Gå til innhold

Jeg er forelsket i min fuckfriend... å kommer meg ikke videre.


AnonymBruker

Fuckfriends og problemer med å gå videre  

36 stemmer

  1. 1. Har du hatt en fuckfriends før?

    • Ja
      27
    • Nei
      9
  2. 2. Ville du følt det var galt å gå rett fra knull med fuckfrienden og ut på date?

    • Ja
      14
    • Nei
      22
  3. 3. Tror dere at en fuckfriend som han jeg nevner er virkelig sjalu?

    • Ja
      15
    • Nei
      21


Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært der? Jeg er kjempeforelsket i min fuckfriend. Og på grunn av regelmessig sex og kontakt med han, så føler jeg det blir helt galt og ekkelt å gå videre. Det var han som ikke ønsket forhold, men han liker meg sier han. Jeg spurte han om hva han vil føle om jeg treffer andre. Han svarer at det vil han ikke synes noe om, og at han håper på at vi to kan fortsette å treffes for han liker meg så godt. Og jeg får helt vondt inni meg, og klarer ikke å gå videre. 

Men jeg burde bare være kald til det. 

 

Noen som har vært i en sånn situasjon? 



Anonymous poster hash: 8e20d...394
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har vært der. Mitt beste råd til deg er å kutte all kontakt med denne fyren. Plutselig har du kastet bort mange år på en mann som ikke egentlig vil ha deg.



Anonymous poster hash: b78c6...0cb
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, jeg har vært der. Mitt beste råd til deg er å kutte all kontakt med denne fyren. Plutselig har du kastet bort mange år på en mann som ikke egentlig vil ha deg.

Anonymous poster hash: b78c6...0cb

 

Ja, det er tydelig det som skjer. Fyren sier at han vil treffe meg videre jevnt for sex, og når jeg nevner andre menn så tåler han tydeligvis ikke det. Han vil ikke høre snakk om det. Og sier at han håper at jeg holder meg til han. Det virker som om han ikke vil gi slipp på meg i det hele tatt, så derfor er det hele merkelig. 

Ja det er vanskelig å gå videre. Og godt det fins andre som forstår situasjonen min. Følte meg veldig alene i den. 

Anonymous poster hash: 8e20d...394

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er tydelig det som skjer. Fyren sier at han vil treffe meg videre jevnt for sex, og når jeg nevner andre menn så tåler han tydeligvis ikke det. Han vil ikke høre snakk om det. Og sier at han håper at jeg holder meg til han. Det virker som om han ikke vil gi slipp på meg i det hele tatt, så derfor er det hele merkelig.

Ja det er vanskelig å gå videre. Og godt det fins andre som forstår situasjonen min. Følte meg veldig alene i den.

Anonymous poster hash: 8e20d...394

Ja, jeg har nettopp vært i den situasjonen. Bortsett fra at "min" ff ikke brydde seg om jeg møtte noen andre. Jeg har nå endelig klart å kutte kontakten og klart å innse at uansett hvor mye jeg skulle ønske at han plutselig skulle falle for meg og uansett hvor hardt jeg har prøvd å tolke alt det positive han sa som at han egentlig likte meg ganske godt innerst inne, så er han altså IKKE interessert i å ha et forhold med MEG. Skulle ønske han brydde seg litt når jeg kuttet kontakten, men fikk bare melding om at "det var trist, men livet går jo videre".....

Anonymous poster hash: 8a88e...c0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke sjalu fordi han vil noe mer. Han er sjalu fordi han har et stort ego og vil ha deg tilgjengelig for sex.

Hvis du vil ditt eget beste så hever du hodet og kutter ham ut. Med en gang! Det fins noen som virkelig vil ha deg der ute. Hvorfor kaster du bort tiden på en du blir såret av?

Endret av Forglemmegei
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å avslørte at du har følelser og spørre hva han føler. Om han ikke har følelser, så burde du kutte han ut for din egen skyld :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å avslørte at du har følelser og spørre hva han føler. Om han ikke har følelser, så burde du kutte han ut for din egen skyld :)

Har spurt han om han har følelser. Han sier at han var forelsket lenge, men det har sluttet av. Nå har han andre følelser for meg. Han liker utseende mitt, kroppen og er tiltrukket. Han er veldig glad i meg. Men han er ikke forelsket lenger. 

Anonymous poster hash: 8e20d...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at man ikke vil at ens FF skal holde på å pule rundt med andre. Både pga sykdommer, men også fordi man kan risikere at den andre møte opp nypult fra en annens seng. Ikke så tennende for de fleste av oss, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke treffe andre, men han tilbyr alikevel ikke forhold???? Den her fyren er pinadø verre enn verst.

Dette!

 

Han skal ha deg på sine premisser! DEn dagen han blir forelsket i ei anna, vil du angre på at du var så lenge med han uten selvrespekt.

Anonymous poster hash: effa5...1f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har spurt han om han har følelser. Han sier at han var forelsket lenge, men det har sluttet av. Nå har han andre følelser for meg. Han liker utseende mitt, kroppen og er tiltrukket. Han er veldig glad i meg. Men han er ikke forelsket lenger. 

Anonymous poster hash: 8e20d...394

 

Ønsket han forhold tidligere? Hvis ikke, har han jo aldri ønsket annet enn sex med deg. Kom deg videre ts.

Anonymous poster hash: effa5...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

 

Har spurt han om han har følelser. Han sier at han var forelsket lenge, men det har sluttet av. Nå har han andre følelser for meg. Han liker utseende mitt, kroppen og er tiltrukket. Han er veldig glad i meg. Men han er ikke forelsket lenger. 

Anonymous poster hash: 8e20d...394

 

 

Han ønsker ikke et forhold, han ønsker heller ikke at andre skal ha deg, han vil samtidig ha deg for seg selv. Han kan derfor finne på å si hva som helst for å unngå at du ender opp i andres armer. 

 

På grunn av uttalelsene i innlegget over må du avslutte dette. For med disse kaster han noen smuler din vei i et forsøk på å få deg til å bli, samtidig som han sier at det ikke er nok følelser der for et forhold.

Når han sier han har vært forelsket er dette for å gi deg håp om at han en gang i fremtiden vil muligens forelske seg igjen. Du har valget mellom å falle for dette, eller la være.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nanna87

Dette høres ikke bra ut. Du har blitt fanget av en mann som ikke vil noe mer, men han vil ha deg på gress til han treffer noen andre. Du bør derfor bryte nå, selv om det er vanskelig. Dette handler om respekt, og ditt eget beste. Man kan bli syk av slike relasjoner, så derfor bør du bryte nå!

 

Jeg har selv opplevd lignende, og det tok med 1 år å komme meg løs. Når jeg endelig fikk meg kjæreste, så kom han krypende tilbake å villa ha meg igjen... 

 

Vær aktiv å kutt kontakten med han, du fortjener noen som vil tilbringe tid å som føler noe for deg. Lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier det jo rett ut: han ønsker ikke med forhold til deg. Mitt råd er at du må kutte kontakten med han så du ikke blir såret på lang sikt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppi det samme, sa nei være FF. Nå har han visst hatt flere :( Jeg har kjærlighetssorg :(



Anonymous poster hash: 96a4f...dc1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Oppi det samme, sa nei være FF. Nå har han visst hatt flere :( Jeg har kjærlighetssorg :(

Anonymous poster hash: 96a4f...dc1

 

Er han verd det å være lei seg da? Når han ikke er ute etter annet enn å bare ligge med den ene etter den andre?

Anonymous poster hash: 05106...630

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat til tanke: hvorfor er det så viktig å definere alt? Hvis han ikke ønsker at du skal se andre, så virker det jo bare logisk at han ikke ser andre. Hva er forskjellen på der dere er nå og om dere hadde stemplet dere som kjærester? Ser du han sjelden? Er det kun sex dere har når dere ser hverandre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må dere menn være så kompliserte? Jenter som elsker dere, men det er ikke godt nok. Dere må også ha muligheten å ligge med andre. Det skjønner jeg aldri. Ville aldri delt meg selv til andre jeg ikke likte. Hvorfor klarer menn det?



Anonymous poster hash: 96a4f...dc1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært der. Og sagt "all or nothing". Dessverre stikker de da :P men da får i hvert fall ens eget hjerte litt hvile og man kan gå videre.



Anonymous poster hash: 36a9d...00c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...