Gå til innhold

Jeg er forelsket i min fuckfriend... å kommer meg ikke videre.


AnonymBruker

Fuckfriends og problemer med å gå videre  

36 stemmer

  1. 1. Har du hatt en fuckfriends før?

    • Ja
      27
    • Nei
      9
  2. 2. Ville du følt det var galt å gå rett fra knull med fuckfrienden og ut på date?

    • Ja
      14
    • Nei
      22
  3. 3. Tror dere at en fuckfriend som han jeg nevner er virkelig sjalu?

    • Ja
      15
    • Nei
      21


Anbefalte innlegg

Mat til tanke: hvorfor er det så viktig å definere alt? Hvis han ikke ønsker at du skal se andre, så virker det jo bare logisk at han ikke ser andre. Hva er forskjellen på der dere er nå og om dere hadde stemplet dere som kjærester? Ser du han sjelden? Er det kun sex dere har når dere ser hverandre?

Ts skriver jo at han har hatt flere enn henne...

Anonymous poster hash: effa5...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts skriver jo at han har hatt flere enn henne... Anonymous poster hash: effa5...1f1

Samtidig? Det leste jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig? Det leste jeg ikke

Nei det vet ikke jeg om. Trådstarter her altså. Jeg har ikke skrevet at han har hatt flere enn meg. 

Anonymous poster hash: 8e20d...394

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Nei det vet ikke jeg om. Trådstarter her altså. Jeg har ikke skrevet at han har hatt flere enn meg.

Anonymous poster hash: 8e20d...394

Han har altså vært forelsket i deg, men det har gått over. Han er nå "glad i deg" og ønsker et "seksuelt forhold". Han ønsker ikke at du skal treffe andre - har du spurt om han treffer andre? Hvor ofte tar han initiativ til å møtes - og har dere da kun sex?

Jeg syntes generellt fint lite om denne greia med å aldri skulle forplikte seg til noen, men samtidig skal man være forpliktet til å ikke møte andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har altså vært forelsket i deg, men det har gått over. Han er nå "glad i deg" og ønsker et "seksuelt forhold". Han ønsker ikke at du skal treffe andre - har du spurt om han treffer andre? Hvor ofte tar han initiativ til å møtes - og har dere da kun sex?

Jeg syntes generellt fint lite om denne greia med å aldri skulle forplikte seg til noen, men samtidig skal man være forpliktet til å ikke møte andre.

Han vil møtes så mye som mulig. Og vi har for det meste bare sex når vi møtes for tiden. Vi skriver med hveandre gjennom hele dagene. Jeg forstår ikke menn. Han bruker jo vanvittig mye tid på meg.

Anonymous poster hash: 8e20d...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil møtes så mye som mulig. Og vi har for det meste bare sex når vi møtes for tiden. Vi skriver med hveandre gjennom hele dagene. Jeg forstår ikke menn. Han bruker jo vanvittig mye tid på meg.

Anonymous poster hash: 8e20d...394

 

Veldig vanskelig å gi råd, men gjør deg mer kostbar i forhold til hvor ofte du vil møte han. Det vet jeg av erfaring er vanskelig, alternativet er å trekke deg unna eller la det skure og gå som det nå gjør. Det siste betyr å leve i nåtid og ikke planlegge.

 

Hvor lenge har dere vært seksuelt sammen? Drar dere på turer eller finner på ting utenfor hjemmet? Har du møtt hans venner og familie? Planlegger dere ferier sammen?

 

Hvis det bare er sex ville jeg trukket meg tilbake.

Anonymous poster hash: 192cb...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sier det jo rett ut: han ønsker ikke med forhold til deg. Mitt råd er at du må kutte kontakten med han så du ikke blir såret på lang sikt. 

Det er ikke noe vits i å gi henne råd, hun følger dem ikke uansett...

Anonymous poster hash: 3ce67...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har vært der? Jeg er kjempeforelsket i min fuckfriend. Og på grunn av regelmessig sex og kontakt med han, så føler jeg det blir helt galt og ekkelt å gå videre. Det var han som ikke ønsket forhold, men han liker meg sier han. Jeg spurte han om hva han vil føle om jeg treffer andre. Han svarer at det vil han ikke synes noe om, og at han håper på at vi to kan fortsette å treffes for han liker meg så godt. Og jeg får helt vondt inni meg, og klarer ikke å gå videre.

Men jeg burde bare være kald til det.

Noen som har vært i en sånn situasjon?

Anonymous poster hash: 8e20d...394

Det er sikkert lurt at du prøver å bygge opp selvtilliten din. Jeg vet ikke om mange menn som vil ha en dame som lar seg bruke for sex..

Anonymous poster hash: 9fcc0...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...