Gå til innhold

Tramadol varighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Erica

Forsøkt det også :sukke:

Man skal ikke gi råd om medisiner på KG, men jeg kan jo si at fra i dag skal jeg skal jeg forsøke maksimal døgndose av Trampalgin som er en kombinasjon av Paracet og Nobligan + Ketorax ved behov. Jeg håper inderlig at dette vil hjelpe i mitt tilfelle og det blir spennende å forsøke. Medisinen er for moderate til sterke smerter. På sykehus med smertebehandling får man Paracet i bunnen og ev. annen smertestillende på toppen av det.

Dette ble visst en tråd om div. smertestillende og ikke Tramadol og varighet :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig å ikke finne noe som fungerer. Tramadol er jo ikke anbefalt å bruke fast over en lenger periode. Men om man ikke finner noe annet som virker, hva skal man gjøre? Du har vel sikkert også prøvd Nobligan depo? Tramagetic?

Kroniske smerter er vanskelig og forferdelig slitsomt.

Anonymous poster hash: ca7f2...ccf

Prøvd det aller meste ja

Legen min skriver ut tramadol når jeg sier at jeg trenger mer, men det er fordi hun ser at jeg ikke misbruker dem og at jeg ikke tar de på gode dager osv

Om sommeren kan jeg gå i to mnd uten å røre dem, mens på høsten og den verste kuldeperioden i januar/februar så må jeg bruke de ganske ofte

I tillegg til når jeg får en skikkelig prolaps oppå det hele

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...