanskje? :klø: Gikk helt fint med meg og bebis i alle fall. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja. Jeg var faktisk til MR da jeg var gravid sist. Det er kanskje ikke helt det samme da. Men noe av samme greine kanskje? :klø: Gikk helt fint med meg og bebis i alle fall. Krysser fingrene for deg!

Det er ikke helt det sammen, men godt å vite. Takk for fingerkryssing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Unknown
Nå har jeg fått time til ultralyd, 28. januar. Da får jeg forhåpentlig en mer nøyaktig termin :jepp:

Så morsomt! Er ikke lenge til heller :)

Jeg vil også vite mer nøyaktig termin!

Så hvordan går det med dere om dagen?

Jeg ligger hjemme med omgangssyken, kjedlig..så nå har jeg bestemt meg for å bli mer aktiv her inne, får tida til å gå litt fortere kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går bra her, er mye trøtt, spesielt siden jeg allerede har en liten en å ta meg av, som helst vil opp kl 6 hver morgen :Gjesp: Er litt kvalm om natta og enkelte morgener. Men ellers er det stort sett bare velstand :) Er på onsdag jeg skal på UL, det blir spennende. Greit å få vite hvor langt jeg er på vei, føler meg liksom ikke gravid fordi alt er så usikkert.

Får du tidlig UL eller Unknown? Hvis du er usikker på termin. God bedring forresten :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL, og har termin ca 7. september! Jeg er altså 8 uker og 4 dager på vei :nigo: Er vel på tide å skaffe seg ticker da gitt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det var veldig kjekt! Så nå håper jeg på fødsel 09.09.09 ;)

:ler:

Så spennende med UL på deg også da. Da er du jo sånn ca like langt som jeg er nå, og får sikkert se et bankende hjerte og greier :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var veldig kjekt! Så nå håper jeg på fødsel 09.09.09 ;)

:ler:

Så spennende med UL på deg også da. Da er du jo sånn ca like langt som jeg er nå, og får sikkert se et bankende hjerte og greier :hjerte:

Fikk du se et bankende hjerte??? :hjerte: Håper virkelig jeg får se det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her banka hjertet ja. Veldig godt å se. Tror det begynner å slå rundt uke 6-7? :klø:

Det begynner å slå i uke 6 mener jeg. Leste det et sted, husker ikke hvor. Grugleder meg til UL kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...