Gå til innhold

Søkt på jobb jeg absolutt ikke er kvalifisert til... Flaut..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg presterte å sende en søknad på en jobb jeg i ettertid har funnet ut at jeg absolutt ikke er kvalifisert til. Skrev masse om hvor kvalifisert jeg var, og hvorfor denne jobben var midt i blinken for meg. Så får jeg mail tilbake hvor det står: Vennligst send en bekreftelse av vitnemål og godkjent autorisasjon... Vitnemål? Eheh..

Ups... Hva svarer jeg på det? det er jo helt tydelig at jeg har bommet helt.. Flaut...

Skal jeg bare blåse i å svare?



Anonymous poster hash: 6efa4...ef8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg ville bare sendt dem CV og så håpet det beste. Noen ganger kommer man langt med frekkhet.

Ikke i dette tilfellet tror jeg. Fant ut at yrket var en beskyttet tittel. Bor i en liten by, så dette var egentlig veldig flaut...

Anonymous poster hash: 6efa4...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i dette tilfellet tror jeg. Fant ut at yrket var en beskyttet tittel. Bor i en liten by, så dette var egentlig veldig flaut...

Anonymous poster hash: 6efa4...ef8

Nei, da bare skriver du en e-post om at du har misforstått stillingsannonsen og beklager at du har kastet bort tiden deres.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke i dette tilfellet tror jeg. Fant ut at yrket var en beskyttet tittel. Bor i en liten by, så dette var egentlig veldig flaut...

Anonymous poster hash: 6efa4...ef8

Løy du på deg kvalifikasjoner du ikke har i søknaden da?

Anonymous poster hash: 46c81...f21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet en dag med å svare. Deretter hadde jeg svart at jeg beklaget så mye, men et annet tilbud hadde dukket opp :)



Anonymous poster hash: ff7d9...a50
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løy du på deg kvalifikasjoner du ikke har i søknaden da?

Anonymous poster hash: 46c81...f21

Ja, egentlig.. men litt indirekte. Skrev aldri at jeg hadde utdanningen, men skrev at jeg hadde erfaring innenfor bransjen og bla bla... Og at dette var et yrke jeg følte meg veldig hjemme i. Herregud... Trodde ikke yrket krevde noen kvalifikasjoner.

Anonymous poster hash: 6efa4...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket yrke?

Anonymous poster hash: a0b35...151

Vil ikke si hvilket yrke, men det er et helseyrke som visstnok krever høyskoleutdanning og autorisasjon.

Anonymous poster hash: 6efa4...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si hvilket yrke, men det er et helseyrke som visstnok krever høyskoleutdanning og autorisasjon.

Anonymous poster hash: 6efa4...ef8

Sykepleier? :laugh:

Du skal ha for selvtilliten i hvert fall

Anonymous poster hash: 72794...944

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si hvilket yrke, men det er et helseyrke som visstnok krever høyskoleutdanning og autorisasjon.

Anonymous poster hash: 6efa4...ef8

Pliz. Si det da. Du er jo anonym. :D Bare le av hele hendelsen. Det er ikke noe farlig. Jeg ville gjort som en over her og bare sagt at et annen tilbud dukket opp. :)

Anonymous poster hash: 50f64...2bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykepleier? :laugh:

Du skal ha for selvtilliten i hvert fall

Anonymous poster hash: 72794...944

Jeg har fått jobb som sykepleier nå uten at jeg er utdannet til det, men begynner på utdanningen om ikke så lenge. Så vil ikke tro at det er sykepleier TS har søkt på.

Anonymous poster hash: 03e13...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått jobb som sykepleier nå uten at jeg er utdannet til det, men begynner på utdanningen om ikke så lenge. Så vil ikke tro at det er sykepleier TS har søkt på.

Anonymous poster hash: 03e13...8a8

Men du jobber ikke som en sykepleier enda håper jeg?

Anonymous poster hash: 82290...117

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått jobb som sykepleier nå uten at jeg er utdannet til det, men begynner på utdanningen om ikke så lenge. Så vil ikke tro at det er sykepleier TS har søkt på.

Anonymous poster hash: 03e13...8a8

Sykepleier er vel en beskyttet tittel, så hvordan kan du jobbe som sykepleier uten utdannelsen? Endret av Ferdigstudent
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går ikke ann å jobbe som sykepleier uten å være utdannet som det. Punktum finale.

Anonymous poster hash: 6a7ac...546

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått jobb som sykepleier nå uten at jeg er utdannet til det, men begynner på utdanningen om ikke så lenge. Så vil ikke tro at det er sykepleier TS har søkt på.

Anonymous poster hash: 03e13...8a8

Hvorfor i alle dager skal du studere til å bli sykepleier når du allerede har en jobb som sykepleier? Det gir jo ingen mening....

Anonymous poster hash: 50f64...2bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Jeg har fått jobb som sykepleier nå uten at jeg er utdannet til det, men begynner på utdanningen om ikke så lenge. Så vil ikke tro at det er sykepleier TS har søkt på.

Anonymous poster hash: 03e13...8a8

Dummeste jeg har lest på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvilken jobb søkte du på? Jeg synes det var litt sjarmerende, noe å le av etter en stund :kose:



Anonymous poster hash: cb513...dd6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...