Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye!! :) Så heldig du er! :rodmer: Det må være en fantastisk følelse når man får positiv test! Jeg har ikm rundt tirsdag/onsdag neste uke, skal prøve å vente med å teste til mandag... ;)

Ja, vi trenger absolutt oppmuntring nå i dette møkkaværet. Helt begredelig! :glare:

Takk! Ja, det er en helt fantastisk følelse. De første to døgnene var jeg helt lamslått av sjokk siden jeg på ingen måte trodde det kom til å klaffe på første forsøk. Og med første forsøk mener jeg at det skulle bare en eneste gang til blink.png Og jeg som var forberedt på at det iallefall kom til å ta 3 - 4 måneder :fnise: Nå har desverre lykkefølelsen det siste døgnet vært erstattet av bekymring for jeg spottet litt lyserosa sent i går kveld.. Siden vi reiser til hellas natt til mandag fikk jeg komme inn til legen allerede i dag for blodprøve, og så skal jeg tilbake for blodprøve på lørdag, og så får jeg svar på om hcg stigningen går som normalt på søndag før vi reiser. Har en god magefølelse da, for det har ikke kommet noe mer og har ikke vondt i magen heller, men hadde lettere panikk i dag tidlig når jeg trodde puppene ikke var ømme lenger. Men de har blitt ømme igjen og i dag har jeg vært litt kvalm også. *Lykke* :fnise: Jaja, jeg får se på det som en forsmak på de bekymringene som kommer ;)

Spennende med bare en bitteliten uke til IKM da! Har du noen syptomer hittil? Mitt første symptom var forresten at jeg var tørr i munnen,det startet allerede ca 7 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Ja, det er en helt fantastisk følelse. De første to døgnene var jeg helt lamslått av sjokk siden jeg på ingen måte trodde det kom til å klaffe på første forsøk. Og med første forsøk mener jeg at det skulle bare en eneste gang til blink.png Og jeg som var forberedt på at det iallefall kom til å ta 3 - 4 måneder :fnise: Nå har desverre lykkefølelsen det siste døgnet vært erstattet av bekymring for jeg spottet litt lyserosa sent i går kveld.. Siden vi reiser til hellas natt til mandag fikk jeg komme inn til legen allerede i dag for blodprøve, og så skal jeg tilbake for blodprøve på lørdag, og så får jeg svar på om hcg stigningen går som normalt på søndag før vi reiser. Har en god magefølelse da, for det har ikke kommet noe mer og har ikke vondt i magen heller, men hadde lettere panikk i dag tidlig når jeg trodde puppene ikke var ømme lenger. Men de har blitt ømme igjen og i dag har jeg vært litt kvalm også. *Lykke* :fnise: Jaja, jeg får se på det som en forsmak på de bekymringene som kommer ;)

Spennende med bare en bitteliten uke til IKM da! Har du noen syptomer hittil? Mitt første symptom var forresten at jeg var tørr i munnen,det startet allerede ca 7 dpo.

Wow, fantastisk at det klaffa så fort da!! :tommelopp: Skjønner godt at du bekymrer deg for spottingen, men heldigvis er det vel ganske normalt. Jeg krysser fingre og tær for at alt er i den skjønneste orden! :Nikke: Kjempebra at du får god oppfølging av legen sånn at du kan føle deg trygg når du drar på ferie. :) Hvor i Hellas skal dere? Jeg skal til Skiathos om halvannen uke, skal bli så utrolig deilig!

Jeg vet ikke helt om jeg har noen symptomer, mye av det jeg kjenner er ganske normalt for meg. Sånn som litt vondt i magen og oppblåsthet. Har hatt ømme pupper i noen dager men det har gitt seg nå...vet ikke om det er et dårlig tegn. :sjenert: En annen ting jeg har kjent er at jeg blir litt svimmel og rar når jeg blir sulten. Ikke så mange overbevisende symptomer akkurat, men jeg er ved godt mot. :happy:

Nå skal jeg smøre matpakke (kjeeeedelig) og så skal jeg sove. Natta! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Nå har jeg testa, og det var negativt...:( Ikm er på onsdag, så det er jo håp ennå. Men må innrømme at jeg ikke har stor tro på at det har klaffa, kjenner ingen symptomer i det hele tatt...og de fleste får vel utslag på testen to dager før ikm hvis man er gravid. Huff, litt dårlig start på uka dette. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Aaw..leit å høre.. :(

Ja er jo fremdeles håp, men som du sier..tror også en graviditetstest egentlig vil slå ut ett par dager før IKM når en blir gravid.. For dem som får positiv test lenge etter IKM å slik, tror jeg har blitt gravid senere enn først antatt kanskje....

Hvordan føler du deg idag ? Ikm i morgen....ingen tegn til tanta enda?

Krysser fingrene for deg fremdeles, og sender deg en god klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg såvidt kjent litt murringer, ingen tegn til tr ennå. Men er ganske så sikker på at hun viser seg i morgen. ;) Er forberedt på det, så det går helt greit. Tusen takk for kryssing! :) mirakler kan jo skje, hehe...;)

Klem tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må følge med her skjønner jeg. Er også startet opp med prøving og fint å følge folk som er i samme båt :)

Lykke til. Håper TR ikke kommer og at testen viser et annet resultat ved senere testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit med negativ test, lykke til :)

Hei riesling, tusen takk for det! :)

Må følge med her skjønner jeg. Er også startet opp med prøving og fint å følge folk som er i samme båt :)

Lykke til. Håper TR ikke kommer og at testen viser et annet resultat ved senere testing :)

Velkommen hit, Pyntestøv! :) Hyggelig med flere besøkende. :Nikke:

Takk for lykkeønskninger! :smilorange: TR har faktisk ikke vist seg ennå, lurer på å teste igjen i morgen tidlig dersom hun ikke har dukket opp til det.....begynner å få en viss testemani merker jeg :fnise:

Lykke til med din prøving også! :) Er du i gang med første prøveperiode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min aller første prøveperiode i mitt liv og kjenner jeg er allerede på god vei inn i testemanien, haha :icon_lol:

Lagde en dagbok selv i dag, så nå kan jeg i hvert fall dele min testemani med andre, hihi.

Gleder meg til å høre hvordan det gikk med testingen. Maaaasse lykke til :babysmokk::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lang natt med urolige drømmer om testing, våknet jeg kl 05:15 av at jeg måtte opp og tisse. Og siden TR ikke har kommet ennå, tok jeg en graviditetstest. Den jeg brukte var av typen Doc Morris, den er visst veldig følsom. Og jeg fikk faktisk en svak strek!!! :hoppendeglad: Kan det virkelig være at jeg er gravid??? Er 1 dag på overtid med TR. Tør nesten ikke håpe at det stemmer! Streken var svak, men den var der! Kjæresten så det også! :rodmer: Åååå tenk om jeg er gravid allerede!! Må teste igjen i morra!! :strix:

Endret av My84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Aaaaaw.....gratulerer!!!! Håper virkelig det er en spire der!! Ta en test og legg ut bilde ja! Er sååå glad på dine vegne :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med strek!! Jeg stemmer også for at du skal legge ut bilde av testen :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok dessverre ikke bilde av testen idag, men jeg kan gjøre det i morgen hvis det blir positivt da også! :lur: Dette er skikkelig spennende altså, kommer vel ikke til å få sove i natt. :fnise: Tør ikke slippe gleden helt fri ennå, mye kan jo skje... Det eneste jeg merker er til tider skikkelig oppblåst mage, og litt stikninger. Håper virkelig at det er en spire der og at den klamrer seg fast! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ha tatt en test til, og den ble...

.....

..........

...........

POSITIV!!! :strix: :strix: :strix:

Tydeligere strek idag enn i går!! Skal prøve å legge ut bilde etterpå! Ååå dette er uvirkelig altså. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye!! Veldig glad på dine vegne. :)

Legg ut bilde ja, det er så gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...