Gå til innhold

Allergikere som har katt her? Hvilken rase?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Har du katteallergi men har katt allikevel? Hvilken rase har du?
Vet at sibirkatt og bengal KAN være allergivennlig for noen. 
Skal i besøkshjem til en sibir iløpet av sommeren. Er det andre raser som har besøkshjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlige huskatter kan også være allergivennlige for enkelte, så det er så individuelt at du nesten bare må prøve.

 

Venninna mi er allergisk mot katter, men tålte familekatten veldig godt, samtidig som hun reagerte voldsomt på vår eldste.
Nå reagerer hun ikke like mye på våre katter lenger så lenge hun ikke kosemoser dem og gnir seg i øynene etterpå, sannsynligvis fordi hun har blitt eksponert for dem over flere timer ved besøk i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en skogkatt og en huskatt, reagerer lite på begge :) Det er nok sikkert veldig individuelt, alle reagerer nok ikke likt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne har en helt vanlig huskatt og reagerer ikke på han. Hun reagerer heller ikke på min ene katt som også er en huskatt, men hun reagerte noe forferdelig på den andre katten min som er halvt ragdoll. 



Anonymous poster hash: 48f22...a7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine har to sibirkatter, og jeg er i prosess for å skaffe meg en selv også.
er ekstremt allergisk, men tåler sibirkatter.
Fantastiske katter, nydelig lynne og veldig familiekjære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine har to sibirkatter, og jeg er i prosess for å skaffe meg en selv også.

er ekstremt allergisk, men tåler sibirkatter.

Fantastiske katter, nydelig lynne og veldig familiekjære.

 

Så herlig <3

Har de kjøpt begge sine fra samme oppdretter? Og har du planer om å bruke samme som dem?

Hvilken farge har pusene til foreldrene dine? Vil du fortelle hvilken oppdretter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har to orientalske korthårede katter. Jeg er allergisk, men reagerer ikke på disse. En venn av oss, med veldig mye katteallergi, reagerte bittelitt, men laangt mindre enn på andre katter. 



Anonymous poster hash: bd63d...7ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår var ordinær grøftecocktail, men hadde etter utseendet å dømme en del Norsk Skogkatt i mixen. Jeg reagerte minimalt på ham.

Broren min har en som er halvt ren Skogkatt og halvt grøftecocktail, reagerer minimalt på den også.

Anonymous poster hash: c1c0c...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...