Gå til innhold

Halebein


Braah

Anbefalte innlegg

Gjest The Lost Dreamer

Er selv mye, og mener jeg mye bedre fra juni(da det startet) og til nå. Men kjenner det fortsatt. Utrolig plagsomt i visse stillinger. Men jeg har langt ifra vondt, bare når jeg strammer.

Hvordan vondt hadde du? Hele tiden? Eller når du satt? Hvor vondt var det fra 1-10? Hos meg er det kanskje 2-3.

Hadde ikke vondt konstant, men når jeg løfta tunge ting, satt, løp eller stramma. Smertene mine var rundt 7-8 på det verste, men som sagt, jeg var ofte i aktivitet som gjorde at smerten blussa opp igjen på nytt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke vondt konstant, men når jeg løfta tunge ting, satt, løp eller stramma. Smertene mine var rundt 7-8 på det verste, men som sagt, jeg var ofte i aktivitet som gjorde at smerten blussa opp igjen på nytt

Hva tenker du om mine smerter? Som sagt kjennes bare når jeg strammer rumpa. Kan løfte vekter, løpe etc. Men gjør vondt å stramme rumpa etter å ha sittet på en steinhard stol. Tyder vel på at det går over? Endret av Braah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Hva tenker du om mine smerter? Som sagt kjennes bare når jeg strammer rumpa. Kan løfte vekter, løpe etc. Men gjør vondt å stramme rumpa etter å ha sittet på en steinhard stol. Tyder vel på at det går over?

Du jeg vet virkelig ikke. Jeg er dessverre ingen lege, jeg er bare 17 år, men jeg tenker at smertene dine blir borte etterhvert, siden du selv merker forbedring. Iallefall hvis det har kommet av at du har slått halebeinet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jeg vet virkelig ikke. Jeg er dessverre ingen lege, jeg er bare 17 år, men jeg tenker at smertene dine blir borte etterhvert, siden du selv merker forbedring. Iallefall hvis det har kommet av at du har slått halebeinet.

Haha vet egentlig ikke hvorfor jeg har smertene.

Hvordan fikk du smertene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The Lost Dreamer

Hva mener du med vet ikke? Du bare brått fikk de?

Det er faktisk 3 år siden jeg fikk smertene, så så klart husker jeg ikke. De kom gradvis, og jeg falt på rumpa flere ganger, og da bare vokste smertene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk 3 år siden jeg fikk smertene, så så klart husker jeg ikke. De kom gradvis, og jeg falt på rumpa flere ganger, og da bare vokste smertene.

Og hvordan lindret du smertene? Satt du mindre/smørte noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Og hvordan lindret du smertene? Satt du mindre/smørte noe?

Som nevnt før, de ble borte etterhvert. Gjorde ikke en dritt med dem.

 

Hør her, vis du er så utrolig usikker, søk litt på rundt på nettet eller dra til legen. De kan hjelpe deg mye mer enn jeg kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt før, de ble borte etterhvert. Gjorde ikke en dritt med dem.

Hør her, vis du er så utrolig usikker, søk litt på rundt på nettet eller dra til legen. De kan hjelpe deg mye mer enn jeg kan.

Gikk du til legen? Tok du MR og alt det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Gikk du til legen? Tok du MR og alt det der?

Herregud har nevnt det før. Ja jeg gikk til legen men legen sa jeg skulle vente å se det an så nei gjorde INGENTING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud har nevnt det før. Ja jeg gikk til legen men legen sa jeg skulle vente å se det an så nei gjorde INGENTING

Så jeg burde vente litt og se ann, me to?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud har nevnt det før. Ja jeg gikk til legen men legen sa jeg skulle vente å se det an så nei gjorde INGENTING

Siste spørsmål, så slutter jeg.

Hvor lang tid fra du fikk smertene til du gikk til legen, tok det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The Lost Dreamer

Siste spørsmål, så slutter jeg.

Hvor lang tid fra du fikk smertene til du gikk til legen, tok det?

Omtrent 3 måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...