Gå til innhold

Mannen har vært utro, fortelle den andre parten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert

Ikke dra andre med deg ned.Det er kun mannen din og deg du bør konsentrere deg om,og hvis hennes mann skal vite,bør det komme fra henne,ingen andre.Du vil gå over grenser her om du forteller.Og hva vil det hjelpe dere da? Hevn er destruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Og på hvilken måte mener du at å frata den andre kvinnens mann hans muligheter til selv å kunne velge å vite eller ikke vite vil gjøre TS godt?

Anonymous poster hash: ff841...b3c

 

Jeg lurer på hvilket valg denne mannen har, han har jo heller ikke valgt selv å ikke få vite? Uansett om hun forteller eller ikke, tas det jo et valg på vegne av denne mannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt burde du fortelle han det. Han er herre over eget liv og ingen burde ta i fra han den muligheten, det er bare slemt. Det er ikke opp til dere å bestemme. Han må selv ha muligheten til å velge om han vil bli eller å gå, det fører ingenting godt med seg å føre han bak lyset. Det er jo akkurat det disse to har gjort mot deg.

 

Du synes ikke det er litt ironisk at de to ber deg være lojal mot dem, når de ikke engang klarte å være lojale nok mot deg å han til å ikke dingle med underlivet?



Anonymous poster hash: 668e7...04e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du synes ikke det er litt ironisk at de to ber deg være lojal mot dem, når de ikke engang klarte å være lojale nok mot deg å han til å ikke dingle med underlivet?

Anonymous poster hash: 668e7...04e

 

Enig! Du har vært lojal nok, TS!

Anonymous poster hash: 699ab...fa7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og på hvilken måte mener du at å frata den andre kvinnens mann hans muligheter til selv å kunne velge å vite eller ikke vite vil gjøre TS godt?

 

Du snakker om hevn her. Men ser du at den såkalte 'hevnen' du snakker om er din måte å drepe andre (hennes mann) for å tro du selv får sjelefred?

 

Så du mener at fordi TS har det vondt så fortjer den andre kvinnes mann å gjennomgå den samme smerten?

Han skal lide for sin konses feiltrinn? Og du vet ikke om det var hun som tok initiaitivet overfor TS mann, eller om det var han som tok initiataivet overfor den andre kvinnen.

Å spekulere på det er ikke annet enn selvpining, men noen liker jo å pine seg selv mest mulig og å trekke andre med seg ned i den samme smerten.

 

Hva har den andre kvinnens mann gjort som gjør at du mener han fortjener å bli påført smerte fordin kones feiltrinn?

Og vil det gagne TS å drive pining av den andre kvinnen? Du vet forøvrig helelr ikke om den andre kvinnes mann kan komme til å påføre TS mann smerte som et resultat av den informasjon du ønsker å påtvinge ham.

 

Det er tydeligvis mye viktigere å pådytte andre mennesker ens egen smerte og såkalte 'rettferdighet' enn å rydde opp i eget forhold, eller?

Anonymous poster hash: ff841...b3c

 

 

Det derre siviliserte greiene biter sikkert på noen.

Men dette er krig. Og det eneste ekte fryd er skadefryd. At karma biter henne i bak gir selvtilfredstillelse og balansen er opprettet. Den dama har ingen respekt for TS overhode, og valset inn i hennes forhold uten noen som helst omtanke for henne. Men TS skal besinne seg og tenke på alle mulige scenarioer?!

 

Dette burde dama tenkt på ville kunne skje. Det burde hun være forbredt på. Hevn kan være utrolig godt for eget velvære. TS lot seg ikke tråkke på men stilte de til ansvar, hun ble ikke regnet som viktig og valset over. Det viste seg å være dumt....

 

At mannen som har blitt bedratt "muligens" ikke vil vite... det er , såvidt jeg kan se, eneste argument mot. At mannen skal bli sint på TS for fortelle sannheten er lite sannsynlig .

Anonymous poster hash: e12d9...5d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det derre siviliserte greiene biter sikkert på noen.

Men dette er krig. Og det eneste ekte fryd er skadefryd. At karma biter henne i bak gir selvtilfredstillelse og balansen er opprettet. Den dama har ingen respekt for TS overhode, og valset inn i hennes forhold uten noen som helst omtanke for henne. Men TS skal besinne seg og tenke på alle mulige scenarioer?!

 

Dette burde dama tenkt på ville kunne skje. Det burde hun være forbredt på. Hevn kan være utrolig godt for eget velvære. TS lot seg ikke tråkke på men stilte de til ansvar, hun ble ikke regnet som viktig og valset over. Det viste seg å være dumt....

 

At mannen som har blitt bedratt "muligens" ikke vil vite... det er , såvidt jeg kan se, eneste argument mot. At mannen skal bli sint på TS for fortelle sannheten er lite sannsynlig .

Anonymous poster hash: e12d9...5d5

 

Hvor finner du at det vil reparere forholdet mellom TS og hennes mann at hun forteller?

Kan det muligens ødelegge mer enn det bygger opp i gjen mellom TS og hennes mann?

 

Nå var det ikke den andre kvinnes mann sitt eventuelle sinne overfor TS jeg snakket om, men derimot hans eventuelle raseri overfor TS mann (som knullet hans kone).

 

Tankene dine om hevn som lykkeskaper er... mildest talt naive og tyder på en tenåring.

Anonymous poster hash: ff841...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke din sak å fortelle. Er nok ikke noe som vil gagne deg uansett.



Anonymous poster hash: 58f70...7ad
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor finner du at det vil reparere forholdet mellom TS og hennes mann at hun forteller?

Kan det muligens ødelegge mer enn det bygger opp i gjen mellom TS og hennes mann?

 

Nå var det ikke den andre kvinnes mann sitt eventuelle sinne overfor TS jeg snakket om, men derimot hans eventuelle raseri overfor TS mann (som knullet hans kone).

 

Tankene dine om hevn som lykkeskaper er... mildest talt naive og tyder på en tenåring.

Anonymous poster hash: ff841...b3c

 

 

Hvem snakker om lykke??

Det er snakk om balanse i regnskapet og ikke la seg pirke på nesa uten konsekvenser. Ikke være en pushover. Det er snakk om å stille folk til ansvar.

 

Ikke  tenne duftlys å synge kombaja, spille harpe og finne indre fred.

Anonymous poster hash: e12d9...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles for meg at det bare blir for egen hevn å fortelle han det. Hva godt kommer ut av at jeg gjør det, annet enn å påføre mannen samme vonde situasjon som meg? Jeg aner ikke hvem av mannen min og kvinnen han var utro med som tok initiativ til det, har ikke orket å få vite det ennå. Og jeg vet heller ikke hva de problemene kvinnen påstår de har er for noe.

Ååå, jeg sliter med å bestemme meg.

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når et medmenneske innstendig ber meg ikke si noe, burde svaret være enkelt.

Ufattelig mange ikke bare smålige, men direkte onde mennesker som leser dette forumet!



Anonymous poster hash: a8f6d...544
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles for meg at det bare blir for egen hevn å fortelle han det. Hva godt kommer ut av at jeg gjør det, annet enn å påføre mannen samme vonde situasjon som meg? Jeg aner ikke hvem av mannen min og kvinnen han var utro med som tok initiativ til det, har ikke orket å få vite det ennå. Og jeg vet heller ikke hva de problemene kvinnen påstår de har er for noe.

Ååå, jeg sliter med å bestemme meg.

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

 

Deres ekteskap er vel ikke din sak. Og du har heller ikke hastverk, finner du ut at du vil fortelle deg (som jeg ikke kan skjønne vitsen med), så kan du like gjerne gjøre det om et par uker som i dag.

Anonymous poster hash: 58f70...7ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem snakker om lykke??

Det er snakk om balanse i regnskapet og ikke la seg pirke på nesa uten konsekvenser. Ikke være en pushover. Det er snakk om å stille folk til ansvar.

Ikke tenne duftlys å synge kombaja, spille harpe og finne indre fred.

Anonymous poster hash: e12d9...5d5

Dette har ikke noe med et regnskap å gjøre. Jeg tviler på hva jeg skal gjøre fordi det vil gjøre den bedratte mannen vondt å få vite. JEG får det ikke bedre av å si noe, så hvorfor skal jeg påføre han det vonde da?

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når et medmenneske innstendig ber meg ikke si noe, burde svaret være enkelt.

Ufattelig mange ikke bare smålige, men direkte onde mennesker som leser dette forumet!

Anonymous poster hash: a8f6d...544

 

 

Jommen sa jeg medmenneske......sorry.....de har jo visst seg som veldig medmenneskelige selv....

Anonymous poster hash: e12d9...5d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har ikke noe med et regnskap å gjøre. Jeg tviler på hva jeg skal gjøre fordi det vil gjøre den bedratte mannen vondt å få vite. JEG får det ikke bedre av å si noe, så hvorfor skal jeg påføre han det vonde da?

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

Ehhh. Du har ikke påført han noe som helst. Det er det andre som har stått for.

Du må i bunn og grunn bestemme om du vil være endel av det av det samme bedraget du ble utstatt for. Dere to er jo heller allierte. Din ektefelle og den utro dama er ihvertfall allierte og lojale mot hverandre kan det se ut som....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når et medmenneske innstendig ber meg ikke si noe, burde svaret være enkelt.

Ufattelig mange ikke bare smålige, men direkte onde mennesker som leser dette forumet!

Anonymous poster hash: a8f6d...544

 

 

Burde kanskje tenkt på det før hun pulte mannen hennes bak ryggen hennes. Ikke akkurat mye medmenneske. Om det er noen som er onde her så er det de to, TS og mannen til hun hora er offerene her. Jeg synes det er ekstremt stygt å føre han bak lyset, faktisk styggere enn selve utroskapen.

Anonymous poster hash: 668e7...04e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så vet jeg ikke hvem som tok initiativ til dette forholdet. Men jeg forundrer meg over hvorfor kvinnen blir kalt hore og at hun valgte å pule mannen min, da det like godt kan være min mann som er "hora"? Jeg er like sint/skuffet over begge to og skylder ikke på den ene eller andre.

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde fortalt det. Om de sliter fra før og skal "jobbe" seg igjennom det burde han kunne ha alle fakta på bordet når og om de skulle reparere sitt ekteskap. Om ikke så "reparerer" de jo allerede på et forhold som bygger på svik. Burde hun tenkt på før hun var utro!

De fakta burde han få hos sin kone. Det er verre å høre sånt fra andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje tenkt på det før hun pulte mannen hennes bak ryggen hennes. Ikke akkurat mye medmenneske. Om det er noen som er onde her så er det de to, TS og mannen til hun hora er offerene her. Jeg synes det er ekstremt stygt å føre han bak lyset, faktisk styggere enn selve utroskapen.

Anonymous poster hash: 668e7...04e

Nå vet jo ikke vi hva hun selv har sagt til mannen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles for meg at det bare blir for egen hevn å fortelle han det. Hva godt kommer ut av at jeg gjør det, annet enn å påføre mannen samme vonde situasjon som meg? Jeg aner ikke hvem av mannen min og kvinnen han var utro med som tok initiativ til det, har ikke orket å få vite det ennå. Og jeg vet heller ikke hva de problemene kvinnen påstår de har er for noe.

Ååå, jeg sliter med å bestemme meg.

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

Erfaringsmessig vil jeg si at hvis du ønsker klarhet i hva som har skjedd bør du smi mens jernet er varmt.

Dette er ubehagelige ting å bli konfrontert med og du kan regne med at ettersom tiden går vil døren lukkes. Historier samordnes, de "glemmer" ting. Og etterhvert som de blir tryggere vil det bli stille og plutselig blir du psykodama som ikke blir ferdig.

 

Hvis du i tillegg drøyer lenge med å informere den andre så vil det muligens bli oppfattet litt annerledes enn hvis det skjer raskt og i stundens hete. 12 år fra nå hvil ihvertfall han lurer på hvorfor det tok så lang tid og din mann og elskerinne vil ha sluttet med å være ydmyke for lenge siden. Da vl du plutselig sitte igjen som den store stygge ulven....

Anonymous poster hash: e12d9...5d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...