Gå til innhold

Anbefal 1 veldig bra hudpleieprodukt! :)


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker alle produktene fra Dermalogica fordi de virker som forventet, og fordi de ikke har en sterk lukt som konkurrerer med parfyme ol. Men om jeg skal trekke frem bare ett produkt, så må det være ansiktspeelingen i pulverform. Den funker, men er usedvanlig mild mot huden pga veldig små slipepartikler. Derfor kan den brukes hver dag uten å skade huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serum fra effaclar (LRP), holder urenheter borte..



Anonymous poster hash: 1c393...edd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Har nevnt den i flere andre tråder, men Bliss Clog Dissolving Cleansing Milk er det absolutt beste renseproduktet jeg noensinne har prøvd for min blandingshud. Det gjør heller ikke noe at den dufter svakt og friskt av noe sitrusaktig, og at den er kjølende og kremaktig i konsistensen. I tillegg kan den brukes som 5-minuttersmaske med lett peelingeffekt, siden den inneholder enzymer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig ansiktsolje! Marina Miracle (marinamiracle.no)sin ansiktsolje er helt naturlig og uten parabener og andre slike dårlige stoffer. jeg liker denne olja også fordi den gjør huden min myk, glatt og veldig fin. den funker og holder også kvisene vekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Continuous renewel serum fra md formulations. Tar knekken på urenheter/kviser (og da mener jeg at de forsvinner og kommer ikke igjen, gjør huden myk, glatt, er god mot pigmentflekker osv osv.



Anonymous poster hash: 7b62e...3f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå er jeg glad i Blue/Blackberry Enzyme Mask fra Ole Henriksen. Den er helt blank i fargen, og lukter lavendel. Den første gangen jeg prøvde den fikk jeg et helt greit resultat, og var fornøyd med kjøpet.

Så leste jeg tips i et blad om å ta på fuktmaske i ansiktet på trening, fordi ingrediensene skulle trekke bedre inn da. Ettersom Ole Henriksen-masken er helt blank og fargeløs prøvde jeg den under en gruppetreningstime på treningsstudioet mitt, og huden var glødende og plettfri en hel uke etterpå. Definitivt god treningsmotivasjon, nå er denne fast inventar i treningsbagen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg glad i Blue/Blackberry Enzyme Mask fra Ole Henriksen. Den er helt blank i fargen, og lukter lavendel. Den første gangen jeg prøvde den fikk jeg et helt greit resultat, og var fornøyd med kjøpet.

Så leste jeg tips i et blad om å ta på fuktmaske i ansiktet på trening, fordi ingrediensene skulle trekke bedre inn da. Ettersom Ole Henriksen-masken er helt blank og fargeløs prøvde jeg den under en gruppetreningstime på treningsstudioet mitt, og huden var glødende og plettfri en hel uke etterpå. Definitivt god treningsmotivasjon, nå er denne fast inventar i treningsbagen min!

Men det er jo ikke en fuktmaske.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke en fuktmaske.......

Neida, men det skrev jeg jo heller ikke! :) Tipset var å bruke en fuktmaske, men jeg appliserte det på en enzymmaske, ettersom det var den eneste masken jeg hadde som var gjennomsiktig. Fungerte veldig godt for meg, prinsippet er jo uansett at huden er mer mottakelig for virkestoffer når den er varm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nevnt den i flere andre tråder, men Bliss Clog Dissolving Cleansing Milk er det absolutt beste renseproduktet jeg noensinne har prøvd for min blandingshud. Det gjør heller ikke noe at den dufter svakt og friskt av noe sitrusaktig, og at den er kjølende og kremaktig i konsistensen. I tillegg kan den brukes som 5-minuttersmaske med lett peelingeffekt, siden den inneholder enzymer.

Den har jeg og prøvd(sensitiv tørr hud), og sålenge jeg bare bruker den et par ganger i uka(tør ikke prøve mer siden huden min er ganske sensitiv for produkter) så virker den overraskende bra.

Jeg synes også LRP sine Cicaplast produkter, dersom man har sår/tørre flekker osv. Funker og veldig bra som primer på urenheter dersom de også er tørre synes jeg.

Hadde aldri trodd at Dermalogicas fuktspray skulle hjelpe noe, har lagd selv hjemme av glyserin/rosevann og prøvd andre ting - men denne får faktisk huden til å se bra ut.

Kjøpte en liten flaske da jeg tenke "dette er nok bare dyrt vann" - men tror muligens jeg blir avhengig livet ut ;)

Anonymous poster hash: 25783...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger 100 % til Clinique sine renseprodukter etter at det revolusjonerte huden min. Ser også at den får full score i denne testen (til tross for at jeg ble litt usikker på nettsiden, googlet bare om Cliniques hudpleierens :fnise: )

Nå blir det kanskje litt atypisk i forhold til hva damer bruker da jeg selv er mann, men rensen til Clinique er rett og slett det beste jeg noen gang har prøvd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Burts bees lypsyl med bivoks og honning. Den einaste som alltid reddar leppene mine når dei er veldig tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emergin C peel pads kittet, har danket ut min tidligere favoritt MD face & body scrub,

og det skulle mye til altså :) Elsker dette kittet og effekten det har på huden min.

Md Formulations Continous renewal serum er på en god andre plass!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sverger 100 % til Clinique sine renseprodukter etter at det revolusjonerte huden min. Ser også at den får full score i denne testen (til tross for at jeg ble litt usikker på nettsiden, googlet bare om Cliniques hudpleierens :fnise: )

Nå blir det kanskje litt atypisk i forhold til hva damer bruker da jeg selv er mann, men rensen til Clinique er rett og slett det beste jeg noen gang har prøvd.

Du har vel neppe prøvd så mye når du anbefaler Clinique.

Anonymous poster hash: 7b62e...3f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel neppe prøvd så mye når du anbefaler Clinique.

Anonymous poster hash: 7b62e...3f7

Det har du rett i.

Fungerer dog utmerket for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromborg renseskum! Huden blir HELT ren, ikke uttørket, og etter å ha startet å bruke det for ett år siden har jeg ikke hatt en eneste antydning til uren hud. (Har aldri vært plaget av akne heller, men nå kommer det ikke en eneste kvise.

Skal prøve flere Tromborg produkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå er jeg glad i Blue/Blackberry Enzyme Mask fra Ole Henriksen. Den er helt blank i fargen, og lukter lavendel. Den første gangen jeg prøvde den fikk jeg et helt greit resultat, og var fornøyd med kjøpet.

Så leste jeg tips i et blad om å ta på fuktmaske i ansiktet på trening, fordi ingrediensene skulle trekke bedre inn da. Ettersom Ole Henriksen-masken er helt blank og fargeløs prøvde jeg den under en gruppetreningstime på treningsstudioet mitt, og huden var glødende og plettfri en hel uke etterpå. Definitivt god treningsmotivasjon, nå er denne fast inventar i treningsbagen min!

hvor får du kjøpt enzyme masken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For daglig rens av huden: Thalgo produkter

For alt annet: Eucerin Aquaphor. Har du den i veska er du reddet! En salve som er ti ganger bedre enn Elizabeth Ardens eight hour creme. Jeg har brukt den i ansiktet etter kjemisk peeling, over nye tatoveringer, på neglbånd, såre og sprukne lepper. Er til og med anbefalt å bruk på bleieutslett på spedbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For daglig rens av huden: Thalgo produkter

For alt annet: Eucerin Aquaphor. Har du den i veska er du reddet! En salve som er ti ganger bedre enn Elizabeth Ardens eight hour creme. Jeg har brukt den i ansiktet etter kjemisk peeling, over nye tatoveringer, på neglbånd, såre og sprukne lepper. Er til og med anbefalt å bruk på bleieutslett på spedbarn!

Alt er bedre enn Eight hour creme? Hvor har du det fra at det er et bra produkt? Det er jo ren vaselin.

Anonymous poster hash: 7b62e...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bedre enn Eight hour creme? Hvor har du det fra at det er et bra produkt? Det er jo ren vaselin.

Anonymous poster hash: 7b62e...3f7

Fordi de ofte blir sammenlignet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...