Gå til innhold

Er det rart om en lesbe jobber i undertøysbutikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holder på med å søke deltidsjobber for tiden, og søker rundt omkring. Så slo det meg at jeg kanskje ikke burde søke i undertøysbutikk, for det kunne være rart? Er "synlig" lesbe kan man si...



Anonymous poster hash: d3c02...10a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest heihade

Hverken mann eller lesbe eller transe eller hva faen er rart for meg. Skal vi ha et likestilt samfunn så må det gå alle veier. Det er jo ikke akkurat slik at du ser på at kundene skifter heller, og de trenger ikke vise seg frem med mindre de ber om å få din mening.

Endret av heihade
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Holder på med å søke deltidsjobber for tiden, og søker rundt omkring. Så slo det meg at jeg kanskje ikke burde søke i undertøysbutikk, for det kunne være rart? Er "synlig" lesbe kan man si...

Anonymous poster hash: d3c02...10a

Hvorfor skulle det være rart? Hva mener du med "synlig" lesbe? Legningen synes vel ikke utenpå folk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som ville være rart er en lesbe som jobbet med å selge traktorer.



Anonymous poster hash: 9c409...e62
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som ville være rart er en lesbe som jobbet med å selge traktorer.

Anonymous poster hash: 9c409...e62

Hmmm???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Hadde ikke slått meg som rart. Du er jo kvinne med akkurat samme formene som en hetero :P Hadde reagert mer på en mann. "Ja, la meg se hvordan puppene dine ser ut denne BH'en."*Kjenne på at alt sitter som det skal* Haha.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er så rart at du spør. For i undertøysbutikker er det ikke uvanlig at de ansatte tar mål på kroppen, eller hjelper til med å dytte på plass en pupp når f.eks. "Holdin"-klær skal prøves.

Men det hadde ikke gjort meg noe om de ansatte er lebiske, jeg ville følt meg mer ubekvem med en mann rundt meg når undertøy skal prøves.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med "synlig" lesbe? Legningen synes vel ikke utenpå folk.

ts

Hehe, nei man kan vel aldri være helt sikker.. men alle som møter meg tror at jeg er lesbisk. Har typisk kort "lesbesveis" og ellers guttete stil, bruker lite sminke.

Anonymous poster hash: d3c02...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bryr meg ikke uansett om det er en lesbisk eller mann. Skifter ikke foran de uansett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med å søke deltidsjobber for tiden, og søker rundt omkring. Så slo det meg at jeg kanskje ikke burde søke i undertøysbutikk, for det kunne være rart? Er "synlig" lesbe kan man si... Anonymous poster hash: d3c02...10a

Er det rart om en frimerkesamler jobber på et asylmottak?

Jeg skjønner ikke problemstillingen din.

Anonymous poster hash: e56e8...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke jeg ville tenkt noe særlig på det. Er vel bare positivt! Du har sikkert "bedre" syn til å se hva som er bra på jenter og hva andre vil like (dersom man skal vise seg for noen) :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bryr meg ikke uansett om det er en lesbisk eller mann. Skifter ikke foran de uansett

Hadde ikke brydd meg om det var en lesbe, men hadde brydd meg om det var en mann. I en skikkelig undertøysforretning kommer de gjerne tett innpå og det er meningen at de skal komme inn i prøverommet til deg, så da blir det litt sånn at de ser deg en del avkledd selv om du ikke direkte skifter foran de.

Anonymous poster hash: 0a8b1...cdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig tror jeg at jeg hadde følt meg ukomfortabel om en lesbe (synlig) hadde hjulpet meg i en undertøysbutikk, men det er noe jeg vet godt er teit av meg. Har aldri vært i den situasjonen, da hun jeg handler hos fremstår veldig "hetero" om jeg kan si det. Men hva føler du da? Tror ikke jeg hadde følt meg tilfreds i en jobb hvor jeg måtte hatt veldig kroppslig kontakt på intime områder med andre menn.



Anonymous poster hash: e4f9a...add
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...