Gå til innhold

Bestilt fra infurn, forstår ikke leveringstiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar dette som anonym, da det har vært mye rabalder rundt infurn i det siste :fnise: Men saken er den at jeg bestilte noe derfra forrige uke, da det var 30% på alt der. Var ikke store summen, og betalte med kredittkort. Ikke krise om det ikke kommer før lenge heller. Men jeg forstår meg ikke på leveringstiden som står under detaljer på "mine bestillinger": Uken som kommer: 2014-09-03

Kommer det denne uka, eller i september?!



Anonymous poster hash: 5e5b4...92a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

September!

Bestilte faktisk derifra selv for et års tid siden, aldri mer! Jeg fikk faktisk varen da, og den var i god stand, men jeg sendte de mail HVER dag i 2 mnd. De ble nok lei av maset mitt og sendte den til slutt, selv om min heller egentlig ikke skulle vært her enda. Jeg trua med både politianmeldelse, heving av kjøp osv. Så lykke til ;)



Anonymous poster hash: dfcaa...cb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tippe september. Det pleier å være lange leveringstider da de produserer etter popularitet. Det må bestilles et visst antall av et møbel før de setter igang produksjon, så hvor fort du får varen avhenger rett og slett av hvor mange som ønsker den varen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Forstår fortsatt ikke hvorfor der står uken som kommer OG september da. Merkelig måte å skrive det på.

Jaja, gjør ikke noe at den ikke kommer før i september sann sett, men det var da fryktelig lenge å vente igrunn. Synes forresten det er litt humbug at det ikke står leveringstid før man har betalt. Burde stå under hvert produkt, slik man ser det når man bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooops, der glemte jeg visst anonymknappen, jaja :fnise:

Og hvorfor er det viktig å være anonym i et så uskyldig spørsmål som du stiller her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er du så dum at du har bestillt derfra, fra et svindelfirma, så får du bare ta det på egen kappe. Du får aldri noe møbler. Så vet du det.

Anonymous poster hash: 49a9f...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull at du aldri vil få møbler, men lang ventetid må du i de fleste tilfeller regne med (som jo er forståelig ettersom de produserer etter etterspørsel, og det settes ikke igang produksjon for fem stoler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er det viktig å være anonym i et så uskyldig spørsmål som du stiller her?

I hovudsak fordi jeg bruker å være anonym i de fleste tråder jeg starter - har mange venninner som vanker her inne, og har ikke lyst at brukeren min skal bli gjenkjent.

Ja er du så dum at du har bestillt derfra, fra et svindelfirma, så får du bare ta det på egen kappe. Du får aldri noe møbler. Så vet du det.

Anonymous poster hash: 49a9f...9df

Det var da en koselig kommentar. Trenger jo ikke å være "dum" bare fordi jeg bestiller derfra. Mange som har vært fornøyde også. At det var fare for lang ventetid, var jeg klar over. Dessuten betalte jeg med kredittkort som har forsikring, så da får jeg nok alltids tilbake pengene (var ikke mange kronene heller) om møblene aldri kommer.

Bare tull at du aldri vil få møbler, men lang ventetid må du i de fleste tilfeller regne med (som jo er forståelig ettersom de produserer etter etterspørsel, og det settes ikke igang produksjon for fem stoler).

Lang ventetid går fint, syntes bare det var en litt rar måte av de å skrive leveringstiden på, så ble litt forvirra der. Men da satser jeg på at det vertfall er her innen september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Var ikke det den siden som var på "TV2 hjelper deg" for en stund siden? Flere kunder som aldri fikk noe møbler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper det betyrat varene komme i uken son begynner (kommer=begynner) 3.september, altså mellom 3. og 10. september.

Når det er sagt, skjønner jeg ikke at noen velger å handle fra et firma man på forhånd vet er dårlig og har fått mange klager. I tillegg slenger TS på et fnise-smiley like etterpå. Hva er det man bør humre av?

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg et møbel der i fra i fjor sommer. Det skulle leveres i desember, men har blitt utsatt en og en måned. Nå står det levering i juni. Ringte og prata med de for en måned siden og da lovte de meg at varen skulle komme i slutten på april. Har fortsatt ikke sett noe til møbelet mitt gitt. Men det er ikke så mye penger det er snakk om, så vil heller vente litt å se om produktet kommer i stedet for å heve kjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...