Gå til innhold

Vet du om en god podcast?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen sier sitt. Noen tips?

Anonymous poster hash: 70f91...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på interessene dine. Jeg liker Stuff You Should Know med Chuck og Josh, men hører også en god del på Ekko, Kurer og NRK Museum. Mine favoritter er veldig knyttet til kunnskapstilegnelse, jeg prøver å utnytte dødtid til å utvide horisonten min litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på interessene dine. Det finnes podcaster med mange forskjellige tema.

Hva er du interessert i? Kultur, samfunn og politikk? Sport, villmark og motor? Sex og kjærlighet? Klær og sminke? Reise og hobby?

Jeg har mange tips, men først må jeg vite hva du er ute etter.



Anonymous poster hash: bf089...d50
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på interessene dine. Det finnes podcaster med mange forskjellige tema. Hva er du interessert i? Kultur, samfunn og politikk? Sport, villmark og motor? Sex og kjærlighet? Klær og sminke? Reise og hobby? Jeg har mange tips, men først må jeg vite hva du er ute etter. Anonymous poster hash: bf089...d50

Det kommer an på interessene dine. Jeg liker Stuff You Should Know med Chuck og Josh, men hører også en god del på Ekko, Kurer og NRK Museum. Mine favoritter er veldig knyttet til kunnskapstilegnelse, jeg prøver å utnytte dødtid til å utvide horisonten min litt.

This American Life og Serial er det jeg hører mest på nå for tiden. Anbefales!!

Takk for flere svar. TS her.

Jeg startet med å høre på Alex og Fritjof, tussvik og tønne, radiodokumentar og selvfølgelig RR. Men så kom jeg over Serial (som jeg elsket) og invisibulia (som jeg elsker enda høyere) og nå er jeg hekta på podcaster. Jeg liker å lære ting. Utvide horisonten. Mine interesser er phykologi, humor, virkelighetsrelaterte ting, kjærlighet, sminke med mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...