Gå til innhold

Dere jenter, hva om dere fant ut at gutten deres var bisexuell?


Gjest Gutt22

Anbefalte innlegg

Har du statistikk som bygger opp under påstanden om at bifile har samme trofasthetsmønster som heterofile?

Har du statistikk som bygger opp om det motsatte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_julia_*
Kanskje menn ikke er like naturlig biseksuelt anlagt som kvinner? Men det er vel litt for vanskelig for deg å forstå... Viktigere å være PK. :sukk:

Og poenget ditt er.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget ditt er.. ?

Jeg mente det jeg sa... All denne politiske korrektheten blir litt komisk. Kan vi ikke bare akseptere at det er visse forskjeller mellom menn og kvinner? Det betyr vel ikke at folk/media er homofobe for det?! Forresten, jeg synes ikke du skal synes synd på menn når det gjelder skam og homofili. Jenter blir tatt langt mindre på alvor når de kommer ut av skapet enn menn. Kvinners seksualitet har alltid blitt definert ut ifra menns ståsted. Synes homofile menn har det godt, jeg. De ser bedre ut, de tjener mer enn heterofile par, etc. Synes mer synd på jenter/kvinner generelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21. Er også hetrofil og i et fint forhold :) Jeg hadde nok blitt ganske pirret av at mannen var biseksuell! Jeg tror at det er like stor sjanse for at en med en annen legning er trofast/utro som en som er hetro, så det ville ikke bekymret meg. Det som kanskje ville bekymret meg litt er om han ville falt helt over på "den andre siden" og bare blitt tiltrukket av menn. Da hadde jo jeg mistet den jeg elsker, men ellers synes jeg det høres veldig HOT ut, egentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21. Er også hetrofil og i et fint forhold :) Jeg hadde nok blitt ganske pirret av at mannen var biseksuell! Jeg tror at det er like stor sjanse for at en med en annen legning er trofast/utro som en som er hetro, så det ville ikke bekymret meg. Det som kanskje ville bekymret meg litt er om han ville falt helt over på "den andre siden" og bare blitt tiltrukket av menn. Da hadde jo jeg mistet den jeg elsker, men ellers synes jeg det høres veldig HOT ut, egentlig :fnise:

De aller fleste biseksuelle menn foretrekker menn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i utgangspunktet ville det ikke vært et problem. Jeg tenner også på tanken om mannen min med en annen mann (men ikke analsex mellom noen kjønn)

Jeg ville selvsagt hatt en del spørsmål, visst om hans tidligere erfaringer med forhold og hvordan hans dragning mot menn var så sterk del av seksualiteten at det var et savn å ikke få dekket dette. Jeg ville lurt på hva han tenkte om vårt seksulliv og hvordan det var forenelig med hans biseksuelle følelser.

Jeg kunne muligens vært åpen for tanke på å bringe inn en annen mann, dersom han var villig til at denne mannen også skulle deles med meg. Jeg liker tanken på at mannen min suges av en annen mann.

MEN; dersom dette var noen som var en stor del av min manns seksualitet ville det blitt vanskelig. Jeg ville da ha endt opp med å føle meg som "ikke nok" til å dekke hans behov og kunne nok endt opp med mindreverdighetskomplekser tror jeg. Jeg har ganske konservativet forhold til følelser og kjærlighet og seksuell kontakt og nærhet mellom to mennesker for meg er viktig. Det måtte vært klart at dette også var hovedinteressen til min mann, og at alt annet ville vært et krydder og ikke noe mer.

Så sum summarum; det ville kommt helt ann på mannen.

Jeg er 28. Dette er tanker jeg har fått i de siste år, og tidligere tenkte jeg at dette ville vært totalt turn off for min del og uaktuellt med et forhold med en som var seksuellt interessert i menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste biseksuelle menn foretrekker menn. :)

Og dette vet du ford?

Jeg tror du tenker på homoseksuelle menn nå altså.

Vis gjerne til fakta og statestikk for dine påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette vet du ford?

Jeg tror du tenker på homoseksuelle menn nå altså.

Vis gjerne til fakta og statestikk for dine påstander.

Spør hvilken som helst mann som har hatt sex med begge kjønn. Det kan ikke sammenlignes engang. Fakta/statistikk? Finnes jo langt flere homser enn lesber. Det sier vel alt. De fleste bifile/biseksuelle (både menn og kvinner) foretrekker menn. Problemet er bare at de fleste biseksuelle menn ikke tenner følelsesmessig på menn, så de er som oftest i heterofile forhold, mens de har sex med menn i tillegg. Pluss - undersøkelser har vist at biseksuelle menn er langt mindre lykkelige i heteroforhold enn det heterofile menn er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: Jeg hadde syntes det var HOT!! :fnise: Som 100% heterofil jente, så finnes det ikke noe hottere og deiligere enn 2 gutter/menn som tenner på hverandre!! Det bare bekrefter at dere selv synes dere er så deilige at dere ikke kan holde henda fra hverandre hahaha ;)

Absolutt et elsk fra min side ihvertfall!! :rødme:

What she said! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu, da har jeg, trådstarter, registret meg :)

Spørsmålet var ikke om biseksuelle kom til å bikke over til å bli bifile og det er ingen som har noe forskning å legge fram uansett. De som gjerne vil diskutere dette kan starte sin egen tråd.

Jeg er ikke interessert i å være i forhold med menn, det er helt utenkelig for meg. Jeg ser for meg å finne ei kjempefin og hyggelig jente, få barn engang, bli pensjonist med en kone ved min side og mange barnebarn som jeg kan skjemme bort. Det at jeg er biseksuell er bare krydder i hverdagen. Jeg kommer ikke til å drive med sidesprang i et forhold og skal man ha med andre sex partnere i forholdet må jo dama være enig i dette selvfølgelig.

Jeg lurte bare på hva kvinner ville mene om gutten hadde sagt han var biseksuell, helt enkelt. Synes jeg har fått mange bra svar her og jeg forventer ikke at alle kvinner skal akseptere dette.

Men om det skulle få lyster så får jeg vel bare kjøpe en strap on å legge i nattbordskuffa hennes å håpe hun tar hintet :ler:

Uansett har jeg valgt å ikke si noe til hu jeg holder på med om dette før det eventuelt blir mer seriøst enn det er nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
En mann er en som liker kvinner nok til å ikke ha en dragning mot menn/kuk.

Jammen godt du ikke stiller høye krav, håper kvinner krever mer av menn enn deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Spør hvilken som helst mann som har hatt sex med begge kjønn.

Du famler i blinde, jeg er en slik mann og jeg foretrekker kvinner, men det gjør meg muligens heterofil det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jenny_*
Jeg mente det jeg sa... All denne politiske korrektheten blir litt komisk. Kan vi ikke bare akseptere at det er visse forskjeller mellom menn og kvinner? Det betyr vel ikke at folk/media er homofobe for det?! Forresten, jeg synes ikke du skal synes synd på menn når det gjelder skam og homofili. Jenter blir tatt langt mindre på alvor når de kommer ut av skapet enn menn. Kvinners seksualitet har alltid blitt definert ut ifra menns ståsted. Synes homofile menn har det godt, jeg. De ser bedre ut, de tjener mer enn heterofile par, etc. Synes mer synd på jenter/kvinner generelt...

You're missing the point.

Jeg sa ikke at folk var homofobe eller at det var så mye skam i det eller noe. Poenget var at selv om homofili er akseptert så er homsesex litt mindre vanlig/normalisert. Media viser lite av intimitet mellom homofile, selv om det er homser i annet hvert program så kysser de sjelden eller aldri. Det er ikke politisk korrekthet, det er et faktum. Sex mellom to menn vil oftere oppfattes som litt rart/unaturlig enn sex mellom to kvinner, også av folk som absolutt ikke har noe imot homofile. Du ser det jo bare på holdningene i denne tråden! Det er greit med homofili, men ÆSJ hvis typen har hatt pikken til en annen mann i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet var ikke om biseksuelle kom til å bikke over til å bli bifile og det er ingen som har noe forskning å legge fram uansett. De som gjerne vil diskutere dette kan starte sin egen tråd.

Jeg er ikke interessert i å være i forhold med menn, det er helt utenkelig for meg. Jeg ser for meg å finne ei kjempefin og hyggelig jente, få barn engang, bli pensjonist med en kone ved min side og mange barnebarn som jeg kan skjemme bort.

Jeg tror du må skille mellom bisekusalitet og bifili. Biseksualitet handler kun om sex. Du kan faktisk foretrekke det samme kjønn seksuelt, men fremdeler bare forelske deg i motsatt kjønn. Det finnes faktisk en del forskning på mannlig biseksualitet/bifili. De fleste biseksuelle menn er for seksuelt tiltrukket av menn til å klare å være lykkelige i et heterofilt forhold uten å ha sex med menn i tillegg. Jeg sier det bare som det er. Håper damene/kjærestene dine digger homsesex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You're missing the point.

Jeg sa ikke at folk var homofobe eller at det var så mye skam i det eller noe. Poenget var at selv om homofili er akseptert så er homsesex litt mindre vanlig/normalisert. Media viser lite av intimitet mellom homofile, selv om det er homser i annet hvert program så kysser de sjelden eller aldri. Det er ikke politisk korrekthet, det er et faktum. Sex mellom to menn vil oftere oppfattes som litt rart/unaturlig enn sex mellom to kvinner, også av folk som absolutt ikke har noe imot homofile. Du ser det jo bare på holdningene i denne tråden! Det er greit med homofili, men ÆSJ hvis typen har hatt pikken til en annen mann i munnen.

Mannlig homoseksualitet blir tatt LANGT mer på alvor enn kvinnelig homosekusalitet. Grunnen til at kvinnelig intimitet er mer godtatt er nettopp fordi ingen tror at jentene er homofile UANSETT. Det truer ingen om to jenter koser litt med hverandre - de tenner jo på gutter likevel. Det er i alle fall det de fleste tror. De færreste liker/tenner på å se åpenlys mannlig homoseksualitet. Det har ikke med homofobi å gjøre. Derimot har estetikk faktisk mye å si. Tanken på at to (eller flere) menn suger hverandre gir meg brekninger. Skal være ærlig der. Men hvis du tenner på at typen din blir kåt av å ha pikk i munnen, så er det din sak og din fetisj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SinnsykMann
Jeg sier det bare som det er.

Du sier det som du tror det er - men du har ingen peil, ingen logikk, ingen fornuft og ingen belegg. Sikkert ikke mye av annet heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du sier det som du tror det er - men du har ingen peil, ingen logikk, ingen fornuft og ingen belegg. Sikkert ikke mye av annet heller!

:skratte:

Du er slem. :snurt: Har jeg sagt noe galt? Jeg er ikke langt unna sannheten. Bare google litt rundt omkring så får du finne ut selv. Kanskje jeg har sterke meninger, men jeg er i alle fall ikke sinnsyk - i motsetning til deg. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør hvilken som helst mann som har hatt sex med begge kjønn. Det kan ikke sammenlignes engang. Fakta/statistikk? Finnes jo langt flere homser enn lesber. Det sier vel alt. De fleste bifile/biseksuelle (både menn og kvinner) foretrekker menn. Problemet er bare at de fleste biseksuelle menn ikke tenner følelsesmessig på menn, så de er som oftest i heterofile forhold, mens de har sex med menn i tillegg. Pluss - undersøkelser har vist at biseksuelle menn er langt mindre lykkelige i heteroforhold enn det heterofile menn er.

Hvem har sagt at det er langt flere homser enn lesber?

Og om en biSEKSUELL mann fant en jente som tenner like mye på homsesex som noen gjør, ja da kunne de jo hatt med seg en mann innimellom da, og kost seg glugg i hjel. Levd ut masse rådeilige fantasier osv. Og alle hadde hatt det som plommen i egget :)

Så lenge han ikke kunne bli forelsket i andre menn, men kun er ute etter litt sex av og til så er vel ikke dette noe så veldig big deal?? Kan hende forholdet mellom mannen og kvinnen hadde blitt uvanlig bra og bunnsolid av det til og med, et helt åpent forhold uten juging og med full respekt for hverandre må da være det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu, da har jeg, trådstarter, registret meg :)

Spørsmålet var ikke om biseksuelle kom til å bikke over til å bli bifile og det er ingen som har noe forskning å legge fram uansett. De som gjerne vil diskutere dette kan starte sin egen tråd.

Jeg er ikke interessert i å være i forhold med menn, det er helt utenkelig for meg. Jeg ser for meg å finne ei kjempefin og hyggelig jente, få barn engang, bli pensjonist med en kone ved min side og mange barnebarn som jeg kan skjemme bort. Det at jeg er biseksuell er bare krydder i hverdagen. Jeg kommer ikke til å drive med sidesprang i et forhold og skal man ha med andre sex partnere i forholdet må jo dama være enig i dette selvfølgelig.

Jeg lurte bare på hva kvinner ville mene om gutten hadde sagt han var biseksuell, helt enkelt. Synes jeg har fått mange bra svar her og jeg forventer ikke at alle kvinner skal akseptere dette.

Men om det skulle få lyster så får jeg vel bare kjøpe en strap on å legge i nattbordskuffa hennes å håpe hun tar hintet :ler:

Uansett har jeg valgt å ikke si noe til hu jeg holder på med om dette før det eventuelt blir mer seriøst enn det er nå :)

Si ifra når du blir singel igjen a !!! :rødme: Du høres ut som drømmegutten :) :) *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt binysgjerrig mann
Si ifra når du blir singel igjen a !!! :rødme: Du høres ut som drømmegutten :) :) *sikle*

Både HOT og godt at det finnes jenter som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...