Gå til innhold

"ta det rolig" - begynnelsen på slutten eller sunt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har datet et par mnd før sommeren, har ikke sett hverandre på tre mnd pga turnusjobber på ulike kanter av verden. Vanskelig med kontakt ila sommeren pga dekning og tidssoner. Vi møttes idag og h*n sa h*n hadde blitt stresset ila sommeren pga at mange felles venner begynte å mase på hva statusen vår er, samtidig som vi begge (gjensidig) lot det gå fort fram før jobbsommeren pga at vi skulle være fra hverandre. H*n sa h*n synes det er viktig og riktig å møtes slik vi har gjort, men at vi må gå roligere frem for å håndtere de travle hverdagene vi har på hver vår kant.

Jeg sa selvsagt at jeg er enig, både for å ikke "tape ansikt", men også fordi jeg også trenger tid på meg for å kjenne at jeg har de rette følelsene. På mange måter kjenner jeg at det er akkurat det jeg trenger - at vi roer det hele ned. Men jeg kan ikke la være å tenke at h*n mener det vi har ikke bygger på mer enn at det gir h*n det h*n trenger for å tilfredstilles i påvente av noe annet. Jeg er redd for å miste det vi har startet. Kan legge til at vi har kjent hverandre i mange år, så dette er ikke noe vi tar lett på..

Er det håp ved å roe ned og bygge et sterkere fundament, eller tror dere dette er starten på at det avsluttes? Noen med erfaring fra å gå fra hurtig til roligere? Jeg er enig i at å roe ned er klokt pga at det raste avgårde før sommeren, men jeg er redd det h*n egentlig mener er at de rette følelsene ikke vil være der.



Anonymous poster hash: 9980c...96c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christina146

Ja, vi roet ned et år, pga han syntes det gikk for raskt. Nå er vi samboer, og har det kjempefint! Han ville bare skape et sterkere fundament, noe vi har gjort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke men min situasjon er veldig lik din. Jeg fikk bare "vi får se hva som skjer"

Anonymous poster hash: d89f7...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...