Gå til innhold

Flau over mannens statuser på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer jeg også på.. Har slette fb, og gud så mye bedre livet mitt ble med en gang. :)

Anonymous poster hash: 822b8...6e8

Samme her, og helt enig!!!

Anonymous poster hash: 16efb...cfa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan i alle fall nekte han å legge ut bilder av deg selv, og svare at du verken liker eller er enig i det han skriver så du har ingen grunn til å trykke like på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener dere facebookhatere at det skal hjelpe TS dersom hun sletter sin egen profil? Det hindrer da ikke folk i å se hva mannen hennes legger ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener dere facebookhatere at det skal hjelpe TS dersom hun sletter sin egen profil? Det hindrer da ikke folk i å se hva mannen hennes legger ut.

Da slipper hun i alle fall å forholde seg til det.

Anonymous poster hash: 16efb...cfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slipper hun i alle fall å forholde seg til det. Anonymous poster hash: 16efb...cfa

Nei, det gjør hun ikke. Hun skriver at de ler av henne i familieselskaper og på jobb på grunn av ting mannen hennes har lagt ut.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ha vært klar over at dere er så ulike politisk sett helt fra starten? Men nå bekymrer det deg at han viser sitt sanne jeg på fb? 

Jeg hadde ikke blitt sammen med noen som lå så langt unna meg politisk sett, og hadde faktisk brukt tid på å finne ut dette før jeg ble sammen med vedkommende.

 

Når du først er sammen med denne mannen: Du bør si at du skammer deg over fb-statusene hans. Det burde jo bekymre han litt og kanskje dere kan snakke sammen om hva som er klokt og hva som ikke er klokt å hevde ute på åpent internett....

 

 



Anonymous poster hash: 50fa5...5a4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har kapra en skikkelig kar :P Ikke bare legger han ut teite bilder av deg, men du må like dem også! Jepp, nice kar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri klart å gå inn i et forhold med en fyr som poster rasistiske "morsomheter" på Facebook, sikkert stemmer FrP og syntes Siv Jensen og Tybring-Gjedde er "fornuftige mennesker". Grøss og gru. Du visste vel om det når dere ble sammen? Så da er det jo en del av pakka med å være sammen med han da. Anonymous poster hash: a4edd...b0f

Men herregud, folk må da få holde med det partiet de vil.

Anonymous poster hash: 04358...815

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud, folk må da få holde med det partiet de vil.

Anonymous poster hash: 04358...815

Sa en FrP' er...

Anonymous poster hash: 89746...cad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa en FrP' er...

Anonymous poster hash: 89746...cad

 

Sa en NKP'er

Anonymous poster hash: f2064...2bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli enige om hvordan dere vil bli oppfattet på nettet. Det har meg og min kjære. Vi har felles forståelse og verdier. Legger aldri ut noe vi ikke kan vise fram på familieselskap 😂 og bilder av hverandre må godkjennes av den andre.

 

Enkel og grei basic rule, det ^

Anonymous poster hash: 2f0ab...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi forholdet er over om man begynner å slette hverandre på Facebook og sier at man er flau over den andre.

En kan da ikke drive å gjøre det slutt bare fordi en blir flau sv partneren fra tid til annen?

Dessuten så må folk seriøst slutte å leve livet via fb- statuser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud, folk må da få holde med det partiet de vil. Anonymous poster hash: 04358...815

Ja, hvis det ikke er et ekstremparti som Frp.

Endret av OnFire
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis det ikke er et ekstremparti som Frp.

Jeg ønsker at du forklarer meg det ekstreme. Vil du ta deg tiden til det?

Anonymous poster hash: 4299f...f82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker at du forklarer meg det ekstreme. Vil du ta deg tiden til det? Anonymous poster hash: 4299f...f82

Det er et populistisk parti. Vil pøse ut oljepenger helt uten å tenke over de negative effektene, billigere alkohol, lavere bilkostnader, høyere hastigheter på bilveiene, gir blaffen i miljøet og klimaendringer...

Men Frps største problem er nok likevel at de har så useriøse politikere, både blant de mest profilerte og ute i distriktene. Jensen, Sandberg, Anundsen, Hoksrud, Facebook-politimannen, han Oslo-frepperen som gikk løs på Treholt på Twitter og flere andre som jeg ikke kommer på nå.

Søviknes glemte jeg, og så har vi de ekskluderte.

Endret av OnFire
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at dere nå starter å rakke ned på hva andre mener syns jeg grenser til mobbing. Noen stemmer Rødt og noen stemmer FrP. Sånn vil det nok alltid være, og jeg syns vi skal få lov å være forskjellig!

 

Når det gjelder at du blir flau over hans statuser, så har du egentlig ingen grunn til det. Det er mulig han blir kjempeflau over dine meninger også. Dere er såpass forskjellige at dette må jo komme frem i hverdagen også? Du kan ikke omvende han noe mer enn han klarer å omvende deg. I et forhold må man akseptere at man er forskjellig for å kunne overleve som par. At familien din ler av hans meninger sier mer om dem enn om han faktisk.

 

Vi snakker så mye om å akseptere mangfoldet rundt oss og hindre mobbing. Da må vi også la andre ha sine meninger uten at det skal gjøre oss flaue. Jeg regner med at han står for det han mener, og så får du stå for dine egne meninger. Jeg syns egentlig du skal si til familien din at han faktisk har lov å ha andre meninger enn dem uten at de trenger å latterliggjøre det.

 

Til slutt vil jeg gjerne si at han selvsagt provoserer med å være innvandrer fiendlig, men du snur han ikke med å tvinge han til å se på Urix eller andre dokumentarer. Det eneste du kan forlange av han er aksept og toleranse for andre. Samtidig som du må vise han det samme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir ofte flau over det mannen min legger ut på Facebook. Vi er ulike politisk (han er blå, jeg er rød) og han legger ofte ut innvandringsfiendtlige vitser/"morsomheter". Han kan også legge ut trivielle ting som at han har mye luft i magen eller at han akkurat har dusja. Noen ganger legger han også ut mislykka bilder av meg (hvor jeg har rare ansiktsuttrykk) uten å spørre. Han blir etterpå fornærma for hvorfor jeg aldri liker eller kommenterer hans statuser. Jeg synes det er flaut ovenfor felles venner/bekjente og mine kollegaer når han legger ut så mye rart. Noen ganger ler de av meg i familieselskaper eller på jobb grunnet noe han har skrevet på Facebook. Og jeg kunne selv aldri lagt ut noe lignende. What to do?

Anonymous poster hash: da935...81e

Deler vi mann? 😂

Det verste er at jeg har prøvd å si ifra på en hyggelig måte, men det går ikke inn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kommer denne hver eneste gang noen spør om noe som helst ang. facebook?

 

Det er trendy å hate Facebook. Det er den nye måten å vise at man er såå mye kulere enn en praktisk nettportal. Mest sannsynlig bunner hatet i at man ikke takler presset. Det er en forsvarsmekanisme. Ganske latterlig og gjennomskuelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri klart å gå inn i et forhold med en fyr som poster rasistiske "morsomheter" på Facebook, sikkert stemmer FrP og syntes Siv Jensen og Tybring-Gjedde er "fornuftige mennesker". Grøss og gru. Du visste vel om det når dere ble sammen? Så da er det jo en del av pakka med å være sammen med han da.

Anonymous poster hash: a4edd...b0f

Du kan bytte ut det der med SV, Rødt eller MDG og folk derfra, og jeg ville sagt meg enig.

Anonymous poster hash: 7ece5...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et populistisk parti. Vil pøse ut oljepenger helt uten å tenke over de negative effektene, billigere alkohol, lavere bilkostnader, høyere hastigheter på bilveiene, gir blaffen i miljøet og klimaendringer...

Men Frps største problem er nok likevel at de har så useriøse politikere, både blant de mest profilerte og ute i distriktene. Jensen, Sandberg, Anundsen, Hoksrud, Facebook-politimannen, han Oslo-frepperen som gikk løs på Treholt på Twitter og flere andre som jeg ikke kommer på nå.

Søviknes glemte jeg, og så har vi de ekskluderte.

Avsporing. Men når det er sagt er "problemene" du beskriver langt bedre enn å søle bort oljefondet på innvandring.

Anonymous poster hash: 7ece5...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...