Gå til innhold

Mens man venter


Nique

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ute på vift i dag for å møte Enigma, det gleder vi oss til :)

Og så har jeg vært hos fysioterapauten i dag, du verden som hun har trykket på meg. Jeg er helt utslitt, på en god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for i dag, så koselig å se dere igjen. :klem:Genseren måtte en tur i vaskemaskina, :tunge1: men søt er hun nå!

Jo takk det samme :)

Det er alltid kos å treffe deg.

I dag har jeg fått vesla til å ta flaske. Hun fikk noe melk jeg har pumpet ut tidligere, og det gikk ned på høykant, i tillegg til at hun da tømte ett bryst etterpå. Det styrker mistanken min om at hun får for lite fra meg, for jeg prøver å pumpe i tillegg nå, men får nesten ikke ut noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

En stund siden sist jeg var her.

Nå er det bare mme som gjelder. Og vesla vokser og legger på seg. Noe tregt, men det går riktig vei.

Julen ble feiret med mannens familie i Nederland, og med unntak av forkjølelse hos meg og mini, så gikk det helt greit.

Vi har vært hos manuellterapeut i tillegg til fysioterapeuten, så nå kan vesla sitte i bilsete i våken tilstand uten å gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Her går det bra. Jeg har jobbet i 3 mnd allerede, og gleder meg til ferie med minien og mannen. 4 tenner har kommet, og hun er ikke villig til å krype, hun bare drar seg fremover på magen, som en liten soldat på slagmarken. Også vil hun opp og stå.

Ellers trives jeg godt på ny arbeidsplass, samme firma. Nå jobber jeg 8-16 hver dag , det passer bedre med barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...