Gå til innhold

Hva faaaen skjedde?!?


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

dette er noe som skjedde for noen år siden, og jeg tenker på det støtt og stadig og forstår virkelig ikke (!) hva som skjedde. Jeg og min x, gikk opp trappen. Rett når man kommer opp trappen er døren inn til kjøkkenet. Og til venstre er det en liten trapp og døra til badet, som vi ser fra den andre trappen. Når vi kom gåendes opp, så så vi faren til xen stikke hodet ut av baderomsdøra, så kun hodet, vi sa hei men han svarte ikke, men så ut som han små himlet med øynene, og forsvant inn på badet. Vi reagerte på det og tenkte kanskje han var sur. (Han er en grinete fyr) så går vi inn døren og inn på kjøkkenet og der sitter faen i meg han faren til xen min og spiser. Hva i helvete skjedde, vi så det begge to og ble helt fra oss. Nevnte dette til faren og han ble sjokkert men syns dette var veldig spennende og tenkte det kunne være en grunn(grunnen husker jeg ikke..)

Det er kjempe rart og ekkelt, vi så det begge to og lurer veldig på hva i alle dager som skjedde. Jeg var 18 da. Er 22 nå. 100% sikker på at det vi så, det så vi.

Noen som har peiling ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sett The Prestige? Faren har åpenbart en tvillingbror han har holdt skjult for dere hele livet slik at han skal kunne klare å fremføre trylletrikset der han kan gå inn en dør og ut en annen 20 meter unna på et øyeblikk. Det som skjer i praksis er at han går inn i et skap, og akkurat i det han gjør det går tvillingbroren hans ut av et annet skap, som gir illusjonen at han har beveget seg 20 meter iløpet av mindre enn 1 sekund.

Så da vet du det.

Endret av MinnisMus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett The Prestige? Faren har åpenbart en tvillingbror han har holdt skjult for dere hele livet slik at han skal kunne klare å fremføre trylletrikset der han kan gå inn en dør og ut en annen 20 meter unna på et øyeblikk. Det som skjer i praksis er at han går inn i et skap, og akkurat i det han gjør det går tvillingbroren hans ut av et annet skap, som gir illusjonen at han har beveget seg 20 meter iløpet av mindre enn 1 sekund.

Så da vet du det.

Eh, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små duttene som vokser på plenen din. Du MÅ slutte å røyke dem.



Anonymous poster hash: 71679...cf9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er noe som skjedde for noen år siden, og jeg tenker på det støtt og stadig og forstår virkelig ikke (!) hva som skjedde. Jeg og min x, gikk opp trappen. Rett når man kommer opp trappen er døren inn til kjøkkenet. Og til venstre er det en liten trapp og døra til badet, som vi ser fra den andre trappen. Når vi kom gåendes opp, så så vi faren til xen stikke hodet ut av baderomsdøra, så kun hodet, vi sa hei men han svarte ikke, men så ut som han små himlet med øynene, og forsvant inn på badet. Vi reagerte på det og tenkte kanskje han var sur. (Han er en grinete fyr) så går vi inn døren og inn på kjøkkenet og der sitter faen i meg han faren til xen min og spiser. Hva i helvete skjedde, vi så det begge to og ble helt fra oss. Nevnte dette til faren og han ble sjokkert men syns dette var veldig spennende og tenkte det kunne være en grunn(grunnen husker jeg ikke..)

Det er kjempe rart og ekkelt, vi så det begge to og lurer veldig på hva i alle dager som skjedde. Jeg var 18 da. Er 22 nå. 100% sikker på at det vi så, det så vi.

Noen som har peiling ???

Faren til eksen din, heter han muligens Barry Allen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Hvis du er helt sikker så.

Men hvis det ikke er tvillingbroren, så er det nok hans hemmelige mannlige elsker. Du lurer kanskje på hvorfor han var helt lik, men det kan enkelt forklares med at elskere som har vært med hverandre i veldig lang tid, ofte blir veldig like hverandre. Eventuelt var han ikke lik i det hele tatt, men hadde tilbragt litt for lang i tid i badekaret, som hadde gjort huden i ansiktet utrolig skrukkete, og ettersom faren din er svært forfengelig (Han er jo homofil) har han tilbragt halve livet i et solarium som har resultert i svært mye rynker, alt dette gjorde at de to ble som to dråper vaselin den dagen.

Endret av MinnisMus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel. Hvis du er helt sikker så.

Men hvis det ikke er tvillingbroren, så er det nok hans hemmelige mannlige elsker. Du lurer kanskje på hvorfor han var helt lik, men det kan enkelt forklares med at elskere som har vært med hverandre i veldig lang tid, ofte blir veldig like hverandre. Eventuelt var han ikke lik i det hele tatt, men hadde tilbragt litt for lang i tid i badekaret, som hadde gjort huden i ansiktet utrolig skrukkete, og ettersom faren din er svært forfengelig (Han er jo homofil) har han tilbragt halve livet i et solarium som har resultert i svært mye rynker, alt dette gjorde at de to ble som to dråper vaselin den dagen.

Å hallo, det der er bare så 1997.

Anonymous poster hash: 71679...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud.. Ingen som klarer å være seriøse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkelt! Egentlig ganske sykt, gikk dere inn på badet for å se om det var noen der? Veldig rart at dere så det begge to. Hadde det kun vært deg kunne det jo vært fantasien som spilte deg et puss, men siden to personer så det... Hva kom dere frem til at det var?



Anonymous poster hash: fa8ae...c73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkelt! Egentlig ganske sykt, gikk dere inn på badet for å se om det var noen der? Veldig rart at dere så det begge to. Hadde det kun vært deg kunne det jo vært fantasien som spilte deg et puss, men siden to personer så det... Hva kom dere frem til at det var?

Anonymous poster hash: fa8ae...c73

Hei og takk for et ordentlig og seriøst svar!! :) vi sjekket faktisk ikke badet, fordi vi ble helt ute av oss og sjokkerte når vi kom inn på kjøkkenet og så faren, og ble der å snakke. Han hadde visst hørt om at det var psyken eller hue som kunne tulle sånn, at hodet på en måte spolte frem eller tilbake. Har aldri hørt om dette før, vi fant ikke ut av hva det var og jeg tenker faktisk mye på det. For det var såpass ekkelt og veldig, sykt .. At jeg ille lurer på hva som virkelig skjedde. Jeg er ikke syk,og vet hva jeg så. Eks kjæresten min så akuratt det samme som meg... Er helt vilt og er ganske ekkelt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Dobbeltgjenger.

Sett Ghost Adventures på YouTube? De har mange episoder, men i en av episodene hadde dette skjedd noen elever: De så læreren sin og sa hei, han hadde bare sett stygt på dem og gått vekk. Da de møtte læreren rett etterpå så spurte de hva i all verden som var problemet hans, han skjønte ikke hva dem snakket om. Det viste seg at han ikke en gang hadde vært i bygget da dem så "han".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faren til eksen din, heter han muligens Barry Allen?

Neii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltgjenger.

Sett Ghost Adventures på YouTube? De har mange episoder, men i en av episodene hadde dette skjedd noen elever: De så læreren sin og sa hei, han hadde bare sett stygt på dem og gått vekk. Da de møtte læreren rett etterpå så spurte de hva i all verden som var problemet hans, han skjønte ikke hva dem snakket om. Det viste seg at han ikke en gang hadde vært i bygget da dem så "han".

Aldri sett det før nei. Skal se på det. Syns hele greia var grusomt ekkel og kommer ikke over det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chloe87

Aldri sett det før nei. Skal se på det. Syns hele greia var grusomt ekkel og kommer ikke over det

Skjønner godt at det freaket deg/dere ut! Selv syntes jeg sånt er veldig fascinerende og spennende! Men selvfølgelig ikke like gøy når det skjer en selv, :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noe liknende som barn.. jeg sov på samme rom som faren min på en hytte, og våknet om natten og så pappa stå og ta på veggen...spurte han hva han gjorde, men "pappa" reagerte ikke, men han svarte meg fra sengen sin og lurte på hva jeg snakket om.. jeg både så ham og hørte lyden av hånden mot veggen.. Tenker at jeg må ha drømt, men det føltes ekstremt ekte, og dagen etter sa han at jeg hadde pratet til ham. Husker bare at jeg ble så redd at jeg tok hodet under dynen og lå musestille til jeg sovnet igjen.. Må jo ha vært syner/en drøm, det var jo bare jeg som så det.



Anonymous poster hash: b745f...fba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det freaket deg/dere ut! Selv syntes jeg sånt er veldig fascinerende og spennende! Men selvfølgelig ikke like gøy når det skjer en selv, :fnise:

HELT ENIG! Syns sånt er kjempe spennende, drar til steder hvor det eks "spøker" og slikt, men når det først skjer noe, da.....er det ikke alltid like gøy 😳😅

Men den opplevelsen der glemmer jeg ikke.. Skulle ønske det fantes et svar på hva som skjedde. Kunne vært hodet mitt som kun tulla med meg, men siden eksen min også så det, og jeg vet at jeg så det. Så er det ekstra skummelt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...