Gå til innhold

Vil dere vite kjønn?


flickan

Anbefalte innlegg

Da jeg var på ordinær ultralyd fikk jeg ny time i uke 32. Det var visst vanlig med to rutineultralyder her i kommunen. Så vi får se om vi kanskje får se noe mer da. Har foreløpig ikke noe planer om bestille privat ultralyd, tror vi klarer oss fint med de få vi får..

Navn er et helt eget tema her.. Vi kommer aldri til å finne noe navn til denne ungen. For det første så må vi jo komme opp med både jente- og guttenavn siden vi ikke vet kjønn.. For det andre; vi har ikke peiling! :ler: Ingen av oss har noen sterke ønsker om navn vi gjerne vil ha, men begge har veldig sterke meninger om hvilke navn vi ikke vil ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var på ordinær ultralyd fikk jeg ny time i uke 32. Det var visst vanlig med to rutineultralyder her i kommunen. Så vi får se om vi kanskje får se noe mer da. Har foreløpig ikke noe planer om bestille privat ultralyd, tror vi klarer oss fint med de få vi får..

Navn er et helt eget tema her.. Vi kommer aldri til å finne noe navn til denne ungen. For det første så må vi jo komme opp med både jente- og guttenavn siden vi ikke vet kjønn.. For det andre; vi har ikke peiling! :ler: Ingen av oss har noen sterke ønsker om navn vi gjerne vil ha, men begge har veldig sterke meninger om hvilke navn vi ikke vil ha...

Åja, da er det nok en ul til vi får da, det går vel automatisk via jordmor/lege :)

Det ender nok opp med at vi velger et helt nytt navn vi også tenker jeg, hehe..

På en måte så er det like greit, for det er jo først da man får et ordentlig inntrykk av den lille inni der. Men jeg vil gjerne finne et navn så fort som mulig etterpå iallefall, hender jo det går flere dager flr man finner navn, men hvem vet, hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan være greit å ikke bruke for lang tid. Svigerinnen min brukte hele 4 mnd på å finne navn til den lille, så vi ante ikke hva vi skulle kalle den i mellomtiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan være greit å ikke bruke for lang tid. Svigerinnen min brukte hele 4 mnd på å finne navn til den lille, så vi ante ikke hva vi skulle kalle den i mellomtiden :ler:

Åhh, så lenge?

Det må jo være vanskelig også da, glad vi har sånn ca anelse jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått UL 24.mars, og gleder oss som besatt....

Har funnet jentenavn, men guttenavn er helt håpløst - så vi satser på jente :gjeiper:

Hvor vanlig er det at man ikke får se kjønn på UL, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor vanlig det er å ikke se. Tror de fleste som vil vite, får sett. Det er ikke så mange grønne babyer på oversikten her, men vet ikke hvor mange av de som faktisk ikke fikk sett.

Vi var en av de som ikke fikk sett kjønn på ultralyd pga babyen ikke ville vise seg frem. (Men jeg synes det var helt greit jeg da, da jeg i utgangspunktet ikke ville vite allikevel, men mannen hadde vunnet den diskusjonen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor vanlig det er å ikke se. Tror de fleste som vil vite, får sett. Det er ikke så mange grønne babyer på oversikten her, men vet ikke hvor mange av de som faktisk ikke fikk sett.

Vi var en av de som ikke fikk sett kjønn på ultralyd pga babyen ikke ville vise seg frem. (Men jeg synes det var helt greit jeg da, da jeg i utgangspunktet ikke ville vite allikevel, men mannen hadde vunnet den diskusjonen..)

Jeg har en grønn baby nå. JM på ul i uke 18 trodde hun så gutt (tvilling 2), men da jeg var på ny UL i uke 24, var legen uenig og klarte ikke se hverken gutt eller jente.... Spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...