Gå til innhold

Vinn en elektrisk tannbørste og tannkrem for resten av året!


Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Jeg kicker i gang denne ukens konkurranse.

Alt du trenger å gjøre for å bli med i trekningen er å legge igjen noen ord i denne tråden, så trekker jeg tilfeldig blant innsenderne.

Om du blir den heldige vinneren, kan du vinke farvel til misfargede tenner og dårlig ånde :)

Og vinneren er: Tigress, nummer #37 i denne tråden :)

Nå fins det en el-tannbørste for den som foretrekker manuell børsteteknikk, men som samtidig vil forbedre sin munnhelse. Vi nordmenn pusser i gjennomsnitt tennene 1,8 ganger per dag, noe som er tett opptil tannlegenes anbefalte to ganger.

TriZone er spesielt utviklet for alle dem som liker den vanlige tannbørsten og ønsker å beholde denne børsteteknikken så langt det går. TriZone børster tenne slik du er vant til, men du høster fordelene en elektrisk tannbørste kan tilby. Børstehodet likner også den manuelle utgaven.

Forskjellen er at TriZone med sine svepende bevegelser fjerner 100 prosent mer plakk.

I tillegg får du seks tuber med tannkrem som gjør underverker for tennene dine.

Tannkremen heter Oral-B 3D White Luxe Glamorous Shine som fjerner opp til 90 prosent av overfladiske misfarginger på tennene på kun fem dager.

3D Whites fjerner flekker og får frem den naturlige hvitheten i tennene. I tillegg til å fjerne misfarging forhindrer tannkremen fremveksten av nye flekker. Dual Silica-systemet inneholder nemlig pyrofosfater som fester seg på tennenes overflate og bidrar til å beholde den naturlige hvitheten.
Oral-B 3D White Luxe Glamorous Shine motvirker også dannelsen av tannsten, styrker emaljen og forebygger karies gjennom viktige mineraler. Mintsmaken gir en frisk følelse som holder lenge.
Vil du vinne? Legg igjen noen ord i denne tråden, så kan du bli den heldige vinneren.

2014009_Bilde_447_j_548093a.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke blitt lei meg om jeg hadde vunnet denne! :tannverk:

*krysser fingrene*



Anonymous poster hash: 24917...f59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske sist jeg var hos tannlegen, og jeg har aldri hatt en elektrisk tannbørste. Bare disse vanlige. Jeg kjenner mange som skryter veldig av dem, men har aldri fått ut fingeren og skaffet meg en selv.

(samme AB som innlegg 2. Jeg skriver ikke flere ganger for å jukse til meg flere vinnersjanser, men fordi jeg kjeder meg.)



Anonymous poster hash: 24917...f59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke mye lekkert i baderomsskapet mitt, så denne hadde trukket opp lekkerhetsfaktoren mange hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det går noen tuber av nøyaktig den tannkremen per år, så her er jeg svært gjerne med.

- hadde vært gøy å prøvd denne utgaven av Oral B børsten også, for å se om der er stor differanse mellom denne og den tradisjonelle Oral B'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk! :-D Min forrige elektriske tannbørste ble ødelagt, så har brukt vanlig lenge nå. Hadde blitt utrolig glad for en ny :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne vinne en slik! :) Haraldri hatt elektrisk tannbørste før, og vil gjerne prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, den hadde vært fin ass:) Hatt lyst på elektrisk tannbørste lenge men har bare blitt med den manuelle gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ooh :) Jeg har hatt lyst på elektrisk tannbørste i mange år, men aldri tatt meg råd til å kjøpe det. Synes det virker veldig kult å pusse tennene med elektrisk tannbørste. :biggrin: Og de pusser sikkert mye grundigere enn en vanlig tannbørste. Denne fra Oral-B ser bra ut, og hvitere tenner ønsker jeg meg også. Jeg krysser fingrene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...