Gå til innhold

Vi som får valp i sommer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som skal ha valp i sommer? Vi skal:)



Anonymous poster hash: e40cc...90d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi fikk vår lille frøken for ei uke siden <3 når skal dere ha?

Anonymous poster hash: 564e6...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, heldige! Jeg er så valpesjuk for tiden at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest økonomifrue

Vi får en pointer valp tispe om 2 uker!

Gleder oss masse. Vi har vært heldige og vært og sett på valpene 1-2 ganger ukentlig helt siden de var 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk en spaniel for en uke siden ❤️

Anonymous poster hash: 59900...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :D vi får vår nydelige Zelda i starten av Juli, og vi er helt i ekstase! 

Hun er av rasen tibetansk spaniel!

 

Noen som skal ha en Tibbe?

Trenger litt tips og litt diskusjon angående børsting og klo-klipping. Noen som vet hva som er det beste av børster og klippere på markedet? Hvilken børste bør vi ha? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :D vi får vår nydelige Zelda i starten av Juli, og vi er helt i ekstase!

Hun er av rasen tibetansk spaniel!

Noen som skal ha en Tibbe?

Trenger litt tips og litt diskusjon angående børsting og klo-klipping. Noen som vet hva som er det beste av børster og klippere på markedet? Hvilken børste bør vi ha? :P

Hihi, vår valp heter Link! Du bor ikke tilfeldigvis i Bergen?

Anonymous poster hash: 8c50b...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, vår valp heter Link! Du bor ikke tilfeldigvis i Bergen?

Anonymous poster hash: 8c50b...565

Nei, desverre. Vi bor i Trondheim :-)

 

Hvor gammel er Link da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, desverre. Vi bor i Trondheim :-)

 

Hvor gammel er Link da? :)

Åh, synd. Han er nesten 5,5 måneder :)

Anonymous poster hash: 8c50b...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :D vi får vår nydelige Zelda i starten av Juli, og vi er helt i ekstase!

Hun er av rasen tibetansk spaniel!

Noen som skal ha en Tibbe?

Trenger litt tips og litt diskusjon angående børsting og klo-klipping. Noen som vet hva som er det beste av børster og klippere på markedet? Hvilken børste bør vi ha? :P

Gratulerer! Verdens beste hund! Jeg fikk tibbe i fjor sommer. Han er snart 1 år. Jeg børster han hver dag, men har kjøpt en slags spray/gele (?) fra veterinæren som jeg sprayer i maten hans en gang om dagen. Jeg klipper klørne hos veterinæren med seduksjon, min nekter å la seg bli klipt.. Ellers er han kjempesnill, bjeffer aldri og er verdens beste! Gled deg:)

Anonymous poster hash: d7190...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør dere det med fôring av valpen?

 

Hva kan den spise av menneskemat?

Vet den IKKE kan spise kryddret mat, løk, nøtter, druer og potet ikke er noe særlig.

Men som valp kan det vel hende de skal ha KUN valpe-fôr?

 

 

bare en uke igjen til prinsessa kommer, og vi gleder oss stort!

Har dere generelle tips til de første dagene med henne? ta henne med ut, lufting? begynne med pottetrening med en gang? 

 

Vi er forberdet på at hun trenger mye oppmerksomhet og kjærlighet nå, men fint om noen kan skrive litt om de første dagene sine med din valp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her!

Så gøy!

Vi får valpen vår 19. juli:)



Anonymous poster hash: e40cc...90d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får min dvergpinscher valp i midten av juli :D Gleder meg sånn, ett år uten hund er alt for lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør dere det med fôring av valpen?

 

Hva kan den spise av menneskemat?

Vet den IKKE kan spise kryddret mat, løk, nøtter, druer og potet ikke er noe særlig.

Men som valp kan det vel hende de skal ha KUN valpe-fôr?

 

 

bare en uke igjen til prinsessa kommer, og vi gleder oss stort!

Har dere generelle tips til de første dagene med henne? ta henne med ut, lufting? begynne med pottetrening med en gang? 

 

Vi er forberdet på at hun trenger mye oppmerksomhet og kjærlighet nå, men fint om noen kan skrive litt om de første dagene sine med din valp :)

Hei!

Vi har en hund på 2 år, som var 8 uker da vi fikk henne. Da foret vi henne tre ganger daglig med  oppbløttet valpefor hun var vandt med fra oppdretter. Vi sov med henne de første dagene, men den lille valpen var så selskapssjuk at vi lot henne slippe å sove alene i buret, så nå sover hun på soverommet. Vi gikk ut med valpen vår rett etter hun  hadde spist, sovet og lekt. Hun tok det veldig fort.

Vi skal også ha tispe, men henter henne ikke før 19. juli.. Lurer på hvordan vår eldste tar storesøsterrollen

Anonymous poster hash: e40cc...90d

Anonymous poster hash: e40cc...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Hei!

Vi har en hund på 2 år, som var 8 uker da vi fikk henne. Da foret vi henne tre ganger daglig med  oppbløttet valpefor hun var vandt med fra oppdretter. Vi sov med henne de første dagene, men den lille valpen var så selskapssjuk at vi lot henne slippe å sove alene i buret, så nå sover hun på soverommet. Vi gikk ut med valpen vår rett etter hun  hadde spist, sovet og lekt. Hun tok det veldig fort.

Vi skal også ha tispe, men henter henne ikke før 19. juli.. Lurer på hvordan vår eldste tar storesøsterrollen

Anonymous poster hash: e40cc...90d

Anonymous poster hash: e40cc...90d

 

Så fint å høre at hun har tatt det lett :-) Blir spennende å se utviklingen hennes! Hvordan sover de om natten? er de mye urolig og vil kanskje helst leke? 

 

Jeg er redd jeg gjentar meg selv i tidligere post :vetikke: 

Tenkte også mye på hundeseng, det er vell kanskje ikke nødvendig å kjøpe noen dyre saker med kvalitet i første omgang. Tenker spesielt på at hun vil miste tenner, og dette vil da klø og resulterer i at hun biter i alt hun ser. Hehe. Vet ikke jeg, hvordan slike raser som Tibetansk Spaniel er på dette med å skulle spise mye på sofaer og sko. De er vell som alle andre hunder  :biggrin:

 

Hvilken rase har dere? og er det kanskje samme rase dere får i Juli? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Verdens beste hund! Jeg fikk tibbe i fjor sommer. Han er snart 1 år. Jeg børster han hver dag, men har kjøpt en slags spray/gele (?) fra veterinæren som jeg sprayer i maten hans en gang om dagen. Jeg klipper klørne hos veterinæren med seduksjon, min nekter å la seg bli klipt.. Ellers er han kjempesnill, bjeffer aldri og er verdens beste! Gled deg:)

Anonymous poster hash: d7190...3a3

Å så herlig å høre! :-) Vi gleder oss så utrolig mye, dagen går så sakt nå! Heller ikke finvær i Trøndelagen... fysj! Hva hjelper den Spraygeleen for forresten? :-) beklager sent svar, som du ser er jeg fersk i gamet, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Skal hente babyen min i begynnelsen av August! <3 

Men, jeg har 4 valper å velge mellom, 3 hanner og ei tispe. 

Jeg har førstevalget og må velge før de er 8 uker gamle. De er nå 2 uker gamle bare! <3 

 

Det er så himla vanskelig! For jeg vil ha alle  :fnise: Tenkte å vente til de får litt mer personlighet, og da er det mye lettere også. For da vet jeg med en gang hvem som er min. 
Vanskelig å forklare, men når du ser valpen så VET du at den er din. Det er så rart  :fnise:

 

Gud hvor jeg gleder meg! iik klarer nesten ikke å sove, for jeg tenker bare på valpen. 

Jeg har tre hunder hjemme hos mamma og pappa. Han ene er bare 1 år gammel. Hadde planer om å ta han med meg da jeg flyttet, men han har blitt babyen til mamma og hun nekter å gi han ifra seg :( 

Så nå skal jeg få meg min egen lille fettklump som ingen kan ta fra meg  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...