Gå til innhold

Hvordan bli venner?


sajk

Anbefalte innlegg

Hej! Jeg er så dårlig på å väre sosial. Var noen som skulle til meg i går for å kjöpe noe, og vi endte opp med å prat leenge. Om alt mulig ( jeg har så dålig selvtillit at jeg tenkte hun gjorde det for å väre snill). I går skulle hun bare titte på det jeg selger og hadde ikke med penger. I dag kom hun med mannen sin. Og de var så utrolig hyggelige begge to. Har så lyst til å ha de som venner, vi klicket så bra. Men jeg vet ikke hvordan jeg går fram?

Også tenker jeg at de kanskje bare pratet med meg for at de syns de måtte. Det tok nesten 1 time i går og 1 time i dag. Vi pratet om alt mulig.

Hva tror dere?

Hva kan jeg gjöre?

Beklagar rotete innlegg. Jeg har dårlig tid og skriver på mobilen ;)

Mhv dyslektiker med dårlig selvtillit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg sende en melding om at jeg syns de var hyggelig og spörre om de bli med ut å spise middag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan! :jepp: De må jo ha snakket så lenge med deg fordi de likte deg, ingen gjør det bare for å være snill når man skal kjøpe noe.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at dere hadde det så fint sammen og fant tonen. 

 

Ja, det kan du godt. Det er hyggelig.

 

Du kan jo også i første omgang sende dem en meldig å høre om de er fornøyd med det de kjøpte, at du håper de likte det. 

 

Så får du sikkert svar, og så kan du føye til at det hadde vært koselig å treffes for å gå ut og spise. Spørre om de vil treffes der og tid.

Endret av Berit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Da gjör jeg det. Haha gleder meg. Takk for tips også! Det blir så mye lettere for meg å gjöre dette, når jeg ser at dere syns det er greit. Det styrker meg litt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! Siden du og hun fant tonen så godt er det et flott utgangspunkt for et vennskap, og jeg håper selvtilliten din blir styrket :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sendt melding enda. Syns det ble så sent, men skal absolut gjöre det i morgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken sammenheng var de hos deg for å kjøpe noe? Var det noe som har med en felles hobby å gjøre, eller bare "et brukt skrivebord jeg solgte via en annonse på finn?" Jeg bare spør fordi jeg personlig, ville funnet det litt ...merkelig... å få en melding om å spise middag etter en sånn handel. Men, then again, så ville jeg neppe brukt en time hos selger av noe jeg skulle kjøpe via en annonse på finn. Virker de som sosiale folk, så kan du jo evt sende en melding og si det var så hyggelig å treffe dem og at du gjerne vil ta en kaffe sammen med dem en dag. Noe litt uformelt, tenker jeg. 



Anonymous poster hash: fb72a...4a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken sammenheng var de hos deg for å kjøpe noe? Var det noe som har med en felles hobby å gjøre, eller bare "et brukt skrivebord jeg solgte via en annonse på finn?" Jeg bare spør fordi jeg personlig, ville funnet det litt ...merkelig... å få en melding om å spise middag etter en sånn handel. Men, then again, så ville jeg neppe brukt en time hos selger av noe jeg skulle kjøpe via en annonse på finn. Virker de som sosiale folk, så kan du jo evt sende en melding og si det var så hyggelig å treffe dem og at du gjerne vil ta en kaffe sammen med dem en dag. Noe litt uformelt, tenker jeg.

Anonymous poster hash: fb72a...4a4

Ja jeg tenkte også litt som deg. Det var kjöp av barnevogn. De virket jo veldig sosiale.

Kaffe hadde kanskje värt bedre ja... äh nå ble jeg usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...