Gå til innhold

Overfladiske jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Er du seriøs? Stygge jenter? Jeg har ærlig ALDRI møtt ei stygg jente i hele mitt liv, ei heller en gutt.

Anonymous poster hash: 610c1...85d

 

 

Please a. Finn et litt billigere poeng.

Anonymous poster hash: 96029...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Jeg blir trist på vegne av vår egen kultur. Blir det da slik at jenter må være mindre attraktive for å være hyggelige? Hvis vi menn midt på treet befinner oss i et rom med norske jenter - må vi velge de 'styggeste' for å bli imøtekommet på en hyggelig måte? Det høres jo ikke bare sykt ut, men også utrolig trist. Er venner for nordmenn noe vi smykker oss med? Pene er venner kun med pene?

 

Anonymous poster hash: 96029...21d

Herregud ts, du klager over at du må se like bra ut som Christiano Ronaldo for å få snakket med de digge jentene samtidig som du faktisk har samme holdning eller adferd som dem da du ikke er interessert i å snakke med de mindre attraktive damene. Du er ikke noe bedre enn damene du klager over og og jeg synes ikke du fortjener noe sympati. Ville gått i meg selv og sett på hva jeg gjør feil hvis jeg var deg. Se på hvilke signaler du sender ut sosialt, klær, hygiene osv. Hjelper ikke å syte på et kvinneforum. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ts, du klager over at du må se like bra ut som Christiano Ronaldo for å få snakket med de digge jentene samtidig som du faktisk har samme holdning eller adferd som dem da du ikke er interessert i å snakke med de mindre attraktive damene. Du er ikke noe bedre enn damene du klager over og og jeg synes ikke du fortjener noe sympati. Ville gått i meg selv og sett på hva jeg gjør feil hvis jeg var deg. Se på hvilke signaler du sender ut sosialt, klær, hygiene osv. Hjelper ikke å syte på et kvinneforum. 

 

Jammen herregud da, er du helt idiot eller? Klarer du ikke å lese ironi og spissformulering for å demonstrere et poeng? Du angriper meg for å poengtere nøyaktig det du kritiserer meg for. Klarer du ikke lese mellom linjene?

Anonymous poster hash: 96029...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du dra alle "norske jenter" inn under den lille negative andelen som er overfladiske?
Rasist!



Anonymous poster hash: 9e907...762
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du dra alle "norske jenter" inn under den lille negative andelen som er overfladiske?

Rasist!

Anonymous poster hash: 9e907...762

Alle vet jo at det norske folkeslaget er arrogant, generelt mange drittsekker, uhøflig og dårlig oppdratt. Er mange foreldre her inne som burde skjemmes over den dårlige oppragelsen dere har gitt barna deres. Dere er mere opptatt av fb, festing og generelt sluntre unna i barneoppdragelsen. Barna får jo adferden fra en plass.;)

Anonymous poster hash: bed7a...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samme erfaring som TS, og er selv jente. Er i siste halvdel av tyveårene, og de venninnene mine som fremdeles er single er direkte ufine mot menn de treffer på ila en dag - både på byn og i hverdagen. Hvis karen ikke er superkjekk så bare ler de og avfeier ham blankt. Og dette er ikke bare i sjekkesettinger, men også generelt hyggelige menn som slipper dem foran i køen, holder oppe en dør, trekker frem en stol, osv..

Mannen min er blant disse "kjekkasene", og det er ikke måte på hvor greier og blide jenter er rundt ham. Mens bestekompisen hans, som også er verdens snilleste og flotteste menneske, på utkikk etter en kjæreste, ikke får er fnugg av oppmerksomhet bare fordi han er "ordinært kjekk". Det er så utrolig rart å observere. Jeg er i tillegg fra et annet land, og tror kulturforskjellen gjør meg ekstra var på denslags.

Anonymous poster hash: 81d82...a40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres særdeles merkelig ut. Nå ser jeg riktignok utenlandsk ut (men er adoptert), så sånn sett er jeg nok i kategorien "bitch", men både jeg og mine venninner (alle nordiske av utseende), snakker da med folk som henvender seg til oss. Det vi riktignok ikke gjør, er å svare på åpenbar flørting dersom vi overhodet ikke finnes interessert. Jeg pleier å smile og si "Dessverre, ikke interessert", dersom føringene ikke er til å misforstå. Så, er det noe ved deg som utstråler dette?

 

Jeg tør nemlig påstå at omtrent samtlige som snakker til oss på en vanlig måte får hyggelige svar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette høres særdeles merkelig ut. Nå ser jeg riktignok utenlandsk ut (men er adoptert), så sånn sett er jeg nok i kategorien "bitch", men både jeg og mine venninner (alle nordiske av utseende), snakker da med folk som henvender seg til oss. Det vi riktignok ikke gjør, er å svare på åpenbar flørting dersom vi overhodet ikke finnes interessert. Jeg pleier å smile og si "Dessverre, ikke interessert", dersom føringene ikke er til å misforstå. Så, er det noe ved deg som utstråler dette?

 

Jeg tør nemlig påstå at omtrent samtlige som snakker til oss på en vanlig måte får hyggelige svar. 

 

Hyggelige svar? Det bør da vel være mer til kommunikasjon enn et hyggelig svar?

Endret av Arcturus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i en annerledes aldersgruppe enn det du beskriver, men som med de fleste temaer føler jeg dette er mindre kjønnsrelatert enn personrelatert. Jeg tror også at det går mere på fykt og usikkerhet om hvordan man selv blir oppfattet/bedømt, enn på at så mange som du tror er kalde og overlegne.

 

Selv har jeg aldri vært blandt de vakreste. Barn, dyr og "eldre" mennesker pleier jeg å ha god kontakt med, men menn på egen alder har jeg aldri fått kontakt med dersom vi ikke har blitt kjent over tid gjennom studier, jobb, interessemiljø,...

 

Det har også vært en del av de som aldri har snakket med meg ellers (og da har vi tilbragt mange timer i samme miljø hver uke over lang tid) annet enn et hei i forbifarten. Når de har blitt litt mer påvirket av alkohol har jeg opplevd at de har blitt mye mer snakkesalige og direkte sagt at de liker meg fordi jeg er snill og smart og at de håper jeg treffer noen som ser det - men at jeg ikke er rett for de/for smart/for snill/...

 

Jeg synes synd på mennesker som ikke klarer å omgås andre på en hyggelig måte, men for å være ærlig så synes jeg også synd på de som blir så opphengt i egne sannheter at de hele tiden får de bekreftet.

Vi er forskjellige, men vi er også altfor flinke til å tolke forskjellene og komme frem til noe vi anser som fasit for hva andre mener eller føler, men som kan være langt fra det de faktisk mener eller føler :)



Anonymous poster hash: f42a9...375
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sitert fra mobil, men Arctus, hvorfor skal hun ha en hyggelig samtale med noen som flørter åpenlyst når jeg ikke er interessert? Greit nok hvis det er noen jeg veg hvem er, men når det er en total ukjent, er det ganske kleint.

Endret av Kittie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg på en måte litt truffet av dette innlegget, ikke fordi jeg er en bitch, misforstå meg rett, jeg elsker å snakke! men jeg sliter veldig med at gutter blir interessert i meg, og blir bitre og rare når jeg ikke gjengjelder følelsene. Jeg er aldri frekk mot dem, jeg vet ikke en gang at de har likt meg, før de plutselig spruter ut med alle følelsene sine, en har til og med fridd, og når jeg da beklager å sier jeg dessverre ikke har de samme følelsene men syntes han er en skikkelig hyggelig kar blir jeg kalt for luremus, jeg har blitt slått, jeg har blitt stalket, jeg har fått bitre meldinger i lang tid etterpå og jeg har blitt direkte skremt av noen. Og det eneste jeg har gjort er å snakke hyggelig med personen, som jeg ville gjort med en hvilken som helst venn, kanskje slått av en prat om vi møttes på fest, på tur, på kjøpesenteret osv.

 

Så hva gjør man da, om man er hyggelig blir det som oftest et stort helvete, ja, noen er normale og snille og vil bare snakke selv, men hvordan vet jeg hvem dette er på forhånd? Nå er det ikke slik at jeg måler utseende deres etter om de er verdige nok for meg, så den delen stemmer ikke i det hele tatt, nå har jeg samboer heldigvis, og føler det er lettere å snakke med folk da, hvert fall om han er tilstede :)

 

Så dessverre har jeg lagt meg inn en vane om å være litt kort, men det er ikke fordi jeg ikke vil snakke, men fordi jeg ikke tør. Kan godt snakke litt, men jeg føler alltid i bakhodet at de er ute etter mer, selv om de som oftest sikkert ikke er det en gang. 



Anonymous poster hash: 64d5e...2ea
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakker med masse folk daglig uten at jeg har noen romantisk interesse av de. men mange ganger bir det oppfattet feil fordi jeg er hyggelig. Det er litt slitsomt.. Anonymous poster hash: 3e826...ce6

Enig.

Anonymous poster hash: 38a6b...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig.

Anonymous poster hash: 38a6b...b01

Sjæl! Er, og har alltid vært blid, åpen og sosial. Jeg prater hyggelig med fremmede menn og kan tøyse og tulle. Resultatet pleier dessverre å være en hånd på låret, overdreven flørting, forsøk på å kysse meg, forsøk på nummerutveksling osv. Slitsomt og ubehagelig! Da er alternativet å være mer avvisende men da kommer menn som deg TS på banen og klager over at "norske kvinner er usosiale og bitchy".

Anonymous poster hash: e5cc7...b27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 
 

Hyggelige svar? Det bør da vel være mer til kommunikasjon enn et hyggelig svar?

 

 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal ha en lengre samtale med noen som åpenbart legger an på meg, og jeg overhodet ikke finnes interessert...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...