Gå til innhold

To blir til tre <3


ftk93

Anbefalte innlegg

Så kjekt, følger med deg her :) Jeg er 20 år selv og er 8 uker og 2 dager på vei nå.. Kvalmen har ikke kommet før nå, men satser på den forsvinner like fort.. heheh.. Vognen var kjempe pen! :)

Så spennende!! Jeg er 9+0 idag, så da er vi ganske likt! Oi, da har du vært heldig :fnise: Krysser fingrene for at den blir fort borte. Ja, den er kjempe fin, og samboeren er helt enig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig :laugh: Den begynner så vidt å bli litt bedre, og det er herlig! Har endelig kunne begynt å spise litt mer normalt igjen! Så deilig! Og ja. Jeg og er sliten, skikkelig også, men det er jo dette vi må igjennom da. Hvor langt er du på vei ? :)

Jeg er 10+6 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oioioi!! Snakk om å være dårlig til å oppdatere da :fnise:

Vel, nå tror jeg kvalmen har begynt å gi seg, og det fortjener et stoooort hurrarop! Den har vært ganske seig, men nå tror jeg dagene blir litt lettere fremover. Er i dag 10+3 hvis jeg husker riktig.. Synes tiden har gått kjempe fort, og tenker fortsatt at jeg er i uke 4 :laugh:

Hvordan er formen deres da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen er bedre! :) Nå har du jo passert 11 uker, til og med! Snaaaart 12 uker :danse:

Formen min er tipptopp, i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempe godt! Ja tenk det :O Ul i morra :D

Så bra :D Er slitsomt å være dårlig sånn i lengden assa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oioioi. Jeg glemmer helt bort det her jeg! Jo det gikk veldig bra! Var en veldig aktiv liten krabat der :)

Ellers er formen den samme. Kvalm, mye trøtt, oppkast, utslitt+++ Hjelper ikke akkurat på med praksis på sykehuset! Men men. Gir seg vel snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se en spretten skapning på UL! :)

Æsj, altså, så dumt at formen ikke er blitt bedre :( Får håpe det gir seg snart, er absolutt ikke greit å hangle sånn lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå kjenner jeg at jeg gleder meg til kvalmen blir borte. Har gått ned fem kilo så langt (jeg har mer enn nok å ta av), men håper jo at det ikke fortsetter sånn med tanke på den lille.

Ellers kjenner jeg at jeg begynner å bli utålmodig på å vite kjønnet på den lille! Har jentefølelse selv, men blir selvfølgelig like glad for begge kjønn!

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå kjenner jeg at jeg gleder meg til kvalmen blir borte. Har gått ned fem kilo så langt (jeg har mer enn nok å ta av), men håper jo at det ikke fortsetter sånn med tanke på den lille.

Ellers kjenner jeg at jeg begynner å bli utålmodig på å vite kjønnet på den lille! Har jentefølelse selv, men blir selvfølgelig like glad for begge kjønn!

Hvordan går det med dere andre?

Jeg tror du får gutt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Hmm. Er nok ingen som titter innom her lenger, men jeg har bestemt meg for at jeg skal bli flinkere til å skrive her.

Jeg har selvfølgelig vært på ul, og i magen ligger det en skjønn liten gutt!

På utstyrsfronter er vi faktisk så og si i mål. Litt småting som stelleprodukter og sånn gjenstår. (jada, tidlig ute) :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...