Gå til innhold

Bør jeg bytte frisør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har automatisk blitt min faste frisør nå i det siste, og har ordnet håret mitt 2 ganger sålangt.

første gang gikk bra, men andre gang begynte hun å virke nervøs ut.

Og for noen dager siden var jeg innom en tur for å kjøpe et gavekort. Også da virket hun nervøs ut igjen :S

Føler meg utrolig rar når hun blir slik. Jeg føler meg liksom skummel ut på en dårlig måte.

Jeg kler meg pent og har god hygiene, oppfører meg ordentlig og ydmyk overfor andre. Og er rolig i tillegg..

Det skal sies at jeg for to år siden jobbet i den salongen, som ryddepike osv.

Jeg hadde blitt lovet en fornyelse av kontrakten, men dette ble det ikke noe av. Til tross for at jeg jobbet hardt og var i godt humør.

En liten jente derigmot fra ungdomsskolen, fikk fortsette.

Helt ok altså. For miljøet var ikke som det skulle, og mange frisører sluttet.

Men jeg lurer på om den ene frisøren er nervøs forde hun synes jeg virker skummel ut, eller forde at sjefen for salongen kan ha sagt noe ufordelaktig?

En annen frisør jeg før jobbet med, var en jeg kom godt overens med. Men nå ser hun meg omtrent ikke i øynene mer:P

Er det jeg som er rar, eller dette en salong som jeg med god samvittighet bør unngå?

Anonymous poster hash: e1d08...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tinbjo1

Jeg går til ny frisør nesten hver gang jeg klipper meg, så det er ikke akkuratt verdens undergang om du bytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har automatisk blitt min faste frisør nå i det siste, og har ordnet håret mitt 2 ganger sålangt.

første gang gikk bra, men andre gang begynte hun å virke nervøs ut.

Og for noen dager siden var jeg innom en tur for å kjøpe et gavekort. Også da virket hun nervøs ut igjen :S

Føler meg utrolig rar når hun blir slik. Jeg føler meg liksom skummel ut på en dårlig måte.

Jeg kler meg pent og har god hygiene, oppfører meg ordentlig og ydmyk overfor andre. Og er rolig i tillegg..

Det skal sies at jeg for to år siden jobbet i den salongen, som ryddepike osv.

Jeg hadde blitt lovet en fornyelse av kontrakten, men dette ble det ikke noe av. Til tross for at jeg jobbet hardt og var i godt humør.

En liten jente derigmot fra ungdomsskolen, fikk fortsette.

Helt ok altså. For miljøet var ikke som det skulle, og mange frisører sluttet.

Men jeg lurer på om den ene frisøren er nervøs forde hun synes jeg virker skummel ut, eller forde at sjefen for salongen kan ha sagt noe ufordelaktig?

En annen frisør jeg før jobbet med, var en jeg kom godt overens med. Men nå ser hun meg omtrent ikke i øynene mer:P

Er det jeg som er rar, eller dette en salong som jeg med god samvittighet bør unngå?

Anonymous poster hash: e1d08...455

Sorry, måtte bare rette litt :)

Det riktige er enten "å se skummel ut" eller "å virke skummel".

Anonymous poster hash: b9ebf...5b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er sjenert? Nå vet jeg ikke hvor du bor, men det finnes jo flere frisører! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg bør bytte frisør jevnlig for ikke å gjenkjent:P

Selv om det er kjekt å gå til den som er flinkest med hår.

Anonymous poster hash: e1d08...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, måtte bare rette litt :) Det riktige er enten "å se skummel ut" eller "å virke skummel". Anonymous poster hash: b9ebf...5b3

Skriver med ipad,

Sorry, måtte bare rette litt :) Det riktige er enten "å se skummel ut" eller "å virke skummel". Anonymous poster hash: b9ebf...5b3

Dialekten min er bare slik;) Der jeg er ifra snakker vi slik.

Er nok ikke fra østlandet..

Anonymous poster hash: e1d08...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun er sjenert? Nå vet jeg ikke hvor du bor, men det finnes jo flere frisører! :)

Jeg er nok også sjenert, men greier å ta meg nok sammen for å føre en samtale med andre.

Men det kan jo hende hun er sjenert, ikke vet jeg..

Anonymous poster hash: e1d08...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok også sjenert, men greier å ta meg nok sammen for å føre en samtale med andre.

Men det kan jo hende hun er sjenert, ikke vet jeg..

Anonymous poster hash: e1d08...455

Glemte forresten å spørre hvorfor du skulle fått dårlig samvittighet hvis du bytter frisør? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Svaret er vel enkelt.Føler du deg usikker så bytter du.Du trenger jo ikke å opplyse din nåværende frisør om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Vil vel ikke si hun er din "faste" frisør om hun kun har ordnet håret ditt to ganger. Så om du føler deg usikker så bytter du. Du kjøper en tjeneste, og skal jo ikke ha dårlig samvittighet fordi du heller ønsker å gå til en annen salong. Hadde dette vært en venninne, så kunne jeg forstått det, men her er det snakk om en frisør du har vært hos et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver med ipad,

Dialekten min er bare slik;) Der jeg er ifra snakker vi slik.

Er nok ikke fra østlandet..

Anonymous poster hash: e1d08...455

Og så? Det er ikke lov å skrive på dialekt på forumet.

Anonymous poster hash: 583eb...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de som jobber der føler seg litt ukomfortable eller flaue over at du ikke fikk fortsette i jobben? Og at det er derfor de oppfører seg slik?

Var jeg deg ville jeg byttet frisør om det blir så kleint å dra dit :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...