Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg vet :(

Blir jo så vant til å kunne se det hver uke :sjenert: og endelig begynner det å skje ting i One Piece!

Tror ikke vi går glipp av stort i FT dog :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare Virgo, Libra og Ophic..eh..denasu igjen om jeg ikke tar feil, så håper at de blir ferdige med alle tre i neste episode. Hørt snakk om at de skal bytte intro igjen snart, så det er jo et godt tegn.

En del mangaer har også hatt pause, så blir så mye venting nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å håpe. Kjenner jeg er lei de der kampene nå. Jeg har jo lest en del på nett, så vet jo at det er mer som skjer. Gruer meg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lest på nett om ting som har skjedd i mangaen mener du?

Ja, kan si at det er mye som har skjedd og skjer der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny intro og outrosang for Fairy Tail. Er ingenting fra mangaen der såvidt jeg kan se :(

Ny animesesong og nye serier nå forresten. Noen som skal følge med på noe nytt?

Jeg skal ihvertall se den nye sesongen av Durarara! Kanskje den nye Tokyo Ghoul sesonen. Jeg så aldri den siste episoden av sesong 1 av en eller annen grunn, så får se den først. Ble ikke så "frelst" av den serien som så mange andre ble, så jg gir kanskje den nye sesongen et par episoder for å overbevise meg.

Har også fått anbefalt en serie som heter Assasination Classroom som jeg skal sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny intro og outrosang for Fairy Tail. Er ingenting fra mangaen der såvidt jeg kan se :(

Ny animesesong og nye serier nå forresten. Noen som skal følge med på noe nytt?

Jeg skal ihvertall se den nye sesongen av Durarara! Kanskje den nye Tokyo Ghoul sesonen. Jeg så aldri den siste episoden av sesong 1 av en eller annen grunn, så får se den først. Ble ikke så "frelst" av den serien som så mange andre ble, så jg gir kanskje den nye sesongen et par episoder for å overbevise meg.

Har også fått anbefalt en serie som heter Assasination Classroom som jeg skal sjekke ut.

Hva synes du om den nye introen da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den MYE bedre enn den forrige, selvom den ikke har satt seg helt på hjernen enda :P

Synes denne episoden var bedre enn forrige. Håper det blir litt mer action i neste!

Er generelt drittlei hun der prinsessen. Først var det dragene, nå har hun satt i gang dette - hva blir det neste? :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne episoden var bedre enn forrige. Håper det blir litt mer action i neste!

Er generelt drittlei hun der prinsessen. Først var det dragene, nå har hun satt i gang dette - hva blir det neste? :glare:

Denne episoden var en forbedring ja, men jeg blir ikke overrasket om Celestial Spirit King er en liten pusling eller no neste episode :P

Hisui irriterte meg også. Hvorfor kunne hun ikke kommet på å bruke Gottfried litt før? Men neida, hun tenker ikke at det er en gid idé før Arcadios blir skada -_-

Og for å svare brukeren over, Pokémon ja. Søndag morgen kl 9.35 var en hellig tid for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne episoden var en forbedring ja, men jeg blir ikke overrasket om Celestial Spirit King er en liten pusling eller no neste episode :P

Hisui irriterte meg også. Hvorfor kunne hun ikke kommet på å bruke Gottfried litt før? Men neida, hun tenker ikke at det er en gid idé før Arcadios blir skada -_-

Og for å svare brukeren over, Pokémon ja. Søndag morgen kl 9.35 var en hellig tid for meg :P

Herregud, det er en så elendig og unødvendig karakter. Hvorfor skulle hun være med i den verdenen når hun bare står der å glor? Hun bidrar jo ikke med en eneste ting. Utenom problemer.

Endret av Sofia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått begynt på den "nye" Fairy Tail. :hoppe: Har ikke sett så mye enda, 10isj episoder, men liker det fremdeles godt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er en så elendig og unødvendig karakter. Hvorfor skulle hun være med i den verdenen når hun bare står der å glor? Hun bidrar jo ikke med en eneste ting. Utenom problemer.

Ikr. Håper det blir lenge til vi ser henne igjen etter dette.

Belle, det blir ganske spennende for deg snart :) Nå har det vært en del dårlige episoder desverre, men det kommer til å bli mye bedre til våren/sommeren :)

Jeg begynte endelig å se på Kill la Kill forresten. Har sett 16 episoder og er helt forelska i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er endelig Fairy Tail fillersagaen over! Selvom de siste episodene har vært ok, så har hele denne sagen vært en nedtur. Den begynte bra og hadde så mye potensiale. Selve historien hadde vært så mye sterkere hvis det hadde fokusert mer på Aquarius enn Virgo, noe jeg trodde at den skulle gjøre først. Nå kommer jeg til å skrive litt spoilere her som har skjedd i mangaen, men ikke i animeen enda, så ikke trykk om du ikke vil vite hva som skjer!

Fokus på Aquarius hadde vært så mye bedre siden Lucy knekker nøkkelen hennes i mangaen. Det var et veldig trist og sterkt øyeblikk i mangaen, siden Lucy aldri kan tilkalle Aquarius igjen og kanskje aldri kommer til å se Aquarius igjen. Den første episoden av filleren viste at Aquarius egentlig er glad i Lucy innerst inne, noe som også blir lagt vekt på i den scenen i mangaen. De kunne brukt denne filleren til å bygge opp forholdet til Lucy og Aquarius mer, men S&M fanservice med Virgo og en kjedelig loli episode med Aquarius og Wendy var visst viktigere... Måtte få ut litt frustrasjon

:P

Så vidt jeg vet, så er det 6 filler episoder til nå før hovedhistorien begynner igjen. Det kan være flere fillerepisoder, men det er de 6 jeg vet om. Det er bekreftet at det skal gå tilbake til hovedhistorien igjen i løpet av våren.

Tre av de kommende episodene er basert på ekstrakapitler av mangaen, så det blir ikke helt filler. De kommer til å bli som den Frosch episoden og den Bisca episoden. Natsu og Asuka delen av neste episode er basert på et sånt kapittel, og det var et ganske søtt kapittel, så er fram til den episoden :) Ingenting kan bli verre en de episodene vi har gått igjennom nå ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder dere å se på alt dette mølet av anime, har vi ikke vokst fra slike barndoms greie?



Anonymous poster hash: 6cc38...376
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder dere å se på alt dette mølet av anime, har vi ikke vokst fra slike barndoms greie?

Anonymous poster hash: 6cc38...376

Du er Kawaii.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...