Gå til innhold

Eksisterer vi?


Gjest Gjest_jesuskristus

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Cartman

Er dette ekte?

Er jeg her akkurat nå?

Er dette egentlig bare en illusjon?

Er dette egentlig bare en lucid drøm?

Leser du dette nå?

Betyr dette noe som helst i det hele tatt?

Hva?

Hvorfor?

Hæ?

Du er koblet til en opplevelsesmaskin. Alt det du ser, lukter, hører og føler kommer fra maskinen. Hvordan vet jeg dette? Jeg er maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe man kan gruble over i uendelige tider, uten å egentlig komme frem til noe ordentlig svar, man må bare velge hva man tror selv.

Selv eksisterer jeg og alt jeg ser rundt meg, det er vel det som betyr noe og det eneste jeg kan forholde meg til.

Denne tråden minnet meg litt om meg og ei venninne på barneskolen da vi gikk i 5/6 klasse, jeg husker at jeg ofte hadde fundert på det om eksistens, om jeg var det eneste mennesket som "virkelig" eksisterte, om andre hadde evne til å føle det samme som jeg. Venninnen min hadde nok også fundert på det samme.

En gang da vi var med hverandre sa hun plutselig "jeg er den eneste personen som faktisk fins, alle andre lever bare for meg". Da hun sa det så slo jeg meg til ro med at alle mennesker eksisterer, og har evne til de samme følelsene som meg selv (annet kan man egentlig aldri vite på forhånd). Jeg tenkte det pga. følelsen det gav meg av å høre hun si noe slikt, da visste jeg at jeg ikke er en følelsesløs maskin som hun mente alle andre bortsett fra henne var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

jeg tenker, derfor er jeg

Jeg kan ta feil, altså er jeg (Augustin)

Synes Augustin sin versjon er bedre enn Descartes. For hvor kommer tankene fra og er det dine tanker? Kanskje tankene dine ikke er dine. Kanskje det er en ond ånd, som lurer deg til å tro at du tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg ofte i å lure på om andre mennesker finnes eller om jeg bare har innbilt meg det. Om andre har de samme følelsene som meg eller er de bare dyr. Burde jeg egentlig føle medlidenhet? Hvorfor er man egentlig empatiske? Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er alle bare karakterer i en forfatters bok :vin::plystre:



Anonymous poster hash: 69215...a70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg ofte i å lure på om andre mennesker finnes eller om jeg bare har innbilt meg det. Om andre har de samme følelsene som meg eller er de bare dyr. Burde jeg egentlig føle medlidenhet? Hvorfor er man egentlig empatiske? Hmm..

Hm.. ja, som det har jeg også fundert på som jeg har skrevet lengre oppe. Det er vel et evig spørsmål man egentlig aldri får et helt endelig svar på. Har andre følelser? I såfall, evne til å føle akuratt like sterkt som meg? Jeg selv kan ikke annet enn anta det. Og det er vel her det er viktig å huske på at man må gjøre mot andre slik man vil andre skal gjøre mot deg. Hadde fort blitt en veldig kald og kynisk verden om absolutt alle hadde vært totalt empatiløse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg tenker eksisterer jeg, men det er ikke sikker at alt det vi ser og føler er ekte.

Hva betyr å tenke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler veldig på at både vi og multiverset eksisterer.

Anonymous poster hash: e2efc...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kommer det sånne spørsmål i hodet mitt. Men tilstanden når man drømmer er noe annerledes, jeg har aldri drømt en drøm der jeg har sett meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvordan kan du være sikker? hva om jeg egentlig er i koma og drømmer dette? Hva om DU har en drøm som jeg har en del i?????

Hva om du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og har en drøm der du drømmer om at du ligger i koma og

Anonymous poster hash: 4bbb8...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lurven

Er dette ekte? ja

Er jeg her akkurat nå? nei

Er dette egentlig bare en illusjon?ja

Er dette egentlig bare en lucid drøm?ja

Leser du dette nå? nei

Betyr dette noe som helst i det hele tatt?ja

Hva? elgepenis

Hvorfor? chemitrails

Hæ? frogner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uansett om du er i en drøm eller ikke, så opplever du dette. Så enkelt. Livet er på mange måter en illusjon, som man må lære seg å leve med. Men det betyr ikke at det man opplever ikke er sant.



Anonymous poster hash: e6d58...a83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...