Gå til innhold

Mensen og p-piller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt p-piller i 8 år, med unntak av et års opphold (for ca. 3-3,5 år siden). Mensen har stort sett alltid vært regelmessig, spesielt de siste årene.

Jeg har brett med 3 uker, og en uke pillefri. Normalt har jeg fått mensen mellom mandag og onsdag på pillefri uke. De siste månedene har jeg vært stresset, sliten og sykmeldt. I denne perioden har den også vært uregelmessig, og kommet på torsdag eller senere. Sist gang kom den på onsdag og varte til neste fredag.

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg logger alt i en app og i følge den skulle jeg fått mensen i går (den kom i dag). I følge pillebrettet skal jeg ikke ha den før i neste uke (mandag). Gjør dette noe? Burde jeg slutte og starte "på nytt" for å få det riktig? Er man ikke beskyttet hvis mensen er på feil uke..?

Anonymous poster hash: 1b084...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser faktisk ingen problemer i det du skriver. Når du er utsatt for stress, både psykisk og fysisk kan dette påvirke kroppen. Du skal følge pillene som du alltid har gjort. Det gjør ingenting om bortfallsblødningen ikke kommer når den skal, så lenge du følger pillene som normalt. Da er du trygg.



Anonymous poster hash: 91aec...9fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...