Gå til innhold

"Inndra kort"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS, her. Litt merkelig at dere kommer med uttalelser som "Hvorfor tok du ikke kortet? hvorfor meldte du ikke fra til butikksjef osv" når jeg KUN har spurt om et spørsmål. Har ikke nevnt et ord om hva jeg faktisk gjorde, eller hva jeg ikke gjorde.

Når det er sagt, takk for hjelpen folkens! Kg har svaret på alt. :blomst:



Anonymous poster hash: 3c770...6d2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Er det lov å spørre hva du gjorde da?

Men på måten du skriver hovedinnlegget virker det som om du ikke forsto hva "inndra" betyr, og dermed ikke gjorde det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Her har folk oppgitt mange grunner til hvorfor kortet er sperret, men meldingen betyr faktisk bare det: at dette kortet er sperret. Hva som er grunnen - f.eks. at det er stjålet, at koden er tastet feil tre ganger, at det er utgått, at kort eller konto er misbrukt og banken har sperret det - er uvesentlig her.

Når en kortinnehaver melder sitt kort stjålet blir dette sperret og nytt kort utstedt. Har man tastet feil kode og fått kortet sperret kan banken åpne igjen. Hvis kortet er utgått skal man få nytt kort innen det gamle er gått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på butikk, kan huske at det kom opp engang og da var det fordi kunden hadde mistet sitt bankkort, ringt og fått det sperret, og deretter funnet det igjen og prøvd å betale med kortet i butikken.

Så det stemmer nok det med at beskjeden kommer opp når kortet er "stjålet".



Anonymous poster hash: e247f...78a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...