Gå til innhold

Brasiliansk voks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg tok brasiliansk voks 11. april, altså for litt under en uke siden. Nå har det seg slik at jeg kjenner det er allerede kommet flere hår. Så lange at jeg kan nappe i de. Er dette "normalt" etter bare 6 dager? Trodde dette kom til å vare iallefall 3 uker.

Jeg er utrolig skuffet. Kan det være at hårene ikke ble tatt skikkelig? At hudpleieren gjorde en dårlig jobb?

Tok hårene på leggen samtidig og jeg er iallefall ikke glatt der lenger.

Det var første gang jeg gjorde dette, men tviler på jeg gjør det igjen. Resultatet skal vel vare lenger enn 1 uke??



Anonymous poster hash: fd451...d8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre holder det ikke så lenge hvis man har mye hårvekst. Jeg har til og med opplevd at hårene ikke har fulgt med, de brekker og blir stikkete, usj

Anonymous poster hash: 36bbf...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din erfaring med barbering og slikt generelt?

Og hvilken salong var det? Det finnes noen salonger som tilbyr "brasiliansk" men som ikke gjor det skikkelig. De bare "bryter" av hårene uten å ta dem ved roten. Jeg opplevde det engang da jeg var ukritisk til salongen. Det gjorde ikke veldig vondt, så jeg stusset. Og hårene kom tilbake med en gang.



Anonymous poster hash: 79e04...237
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å ta laser. Det er svindyrt, så det blir ca en behandling i året på områdene jeg plages med. Jeg vokser en gang om sommeren, ellers barberer jeg. Synes generelt barbering er noe herk, huden blir sår. Voksing gir ofte innvokste hår.

Anonymous poster hash: 36bbf...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din erfaring med barbering og slikt generelt?

Og hvilken salong var det? Det finnes noen salonger som tilbyr "brasiliansk" men som ikke gjor det skikkelig. De bare "bryter" av hårene uten å ta dem ved roten. Jeg opplevde det engang da jeg var ukritisk til salongen. Det gjorde ikke veldig vondt, så jeg stusset. Og hårene kom tilbake med en gang.

Anonymous poster hash: 79e04...237

Jeg har vært hos Wax On! Wax Off! Ble ikke fornøyd. Husker ikke hvor jeg var den gangen jeg fikk en diger blemme på innersiden av låret/bikini, men det var vondt og ødela ferien min.

Anonymous poster hash: 36bbf...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor fort hårene dine vokser. Mine vokste ut like raskt som dine, andre jeg kjenner som har tatt samme sted har det tatt 3 uker på.



Anonymous poster hash: f6baa...68b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...