Gå til innhold

Leieboer har forduftet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lite lurt å fortelle polititet at man har begått ulovlig selvtekt

Anonymous poster hash: a86da...b4f

I værste fall om det har skjedd noe ulovlig med leieboeren så vil politiet evt etterforske og da er muligheten stor for at de finner spor av utleier. Selvfølgelig veldig liten sjanse for dette og han har nok mest sannsynlig bare dratt uten å si noe. Men det ville vært lurt og lagt alle kortene på bordet med engang så slipper man masse trøbbel videre.

Anonymous poster hash: 9590d...a0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig, kanskje han ligger på sykehus eller har blitt fengslet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I værste fall om det har skjedd noe ulovlig med leieboeren så vil politiet evt etterforske og da er muligheten stor for at de finner spor av utleier. Selvfølgelig veldig liten sjanse for dette og han har nok mest sannsynlig bare dratt uten å si noe. Men det ville vært lurt og lagt alle kortene på bordet med engang så slipper man masse trøbbel videre.

Anonymous poster hash: 9590d...a0f

Du har sett for mye på CSI…

Anonymous poster hash: a86da...b4f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har faktisk brutt loven ved å låse deg inn på det viset. Just sayin'Anonymous poster hash: 6f32f...70f

Kg på sitt beste. En person er savnet men det man fokuserer på er at Ts har brutt loven av bekymringsverdi årsaker.

Man må se litt på helheten, ikke vær så utrolig firkantet.

Anonymous poster hash: ac710...5f4

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet bryr seg ikke om TS har låst seg inn i leiligheten eller ikke. De vil nok være mer opptatt av å finne en evt. savnet person.

Jeg tenker at leietaker kanskje ikke har hatt råd til husleia, og gjør seg litt inkognito av den grunn?



Anonymous poster hash: ff3df...540
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lypcha

Du har sett for mye på CSI

Anonymous poster hash: a86da...b4f

Hahhaa! Dagens beste!

TS, Hva med å bare gjøre alt på lovlig vis så får det heller ta litt lengre tid, men så slipper du noe problemer hvertfall.

Edit: Du kan jo uansett ringe politiet og si at du er bekymret. Det er bedre å ringe en gang for mye enn for lite.

Endret av Lypcha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet bryr seg ikke om TS har låst seg inn i leiligheten eller ikke. De vil nok være mer opptatt av å finne en evt. savnet person.

Jeg tenker at leietaker kanskje ikke har hatt råd til husleia, og gjør seg litt inkognito av den grunn?

Anonymous poster hash: ff3df...540

TS

Det var min første tanke også. Men vi har jo flere mnd depositum, så han "tjener" jo ikke noe på å bare "forsvinne".

Jeg finner han ikke på FB, men de jeg kjenner som kjenner han og har han på FB får ikke kontakt med han hverken der eller på mobil (mobilen er avslått).

Vi har tillatelse til å låse oss inn jevnlig pga div filter og noe gass som borettslaget må sjekke.

At vi har gjort noe feil her tviler jeg på. Å låse seg inn etter 2 mnd uten at hverken vi eller familie/venner får kontakt, og at vi mistenkte at han faktisk kunne ligge dø i leiligheten, må da være greit. I tillegg til disse filtrene og gassen som måtte sjekkes.

Vaskemaskinen har en funksjon der den fylles med vann og snurrer litt rundt innimellom for å unngå sure klær om de ikke blir tatt utav med engang. Så de kan ha vært i maskinen i lengre tid selv om de fremdeles var våte.

Anonymous poster hash: ec1ab...d25

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring politiet du. Jeg lurer på hvorfor ingen andre har gjort det hvis han har vært savnet så lenge?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt politiet ja. Ikke tenk på at du har låst deg inn. Han kunne tross alt ligget syk eller skadet der.... Håper dere finner han!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite lurt å fortelle polititet at man har begått ulovlig selvtekt… Anonymous poster hash: a86da...b4f

Vil ikke tro det er noe problem, nødverge på egen eiendom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring politiet du. Jeg lurer på hvorfor ingen andre har gjort det hvis han har vært savnet så lenge?

Samme tenker jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring politiet du. Jeg lurer på hvorfor ingen andre har gjort det hvis han har vært savnet så lenge?

TS

Han jobber i perioder veldig mye, og har da ikke så mye kontakt med venner og familie, så de har vel i grunnen ikke reagert på at han ikke har vært i kontakt med dem på en stund. De er selvfølgelig bekymret nå

Anonymous poster hash: ec1ab...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sagt det samme om fyren lå død inne i leiligheten?

Anonymous poster hash: dd154...46a

Dersom man frykter noe sånt, kontakter man politiet, så kan de gå inn i leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Borte i 2 uker eller 2 mnd? Det er virkelig ikke det samme...

Anonymous poster hash: baef1...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

At vi har gjort noe feil her tviler jeg på. Å låse seg inn etter 2 mnd uten at hverken vi eller familie/venner får kontakt, og at vi mistenkte at han faktisk kunne ligge dø i leiligheten, må da være greit. I tillegg til disse filtrene og gassen som måtte sjekkes.

Anonymous poster hash: ec1ab...d25

Nei, det er ikke greit. Da må man ta kontakt med politiet. Det du har gjort er ulovlig selvtekt.

Anonymous poster hash: a86da...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte i 2 uker eller 2 mnd? Det er virkelig ikke det samme...

Anonymous poster hash: baef1...3dd

TS

Nå er det 2 mnd

Anonymous poster hash: ec1ab...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Nå er det 2 mnd Anonymous poster hash: ec1ab...d25

Skjønner ikke - 1.april var det to uker?

Anonymous poster hash: baef1...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...