Gå til innhold

Tre blir til fire


Muskat

Anbefalte innlegg

Samboeren min er også veldig lite konkret. Og hvis han først ønsker seg noe, så kjøper han det selv. Lurer litt på om jeg skal kjøpe et radiostyrt helikopter( som han kan styre med telefonen) Han liker litt sånne ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vi hatt en langhelg til svigers! (På landet) har vært fint vær! Sol og deilig:) Grillet og koste oss:) Frøkna vår har vært mye ute! Kost seg med kopplam! Det var veldig stas og litt skummelt :P De var jo så ivrige når de skulle få flaske! Nå vet nærmeste familie om familieforøkelsen :) Beskjeden ble tatt godt imot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grillet alt for lite denne sommeren, men heldigvis er den ikke over! Vi skal kjøpe oss en grill snart :laugh:

Artig at dere fortalte det! Sa dere det bare rett ut eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi sa det bare rett ut! Hadde egentlig lyst til å finne på noe morsomt, men samboer'n var visst litt utålmodig. jeg hadde lyst til å bestille en t-skjorte til Frøkna med " jeg skal bli storesøster" men det kommer jeg nok til å gjøre uansett, etter ul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint :) Har arbeidshelg, kjenner jeg blir fortere sliten enn før. Og raskt andpusten....? I dag er det bare 2 uker til UL! Det blir spennende! Håper alt står bra til. Har glemt å skrive at jeg fikk ul når jeg var innlagt på sykehuset. Han som foretok ultralyden skulle se på nyrene mine, og han bekreftet liv i magen :) Fikk dessverre ikke sett det selv, men samboeren så:)

Håper alt står bra til med deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir raskt andpusten jeg og. Gikk opp 4(el var det 5) etasjer i en båt i går, er sta så tok ikke heisen, og det var tungt! Det er vist normalt har jeg lest før, det kan komme ganske tidlig i en graviditet selv om man er topptrent, så tipper at det er hormonelt og ikke pga redusert plass for lungene.

Synd du ikke fikk se, men du får jo se om 2 uker! :danse: Det var ganske utrulig syns jeg å se et lite menneske som befinner seg inni min mage! Du så det jo sikkert sist du var gravid og, men det blir helt sikkert like mye stas denne gangen. Dere skal vite kjønnet?

Akkurat nå er jeg ganske trøtt, etter e n natt i en "ny" seng hos mine foreldre, ble veldig plaget av en flue og i natt :fnise: Ellers går det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluer er noe herk ;) mygg på soverommet er også ille!

Vi gleder oss veldig til UL :) Sist jeg var gravid gikk det da virkelig opp for meg under UL at jeg faktisk var gravid :) Husker det var fantastisk og veldig nervepirrende! Håper inderlig at alt er bra :)

Ja, vi skal vite kjønnet! Mest av praktiske årsaker! Jeg har en liten følelse av at det er en gutt :) Men kjønn har ingenting å si, så lenge alt ser fint ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo som regel praktiske årsaker til at man vil vite kjønnet, for shoppingen ;) Trur ikke at der er så mange som tenker "feil kjønn" og blir lei seg, selv om det sikkert er noen av de :( Artig hvis dere får en gutt så dere har en av hver :) Men samtidig praktisk å få en jente siden dere allerede har jenteklær og ting.

Mygg er jo egentlig verre, jeg våkner ikke av myggen men kløende myggstikk kan holde meg våken og ellers irritere vettet av meg :P

God helg, kos dere masse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært gøy med en av hver! Men blir ikke lei meg om det skulle være ei jente heller :)

Kjenner det er godt arbeidshelga er over! Var sliten igår, både før og etter jobb. Og når jeg blir sliten blir jeg kvalm og kaster opp :/ startet 9 igår, og kastet opp flere ganger før jeg dro på jobb. La meg tidlig igår og sov ca 10 timer. Ikke så kvalm idag, heldigvis :) nå har jeg fri til onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, å spy er noe av det verste jeg vet :( Bra du er bra i dag! :laugh: Og godt med fri! Planer da?

Du er 17 uker i dag, yay! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uvirkelig! 17 uker! Hvor er det 5 siste ukene blitt av?

Har vært ute en tur å gjort noen små ting og skal ut en liten tur for å se etter gave til samboeren som har bursdag på lørdag :) i morgen begynner Martnan her i byen, så må man jo ta seg en titt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg har nevnt det før men jeg er akkurat 6 uker lenger på vei enn deg, hvis din ticker er rett :)

Hvordan gikk det med bursdag og Martnan? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du ikke nevnt nei :) Gøy :) Tickeren er iallfall foreløbig korrekt! S får vi se på UL hvordan det blir! Bare 1 uke og 1 dag igjen! Wææææ!

Martnan gikk kjempe fint, Frøkna vår var så opptatt av alle gassballongene "Se! Hiv og hoi båt fly!" Mente altså at det var en sjørøverbåt som fløy! Samboeren har bursdag på lørdag! Men nå er gaven i boks! Tør ikke skrive her hva jeg har kjøpt, tilfelle han er inne å sniker! Har fortalt han at jeg har opprettet en dagbok her inne.. "Ka du skriv der da? Skriv du om kor håpløs æ e?" Hihi :) Bekrymret gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten fått vondt i korsryggen.. Usj.. Håper det ikke er bekkenet som krangler, hadde ingen plager i forrige svangerskap! Vil ikke ha det nå heller! :) Bekken, oppfør deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, barn har en fin fantasi ;)

Ja håper at det ikke er bekkenet! Har du løftet mye i det siste? Jeg fikk ekstra vondt i korsryggen pga løftet litt mye på de små barna i barnehagen, de er ikke tunge men når det blir ofte så får jeg vondt. Fysioterapeuten min sa at hvis man har vond nederst i korsryggen så er det bekkenløsning, mens lenger opp i korsryggen er ikke det. Men jeg hadde vondt begge plasser i korsryggen siden jeg også har bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smertene går fra korsryggen og ned til rumpa. Løfter en dekning forbindelse med jobb. Og har jo Frøkna vår som gjerne vil løftest. Særlig opp trapper, når hun er sliten. Prøver å la samboeren ta det,men det er ikke alltid han er tilstedet..

Ble forvaring kjempe lei meg når jeg så det var tomt for agurk i kjøleskapet i dag :/ Tok nesten til tårene :P Hormoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fysioterapeut sa at hvis smertene i korsryggen er over nederste del av korsryggen så er det ikke pga bekkenløsning men pga løfting. Mens nederst i korsryggen er bekkenløsning. Du bør uansett prøve å ikke løfte så mye, vet arbeidsgiver at du er gravid?

Hehe, blir veldig rørt av div jeg og. Litt flaut men er heldigvis stort sett alene når det skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsgiveren min vat at jeg er gravid. Har en jobb det er vanskelig å tilrettelegge, jobber med mennesker med utviklingshemming. Vi har hatt enorm nedtrapping på jobb de siste månedene. Hvor vi var 4 på vakt tidligere er vi nå 3, enkelte dager 2. Så det blir veldig stressende og kjenner jeg blir fort sliten og føler jeg ikke strekker til. Ikke en gøy følelse å ha..

Ellers har jeg/ vi hatt ei flott helg med bursdagfeiring og hyttetur! Nå er det ikke mange timer til ukas første seinvakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også jobbet med det, så vet at det kan være tungt ja. Men uansett så må gravide være forsiktig med ryggen så du må passe på :) Har du synlig mage? 18 uker i dag! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...