Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Jada, nummer to er visst på vei. 4+3 i dag, termin 16. mars. (Hvis du som leser her kjenner meg irl, så vær så snill å hold det for deg selv! :) )

Hjeeelp... :bond:

Kanskje i tidligste laget å opprette en graviditetsdagbok, men må jo håpe på det beste og satse på at alt går bra! :Nikke: Nå har jeg dessuten holdt det for meg selv i 5 dager, så nå var jeg passe sprekkeferdig.... :fnise:

:strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :blomst:

Jeg holdt det og for meg selv de første dagene fordi samboer var bortreist i jobben og jeg ville ikke fortelle det over tlf. Var ikke planlagt så jeg viste ikke hvordan han kom til å reagere, men det gikk bare bra. Startet dagbok her inne like etterpå ;)

Er det jente eller gutt dere har fra før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spratt jeg rett inn i senga til han med positiv test, så han har visst det et halvt minutt kortere enn meg.. :fnise: Hans reaksjon var "gratulerer", så snudde han seg og snorka videre. Snakk om å være trøtt! :klaske:

Vi har ei jente som ble to i april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu, og gratulerer :hoppendeglad:

Jeg er en hel dag lenger på vei enn deg, men har ikke turt å flytte dagboka mi over hit ennå. Jeg sa det til mannen over telefon da han var på jobb. Hadde aldri i verden klart å vente en hel dag med å si det. Men han syntes heldigvis ikke at det gjorde noe. Han skjønte det med en gang jeg ringte da, for han visste at jeg skulle ta en test.

Blir gøy å følge deg videre. Artig med noen som er like kort på vei som meg her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu, og gratulerer :hoppendeglad:

Jeg er en hel dag lenger på vei enn deg, men har ikke turt å flytte dagboka mi over hit ennå. Jeg sa det til mannen over telefon da han var på jobb. Hadde aldri i verden klart å vente en hel dag med å si det. Men han syntes heldigvis ikke at det gjorde noe. Han skjønte det med en gang jeg ringte da, for han visste at jeg skulle ta en test.

Blir gøy å følge deg videre. Artig med noen som er like kort på vei som meg her inne :)

Oi, så gøy med så lik termin! Når testa du positivt? Jeg fikk svak positiv onsdag, 3+5, og så mye sterkere på lørdag. Jeg har ikke hatt prøverdagbok denne gangen, så jeg tok sjansen på å lage meg en dagbok her.. Men jeg tør ikke lage ticker ennå da! :fnise:

Gratulerer så mye! :blomst:

Takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir gøy å følge deg videre. Artig med noen som er like kort på vei som meg her inne :)

Husker selv at jeg i begynnelsen syntes at det var kjipt at "alle" her med dagbøker var over 20 uker, så skjønner den :)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy med så lik termin! Når testa du positivt? Jeg fikk svak positiv onsdag, 3+5, og så mye sterkere på lørdag. Jeg har ikke hatt prøverdagbok denne gangen, så jeg tok sjansen på å lage meg en dagbok her.. Men jeg tør ikke lage ticker ennå da! :fnise:

Takk for det! :)

Mens jeg har ticker men ikke flytter dagboka :fnise:

Jeg testa positivt på torsdag, på IKM (4+0). Og så skulle jeg til legen den dagen så fikk testa der også :) Må vel ringe dit om ikke altfor mange uker og bestille time til svangerskapskontroll(!). Vet ikke når de pleier å ta det der, men han jeg var hos sa om åtte uker. Det er jo sååå lenge til, er jo uti september da. Skal på tidlig UL før da, vil se at det er noe der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!!

Jeg fikk mistanke da du lagde blunkesmiley i din sist post i min dagbok, eller det vil si, jeg tenkte tanken allerede da du skrev du hadde fått nyheter - som ikke var jobbrelaterte. :ler:

Gratulerer så mye!!! Jeg regner med det var en god nyhet, på tross av jobbsituasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!!

Jeg fikk mistanke da du lagde blunkesmiley i din sist post i min dagbok, eller det vil si, jeg tenkte tanken allerede da du skrev du hadde fått nyheter - som ikke var jobbrelaterte. :ler:

Gratulerer så mye!!! Jeg regner med det var en god nyhet, på tross av jobbsituasjonen?

Takk! Joda, det var jo en god nyhet, selv om den kom litt brått på ;) Den opprinnelige planen var jo å vente til jeg fikk en jobb, men det så/ser jo ut til å drøye litt... Vil jo helst ikke ha altfor stor aldersforskjell heller, så vi bestemte oss for å begynne prøvingen litt forsiktig. 13 dager senere stod jeg der med et blått kryss.. :daane:

Jeg får kjøre på for å få meg en vikarbyråjobb så fort som mulig etter bhgstart i august, men jeg har heldigvis noe pensjonsgivende inntekt fra bedriften til han godeste :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg har ticker men ikke flytter dagboka :fnise:

Jeg testa positivt på torsdag, på IKM (4+0). Og så skulle jeg til legen den dagen så fikk testa der også :) Må vel ringe dit om ikke altfor mange uker og bestille time til svangerskapskontroll(!). Vet ikke når de pleier å ta det der, men han jeg var hos sa om åtte uker. Det er jo sååå lenge til, er jo uti september da. Skal på tidlig UL før da, vil se at det er noe der :)

Jeg skal til legen med toåringen i morgen, så jeg satser på å få satt opp en time til første kontroll da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legetime 2.august, da er jeg 8+0 :)

Tok like gjerne en haug med blodprøver i dag, så han har resultatene klare til timen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:bond: Hurra!! :hoppendeglad:

13 dager var en skikkelig kort prøveperiode! :fnise:

Må si jeg ikke tenkte over å se etter om det hadde dukket opp noen nye bøker når du begynte å være lur inne i den generelle dagboka altså, så takk for hint!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:bond:

Gratulerer så mye!!

Siden du måtte plutselig lage ny dagbok tenkte jeg det var her jeg fant deg.

Enten her eller shoppingdagbok liksom...

Hadde dere en fin tur igår?

Hvor endte dere opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...