Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her går det fint :) Har hatt en fin dag med mine små, først hos mamma mens han godeste var på jobb, og så på kafé i byen i sola :) Da vi kom hjem lagde han himmelsk god middag, mens jeg tok meg av de to små. S er fremdeles bare snill og god mot lillesøster, det har virkelig gått over all forventning hittil! :rodmer:

Hadde tenkt å kjøpe Miniform i dag, men glemte det. Får klare oss med ammete så lenge. Den er i det minste kjempegod! :sikle:

Nå har han godeste også påskeferie, så nå skal vi bare nyte ei uke sammen alle fire :hjerte: Målet er å få vaska og olja terrassen i løpet av uka, så vi kan flytte ut utemøblene. Mye av jobben må nesten falle på han, siden et visst matvrak enten vil henge i puppen eller ligge på brystet mitt store deler av døgnet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...., siden et visst matvrak enten vil henge i puppen eller ligge på brystet mitt store deler av døgnet :hjerte:

Høres ut som vi har to like frøkner :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffameg! Funker det med morsmelk i nesen?

Håper hun blir fort ferdig med deg, ikke noe greit når de er så små og ikke kan snyte seg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at de fraråder morsmelk i nesa, så har ikke prøvd. Men fikk kjøpt nesesuger ( :haar: ) og saltvannsdråper I dag, og det lot til å virke ganske bra :)

Han godeste er ikke helt i form, så S sover hos svigers i natt. Han tar hennes seng, så jeg og R får dobbeltsenga for oss selv. Håper på en god natts søvn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker mannen satte munnen sin over nesa til L og sugde til en gang da han var liten og dødsforkjøla og nesesugeren ikke gjorde nytta si. Med påfølgende brekninger, selvfølgelig, men hva gjør en ikke for disse små i nøden? :ler:

Håper natta blir god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, heldigvis! :) Mindre surkling og snørr, så dette går riktig vei! :tommelopp:

S har sovet hos svigers i natt også, men det var planen hele tida, så vi ikke trengte å stresse hjem fra familiemiddagen til leggetid.

I dag skal vi til Dyreparken igjen. Det blir koselig. Vurderer å ta med manducaen, men har ikke prøvd den på R enda. Dvs, prøvde såvidt istad, men da var hun sulten, så det sier seg vel selv hvordan det gikk... :rolleyes:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse i Dyreparken :) Deilig vær, men mye vind her ute...

Gleder meg til vi får årskort! Da hadde det vært koselig å dra sammen :) :)

Er sikkert nydelig for R å ligge i Manducaen, nært mor eller far :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært moro å reise sammen en gang! :jepp:

Det ble ikke bruk for manducaen, for den bedagelige ungen var fornøyd med å ligge i vogna. Glemte nesten at hun var med, for hun våknet to ganger for mat, og hadde en oppover-ryggen-bleie, men ellers bare lå hun der og kikka eller sov.

I dag er hun allerede fire uker gammel. :rodmer: Fire uker, og jeg er fortsatt like fascinert over hvor rolig hun er og hvor lite hun gråter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så herlig da :rodmer: For et nydelig vær vi har :) eeeelsker denne årstida :) Dere har valgt perfekt årstid å få barn på, begge gangene :fnise: Neste vår håper jeg det kommer noe her i gården :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig da :rodmer: For et nydelig vær vi har :) eeeelsker denne årstida :) Dere har valgt perfekt årstid å få barn på, begge gangene :fnise: Neste vår håper jeg det kommer noe her i gården :)

Ja, vi er visst ekstra glade i hverandre om sommeren, med påfølgende resultater ni måneder senere! :hoho:

Utrolig deilig vær ja! Får heldigvis nytt det litt innimellom, selv om jeg blir sittende inne med puppene på vift eller nesa i en bleierumpe store deler av dagen.. ;)

Det er superkos med baby, og jeg nyter det alt jeg klarer (og mye mer enn sist), men det skal bli litt godt etterhvert når det ikke er 99% min jobb, og når dagene er såpass forutsigbare at jeg kan regne med mer enn toppen fem minutter egentid av gangen... :Gjesp:

Men i første omgang gleder jeg meg til uka og hverdag igjen. Nå går det i ett hver dag, med fullt program og oppmøteplikt hos svigers stadig vekk. Begynner å bli meget mettet, for å si det sånn! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise::sol: = :sengekos: = :gravid: = :babyjente:

Kos dere masse resten av påsken! Håper dere får nytt litt tid hos dere selv da!

Vi er ca pakket og klar for avreise til Spania imorgen :) Baker et par glutenfrie brød nå. Har kun bestilt flybilletter så må ordne niste også... Bestandig reist charter tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyreparken er så koselig, dere er heldige som bor i nærheten!

Ønsker deg en fin påskeaften og håper du snart får litt mer enn 5 minutter egentid! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...