Gå til innhold

Flau over mannens statuser på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir ofte flau over det mannen min legger ut på Facebook. Vi er ulike politisk (han er blå, jeg er rød) og han legger ofte ut innvandringsfiendtlige vitser/"morsomheter". Han kan også legge ut trivielle ting som at han har mye luft i magen eller at han akkurat har dusja. Noen ganger legger han også ut mislykka bilder av meg (hvor jeg har rare ansiktsuttrykk) uten å spørre. Han blir etterpå fornærma for hvorfor jeg aldri liker eller kommenterer hans statuser. Jeg synes det er flaut ovenfor felles venner/bekjente og mine kollegaer når han legger ut så mye rart. Noen ganger ler de av meg i familieselskaper eller på jobb grunnet noe han har skrevet på Facebook. Og jeg kunne selv aldri lagt ut noe lignende. What to do?

Anonymous poster hash: da935...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Faerunpedia

Ang det med bilder av deg ville jeg tatt opp med ham, si at dette ikke er greit. Og at du ikke liker/kommenterer fordi det han skriver er teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica

Bli enige om hvordan dere vil bli oppfattet på nettet. Det har meg og min kjære. Vi har felles forståelse og verdier. Legger aldri ut noe vi ikke kan vise fram på familieselskap 😂 og bilder av hverandre må godkjennes av den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg blir ofte flau over det mannen min legger ut på Facebook. Vi er ulike politisk (han er blå, jeg er rød) og han legger ofte ut innvandringsfiendtlige vitser/"morsomheter". Han kan også legge ut trivielle ting som at han har mye luft i magen eller at han akkurat har dusja. Noen ganger legger han også ut mislykka bilder av meg (hvor jeg har rare ansiktsuttrykk) uten å spørre. Han blir etterpå fornærma for hvorfor jeg aldri liker eller kommenterer hans statuser. Jeg synes det er flaut ovenfor felles venner/bekjente og mine kollegaer når han legger ut så mye rart. Noen ganger ler de av meg i familieselskaper eller på jobb grunnet noe han har skrevet på Facebook. Og jeg kunne selv aldri lagt ut noe lignende. What to do?

Anonymous poster hash: da935...81e

Han skal ikke legge ut bilder av deg,og det er jo bare å nekte han det da? Sier du at du ikke vil det,så kan han jo ikke bare fortsette?? Hadde sagt hva jeg mente om feks rasistiske vitser osv også,flaut!Men ellers så får han jo bare skrive,han er jo den han er,og du lever jo med han.

At andre ler av deg pga han er dårlig av familie og venner.Respektløst ovenfor deg.

Må uansett si at jeg skjønner deg ut fra eksemplene du gir,men som sagt,du har valgt han.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

 

Hvorfor ha FB i hele tatt?

Anonymous poster hash: c13a1...734

 

Hvorfor kommer denne hver eneste gang noen spør om noe som helst ang. facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aksepter at han er sånn, Det blir bare tull om du skal rette eller gjøre han mer "normal" for din omgangskrets. Hva han mener og legger ut på face er hans sak, men du kan nekt han legge ut bilder av deg. 



Anonymous poster hash: 9bef9...d66
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig barnslig og umodent ut. Men han er kanskje veldig ung?



Anonymous poster hash: ecdf5...592
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri klart å gå inn i et forhold med en fyr som poster rasistiske "morsomheter" på Facebook, sikkert stemmer FrP og syntes Siv Jensen og Tybring-Gjedde er "fornuftige mennesker". Grøss og gru. Du visste vel om det når dere ble sammen? Så da er det jo en del av pakka med å være sammen med han da.

Anonymous poster hash: a4edd...b0f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: skjønnet dette høres rart ut. Men han er 43. Og han har blitt mer FrP-vennlig med årene siden han har fått venner i det partiet. Med dette har også de fæle holdningene mot innvandring kommet. Jeg vil virkelig spy av dem. Er selv med i Føyktninghjelpen og Amnesty. Det blir jo nesten som et parodi-par. Jeg prøver å lære ham om verden. Men han er helt uinteressert i for eksempel Urix eller dokumentarserier om flyktninger og fattigdom. Dette er veldig avtennende for meg.

Anonymous poster hash: da935...81e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du sletter han som venn? Bare forklar han at du syns det er flaut at han holder på sånn.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: god ide got2go. Prøver den.

Anonymous poster hash: da935...81e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du sletter han som venn? Bare forklar han at du syns det er flaut at han holder på sånn.

Da kan hun jo like gjerne gjøre det slutt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette ligger dypere enn statusoppdateringer. Han har jo forandret seg siden han ble FRP-vennlig, noe som gjenspeiles i hans oppdateringer. Jeg vet ikke hva jeg ville ha gjort om jeg hadde vært deg. Har du prøvd å snakke med han om dette? "Tving" ham til å se diverse dokumentarer :P



Anonymous poster hash: 4420c...f79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nekte ham å legge ut bilder av deg.

 

Resten er vel egentlig ikke din sak.

 

Men jeg ville revurdert et forhold med noen som var politisk såpass motstående. Jeg er ikke FrP-er selv, men jeg er heller ikke et typisk "Amnesty-medlem" (var innom dem da jeg ville starte med frivillig arbeid, inntil jeg så at det var faktisk var en politisk, uber-sosialistisk organisasjon). 

Dere er to ytterkanter og jeg ser ikke helt hvordan det skal gå opp. At du vil "konvertere" ham er heller ikke et godt utgangspunkt. 



Anonymous poster hash: 06e89...188
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du burde iallefall legge fra deg tankene om at du kan forandre han iallefall. Dere er begge ytterpunkter. Det dere burde gjøre er å møtes på midten.



Anonymous poster hash: 34712...fa2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennene og familien din ville vel ha merket hvordan han er selv om han ikke la ut disse statusene på facebook? Eller er han helt taus når han er sammen med folk? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Fordi forholdet er over om man begynner å slette hverandre på Facebook og sier at man er flau over den andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ha FB i hele tatt?

Anonymous poster hash: c13a1...734

Lurer jeg også på.. Har slette fb, og gud så mye bedre livet mitt ble med en gang.:)

Anonymous poster hash: 822b8...6e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...