Gå til innhold

Er det rart om en lesbe jobber i undertøysbutikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Jeg har aldri enset tanken på hvilken legning den hyggelige, kompetente kvinnelige ansatte i butikken har.

Ergo er det, i alle fall for meg, fullstendig uten betydning

- det er mye viktigere at hun vet hva hun driver med på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke brydd meg om det var en lesbe, men hadde brydd meg om det var en mann. I en skikkelig undertøysforretning kommer de gjerne tett innpå og det er meningen at de skal komme inn i prøverommet til deg, så da blir det litt sånn at de ser deg en del avkledd selv om du ikke direkte skifter foran de.

Anonymous poster hash: 0a8b1...cdd

De må gjerne måle og foreslå andre bher, men de får ikke komme inn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da ingenting å si:) Både hetero og homofile folk kan være uprofesjonelle, de homofile er ikke verre. Jeg hadde ikke brydd meg om en lesbe hjalp meg med å finne riktig type undertøy til min kropp. Det er jommen ikke verre enn å gå til en mannlig gynekolog :P De skal gjøre jobben sin og ikke mer enn det, jeg stoler på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å søke det. Du skal jo være proff på jobben, ikke på sjekkern. :)

Anonymous poster hash: 28930...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Holder på med å søke deltidsjobber for tiden, og søker rundt omkring. Så slo det meg at jeg kanskje ikke burde søke i undertøysbutikk, for det kunne være rart? Er "synlig" lesbe kan man si...

Anonymous poster hash: d3c02...10a

Som sikkert mange andre vil si, har ikke lest hele tråden, så kan jeg ikke tenke meg at din seksuelle legning skulle ha noe som helst å si for å jobbe med undertøy. Er man riktig person i riktig jobb så har det lite å si. Det finnes mennesker som egner seg og ikke egner seg i alle yrker, det handler om hvordan man respekterer og behandler mennesker.

Regner med at du ikke skal skrive at du er åpen lesbisk i jobbsøknaden? Vær deg selv, så har du størst sjans på jobben.

Og se på det som et gode, at du får titte i det skjulte på mange flotte kvinner.... men det kan du jo holde for deg selv om du får jobben. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke brydd meg. Jeg pleier ikke å reflektere over folks legning. Så lenge du ikke går bort til alle kundene og sier "velkommen hit, jeg er lesbisk, kan jeg hjelpe deg med noe?". Det ville vært rart :P Tenker at man tar ikke med seg legningen sin på jobb uansett.

Anonymous poster hash: e445f...8a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke noe problem.

Jeg går til mannlig gynekolog, hvorfor skulle lesbisk ekspeditør være et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke brydd meg om! Når er jeg lesbisk selv da, så vet ikke om det gjør meg inhabil.

Men jeg hadde i hvert fall ikke tenkt over problemstillingen om jeg hadde søkt jobb i en undertøysbutikk: Motivasjonen må jo være å jobbe med fint undertøy og hjelpe kunden, yte god service og sørge for at kunden får det undertøyet som passer best. Like lite som jeg glor på puppene til damene i garderoben ville jeg glodd på puppene til kundene – i en slik setting er de ikke av betydning (sett bort i fra arbeidsoppgaven med å finne riktig bh feks).

Tror heller ingen vil tenke over hvilke legning du har: De skal jo ha hjelp til å finne det produktet de trenger, om det er en lav, høy, rett, skeiv, smal eller brei person spiller ingen rolle så lenge du er god i jobben din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med å søke deltidsjobber for tiden, og søker rundt omkring. Så slo det meg at jeg kanskje ikke burde søke i undertøysbutikk, for det kunne være rart? Er "synlig" lesbe kan man si...

Anonymous poster hash: d3c02...10a

Det har ingenting å si om du er Hetro-Bifil-Lesbisk-homse. Og om noen mener noe annet, så er det rett og slett bare tåpelige. Søk på det du vil, og lykke til!

Endret av Madelene B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å få hjelp til å finne riktig BH-modell av en lesbisk jente. Heller ikke av en veldig tydelig homofil gutt. Det eneste som hadde blitt kleint var om en heterofil mann skulle hjulpet meg, haha.

Så, jeg hadde gjerne handlet hos deg om du jobbet i undertøysbutikk :) Er ikke så innbilsk at jeg tror at alle lesbiske jenter blir tent av å se kroppen min. Og hvis noen skulle blitt det, hva så? Regner med at de i så fall hadde holdt det skjult og oppført deg profesjonelt, og da hadde det ikke vært noe problem.

Det finnes sikkert noen som tenker annerledes, men forhåpentligvis er de i fåtall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Snu på det og sett en homofil mann i en undertøysbutikk for menn. DET hadde blitt mange ukomfortable menn, det :P Med damer føler jeg det er litt annerledes. Så lenge du oppfører deg hyggelig og normalt :)



Anonymous poster hash: 2dcad...afd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Snu på det og sett en homofil mann i en undertøysbutikk for menn. DET hadde blitt mange ukomfortable menn, det :P Med damer føler jeg det er litt annerledes. Så lenge du oppfører deg hyggelig og normalt :)

Anonymous poster hash: 2dcad...afd

Haha, det tror jeg du har rett i. Generelt sett er nok vi jenter mer komfortable med hverandre sånn sett enn det gutter er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med å søke deltidsjobber for tiden, og søker rundt omkring. Så slo det meg at jeg kanskje ikke burde søke i undertøysbutikk, for det kunne være rart? Er "synlig" lesbe kan man si...

Anonymous poster hash: d3c02...10a

Nei, ikke rart i det hele tatt. Lykke til med søkingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...