Gå til innhold

Samordna opptak 2014 - Hva kom dere inn på?


lærerspiren

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt medisin overalt i Norge. Jeg er veldig sikker på at jeg kommer inn. :nigo:

Anonymous poster hash: 635aa...072

Snitt og alder? :P søker selv alle men tror jeg kommer inn i Tromsø :(

Anonymous poster hash: dd8fb...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har søkt lektor i Oslo, Stavanger, Bergen og Trondheim, men etter at jeg var syk under norskeksamen fikk jeg ikke vitnemål. Fikk ikke bli med på oppsamlingen heller, så der gikk det studieåret i dass :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg har søkt meg inn på Vernepleierutdanningen i Molde. Drømmestudie for meg, og jeg krysser alt jeg har for at jeg kommer inn! :laugh: Krysser fingrene for dere også!

Anonymous poster hash: c9c99...48c

du søkte ikke i Oslo/Akershus da? Jeg anbefaler det sååå mye over alle andre steder. Selv arbeidsgivere er mest ute etterspill som har tatt den utdanningen der.. Vernepleierutdanningen er svært forskjellig etter hvor du tar den.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du søkte ikke i Oslo/Akershus da? Jeg anbefaler det sååå mye over alle andre steder. Selv arbeidsgivere er mest ute etterspill som har tatt den utdanningen der.. Vernepleierutdanningen er svært forskjellig etter hvor du tar den.....

Jeg er utdannet i Molde og har aldri hatt problemer med å finne jobb i Oslo-området i alle fall, så den der skjønner jeg rett og slett ikke.

Anonymous poster hash: 524fb...768

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snitt og alder? :P søker selv alle men tror jeg kommer inn i Tromsø :(

Anonymous poster hash: dd8fb...b73

Jeg er 19 år (kommer rett fra VGS). Jeg har nok poeng til å komme inn i Bergen, Tromsø og Oslo, men jeg valgte selv Tromsø på 1. plass. Jeg har 59,9 poeng.

Hvor gammel er du da og hvor mange poeng har du?

Anonymous poster hash: 635aa...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg som en liten unge!

Jeg har søkt Grunnskole lærerutdanning ved HiT og er ganske sikker på å få plass der. Elsker å gå på skole, så det blir gøy :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Gleder meg jeg også, får nesten litt vondt i magen av å tenke på det. Vil bare ha det overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snitt og alder? :P søker selv alle men tror jeg kommer inn i Tromsø :(

Anonymous poster hash: dd8fb...b73

Det er ikke krise å komme inn i Tromsø, studerer medisin selv der og er kjempefornøyd!

Anonymous poster hash: 9a217...aff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke krise å komme inn i Tromsø, studerer medisin selv der og er kjempefornøyd!

Anonymous poster hash: 9a217...aff

Jeg tenker det samme. Det var derfor jeg tok UiT på 1. plass. Jeg ser så utrolig mye positivt ved å studere medisin i Tromsø fremfor Bergen eller Oslo. Jeg tror spesielt de som er en del i 20-årene ønsker å komme inn i Oslo. De er vel ganske etablert tenker jeg. Jeg synes det er litt rart at en synes det er kjipt å komme inn på medisin i Tromsø. Det spiller jo ingen rolle hvor en har studert når en søker jobb.

Anonymous poster hash: 635aa...072

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på plass på audiograf :D Skulle ønske jeg bare fikk svar NÅ. Har også søkt på lærer, lektor og barnevernspedagog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på plass på audiograf :D Skulle ønske jeg bare fikk svar NÅ. Har også søkt på lærer, lektor og barnevernspedagog :)

Jeg har også søkt lærer, lektor og barnevernspedagog :)

Hvor har søkt? Søkte i Oslo, jeg.

Anonymous poster hash: dabe7...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har søkt på sykepleie, ganske sikker på at jeg kommer inn.
jeg fikk vite at jeg kunne forvente svar i fra 15-20 juli. med tanke på at 20 juli er søndag så antar jeg at vi får svar mellom tirsdag og fredag en gang :)

jeg er ganske spent, vil ha svar nå!! :)

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått svar ennå - men det sto at saksbehandler hadde vært inne med oppdatering i dag! Kan det bety nooooe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått svar ennå - men det sto at saksbehandler hadde vært inne med oppdatering i dag! Kan det bety nooooe? :P

Det står det hver gang samordna opptak mottar noe som heltst fra saksbehandlende instutisjon, så det oppdateres stadig. Ikke noen indikasjon på at det er ferdig. Men tidligere år har det kommet 16-17-18 juli, så kan jo fort dukke opp i morgen eller onsdag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har søkt på sykepleie, ganske sikker på at jeg kommer inn.

jeg fikk vite at jeg kunne forvente svar i fra 15-20 juli. med tanke på at 20 juli er søndag så antar jeg at vi får svar mellom tirsdag og fredag en gang :)

jeg er ganske spent, vil ha svar nå!! :)

Kan jeg spørre om du har langt over snittet? Jeg har nemlig søkt sykepleier selv og jeg ligger ikke så veldig mye over snittet fra i fjor:/, men det er over. Det går kanskje ikke så veldig mye opp fra år til år :) *Vil vite svaret nå* :P

Anonymous poster hash: 7f62d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om du har langt over snittet? Jeg har nemlig søkt sykepleier selv og jeg ligger ikke så veldig mye over snittet fra i fjor:/, men det er over. Det går kanskje ikke så veldig mye opp fra år til år :) *Vil vite svaret nå* :P

Anonymous poster hash: 7f62d...7e4

jeg søker med realkompetanse, er godt kvalifisert :)

ved min skole hadde snittet gått opp i fra i fjor pga mange søkere i år, tror det lå på 3,4 i fjor.

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg søker med realkompetanse, er godt kvalifisert :)

ved min skole hadde snittet gått opp i fra i fjor pga mange søkere i år, tror det lå på 3,4 i fjor.

Okai :) Ja ser nesten alle skolene har gått opp de siste årene, så jeg håper det ikke blir et kjempe hopp opp i år:/ men vet jo ikke før svaret kommer :P

Anonymous poster hash: 7f62d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt sykepleier i Oslo og er usikker på om jeg kommer inn på nr 1. Er så spent og utålmodig nå at jeg dør snart....

Så jeg kan kanskje håpe på å få svar før helga altså? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...