Gå til innhold

Vinn en elektrisk tannbørste og tannkrem for resten av året!


Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Åååh! Har så lyst på en sånn, og studentøkonomien tillater det ikke. Jeg vil gjerne ha en!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker virkelig tannbørsten. Har en fra før men har lyst å bruke den gamle til å pusse skoene mine med. Den nye bruker jeg i på tennene. okay?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt så godt vare på tennene mine som jeg bare kan i snart 29 år, aldri hatt et eneste hull! Derfor syns jeg at jeg, og tennene mine, fortjener denne :biggrin: Satser på mange gode tannår til :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt så godt vare på tennene mine som jeg bare kan i snart 29 år, aldri hatt et eneste hull! Derfor syns jeg at jeg, og tennene mine, fortjener denne :biggrin: Satser på mange gode tannår til :Nikke:

Jammen da trenger du den ikke! Det er vi som har råtne tenner, ikke har satt beina hos tannlegen siden forrige årtusen og som har en fjøsånde fra Helvetes innerste sirkler som trenger denne vidundermaskinen! :jepp:

Anonymous poster hash: 24917...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da trenger du den ikke! Det er vi som har råtne tenner, ikke har satt beina hos tannlegen siden forrige årtusen og som har en fjøsånde fra Helvetes innerste sirkler som trenger denne vidundermaskinen! :jepp:

Anonymous poster hash: 24917...f59

Så alle som gjør noe bra trenger aldri noen påskjønnelse? Syns jeg virkelig har fortjent det, jeg :) Hardt arbeid skal belønnes! Og med råtne tenner så hjelper det ikke aldri så mye hva slags tannbørste man har :P Da syns jeg du skal starte med et tannlegebesøk, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Denne håper jeg at jeg vinner.

Var hos tannlegen, og han sa at jeg burde kjøpe meg en elektrisk tannbørste pga stadig tilbakevendende tannsteinproblem, men det har jeg ikke råd til å legge penger på enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, denne har jeg lyst på!



Anonymous poster hash: 8b30f...8d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke gjort noe å vunnet denne konkurransen. Har aldri prøvd elektrisk tannbørste før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Denne hadde jeg gladelig tatt i mot. Den forrige Oral-B døde for ikke så lenge siden og jeg savner den veldig. Samtidig sliter jeg veldig med tannlegeskrekk, så jeg liker å ta vare på tennene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøver også :)

Anonymous poster hash: f5345...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har siklet på den tannkremen i butikk lenge. Såå lekker. Men så dyr. Og med min usle selgerlønn...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...