Gå til innhold

Mens man venter


Nique

Anbefalte innlegg

Dette skjønner jeg ikke helt.

Litt detaljer muligens, men;

hadde IKM 17/1, 3 dager før startet spotting, og 17. var det noe mer, men TR kom aldri helt igang. Dette har nå holdt på i 10 dager. Ikke no blod, bare, tja hva skal man kalle det da, som man muligens ville hatt siste dag av TR. 2 negative tester, siste testen var onsdag forrige uke.

Kan det være kostholdet mitt som påvirker mon tro :klø: , (jeg går på lav-karbo diett, passer på å få i meg nok næring, så jeg er litt skeptisk til det). Eller så er det andre ting på gang, uten at kroppen vil la meg få vite det direkte. Stress? muligens.. Jeg blir ihvertfall litt sånn småsprø av det her egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Hmm hørtes merkelig ut... skulle liksom ikke tro at det er kostholdet det står på.

Beklager, har dessverre ikke så mye å komme med. :sjenert:

Men forstår veldig godt frustrasjonen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

TR 2 uker for tidlig/evt to uker for sent, ikke godt å si, men stress har nok vært en utløsende faktor her.

ny periode, PP10; EL 15/2, IKM 1/3

Magen har ikke godt av alt stresset ihvertfall, vondt :sukk: stikker skikkelig til noen ganger, så man kunne mistenke PMS.

Snart blir det forhåpentlig roligere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Snart IKM, beregnet til ca 3/3. Noe murringer i magen, så har ikke så mye håp for denne perioden egentlig. Så da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ser bort fra forrige PP, så er jeg denne perioden på overtid med IKM. Har ikke testet ennå, føler det bortkastet hvis det blir som forrige PP hvor jeg (tror jeg) hadde en 6 ukers syklus.

Murringer nå i over en uke, men det har jeg også hatt før, så jeg lar meg ikke lure :opplyser:

Stikker og kjøper test neste uke hvis ingenting dukker opp denne uken. Jeg kan ihvertfall prøve å overbevise meg selv om at det ikke er nødvendig med test før neste uke :roll:

Begynner å bli forkjølet også gitt, sår hals og lettere bomullsfylt hode :forkjola:

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt en kjapp oppsummering for min egen del,

Januar-mai 2010 (før prøving) 27 dagers sykluser

Juni-september (pp 1-4) 27 dagers syklus

pp5 40 dager oktober

pp6 38 dager november

pp7 32 dager desember

pp8 43 dager februar

pp9 39 dager mars

pp10 31 dager april

:klø:

Jeg trodde jeg skulle være tilbake i gjenge denne perioden, siden EL var så opplagt på dato.

Da får jeg leker "vente-og-se" leken

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god følelse på at det klaffer snart :)

Jeg håper det :) Det hadde ikke gjort noe, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn har dagboken din falt ut av mine innlegg... :klo:

Uansett, her er det spennende for tiden ser jeg :popcorn:

Skjønner jo at du ikke vil ha for høye forhåpninger, men det er jo definitivt håp sålenge TR er fraværende :) Og murringer er ofte et godt tegn. Krysser fingrene for at det har klaffet denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa negativt 8.mars, fremdeles ingen TR. Bare å msøre seg med tålmodighet tror jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, dumme TR!

Legger igjen.....

~~~~~~ masse gravidvibber ~~~~~~ :hoppe:

mens jeg enda har de ;)

Tenk på det, snart har du jenta deres i armene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:goodbye:

Vet ikke om jeg har vært her inne før, jeg, men måtte innom og hilse på når jeg så i IKM-tråden at du ennå ikke hadde fått det til. :troest: Kjedelig altså! Er dere igang med utredning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Vet ikke om jeg har vært her inne før, jeg, men måtte innom og hilse på når jeg så i IKM-tråden at du ennå ikke hadde fått det til. :troest: Kjedelig altså! Er dere igang med utredning?

Ingen utredning ennå, men jeg tror kanskje det er på tide å ta en liten prat med en lege, bare for å komme igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Ingen utredning ennå, men jeg tror kanskje det er på tide å ta en liten prat med en lege, bare for å komme igang.

Det ville jeg gjort om jeg var deg. Var hos legen første gang i november og har fortsatt ikke sendt søknad til IVF, får ikke søkt før mai.. :murvegg: Ting tar tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg gjort om jeg var deg. Var hos legen første gang i november og har fortsatt ikke sendt søknad til IVF, får ikke søkt før mai.. :murvegg: Ting tar tid!

:klemmer:

Jeg er litt ambivalent mtp utredning. Hovedsaklig fordi jeg er redd for å få beskjed om at noe er alvorlig galt. Samtidig vil jeg gjerne finne ut om det er noe som gjør at vi ikke har fått det til på egenhånd ennå, og hvis det er det, om det er mulig å løse det.

Mest vil jeg bare stikke hodet i sanden og late som ingenting :murvegg: Men jeg får kvinne meg opp, og kontakte lege. :sukk:

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver dere med temping, eggløsningstester osv? :)

Det har vi ikke prøvd ennå. Kun gått etter "sikre" tegn på EL. Men jeg har god tro på en tur til legen, det har jeg :)

10 måneder med sengekos jevnt over burde lede til noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...